Teljesen megőrültem. Elment az eszem. Itt csókolózok Barcelona egyik legnagyobb nőcsábászával. Abba kell hagynom, ebből jó nem sülhet el. Mégse tudok leállni. Nem tudok elszakadni a szájától. Valami annyira vonz ehhez a férfihoz, még magam se tudom mi. Pedig tudnom kellene, nem csinálhatom ezt. Nem követhetem el ugyanazt a hibát még egyszer. Nem! Le kell állnom. A mellkasára teszem a kezem és eltolom magam tőle. Kérdőn néz rám. Tudom mit gondol, hogy ezt mért tettem? Mért hagytam abba?
Basszus, hisz még én magam se tudom. A legjobb ha megkérem most vigyen haza.
-Ideje indulnunk. Már nagyon késő van.-látom a szemében, hogy nem érti. Főleg mert ő is tisztában van vele, hogy én is akartam. Még szép, hogy akartam és még most is akarom, de nem lehet.
-Ahogy akarod.-csalódott, látom rajta, de jobb ha ezt befejezzük. Nem várok rá, elindulok a kabin felé ami felhozott minket, majd beszállok. Kelletlenül, de ő is követ. Az autóig az utat csendben tesszük meg. Végül mielőtt beszállnék megfogja a kezem és maga felé fordít.
-Jól éreztem magam veled, nagyon jól. Ne bújj el előlem. Engedd megtörténni. Semmi olyat nem teszek amit te magad nem akarnál. Tudom, hogy vonzódsz hozzám. Ezt nem tudod letagadni.-persze, hogy vonzódok, de félek.
-Szeretnék haza menni.-nem válaszolok neki, maradok a biztonságos zónában. Látom rajta, hogy nem szívesen, de végül bólint. Kinyitja a kocsi ajtaját, beülök, majd ő beszáll és elindulunk. Lakásomig az út túl rövidnek bizonyul. Mert tudom, ha kiszállok ebből az autóból ez a csodálatos este véget ér. Jól éreztem magam vele és nem is ezzel van a baj. Még csak nem is vele. Velem van a gond, pontosan tudom. Bizalmatlan vagyok, félek és nem tudom, hogy akarom-e ezt az egészet. A vonzódás elég lenne? Megéri kockáztatnom? Tudom a választ, mégse mondom ki. Amint megáll az autó a házam előtt, ő már ki is szállt belőle. Nem várom meg míg odaér hozzám, kiszállok. Be kell jutnom a házba, szeretnék magam lenni. Lépek egyet, de ő elém áll. Fölém tornyosul, onnan intézi felém a szavait.
-Újra látni akarlak. Egy este közel sem volt elég belőled.-igazából nekem se, de össze vagyok zavarodva. Időre van szükségem.
-A hetem nagyon húzós. Megbeszélések, szerződések várnak rám.-közelebb lép hozzám.
-Ez csak kifogás. Mindenki arra szakít időt amire szeretne.-még egy lépést tesz felém.
-Meglátom mit tehetek.-újabb lépés, de már olyan közel van hozzám, hogy a felső testünk összeér. A szája centikre van az enyémtől. Mindketten egymást nézzük. Hol a szemét nézem, hol a száját. Megakarom csókolni, újra érezni édes, puha száját, mégse mozdulok. Nem is kell megteszi ő maga. Átfogja a derekam, közelebb húz és megcsókol. Amint a nyelvünk találkozik, megfeledkezek mindenről és mindenkiről. Csak ketten vagyunk. Átkulcsolom a nyakát és átadom magam az érzésnek. Lehet hibát követek el, sőt biztos, de képtelen vagyok elszakadni tőle. Végül megszakítja a csókot, levegő után kapkodunk mindketten. Annyira közel áll, hogy érzem merev férfiasságát, vágyik rám, akar engem.
-Ha most nem hagyjuk abba, félő később már nem tudok leállni.-mosolyra húzom a szám. Végig simít a hüvelykujjával az ajkamon.
-Mond, hogy menjek el. Ha nem teszed, felviszlek és életed legjobb éjszakájában részesítelek.-elnevetem magam és megcsapom a mellkasát. Bár tudom, hogy igazat beszél.
-El kell menned Fede!
-Igen, benned!-szörnyű ez a férfi. Mégis bizsereg a bőröm ha belegondolok abba amit mond.
-Jó éjt!-szabadulnék, de nem enged.
-Mikor látlak újra?-megrázom a fejem.
-Tényleg nem tudom. Majd hívlak.-a fülem mögé tűr egy tincset. Az ujjai a nyakamhoz érnek, a bőröm szikrázik az érintése alatt.
-Ne várass sokáig édesem.-nagyot nyelek és bólintok. Végre elenged, én pedig ellépek mellette. A lakásom ajtajáig meg se állok, amint belépek az ajtón, a hátamat neki támasztom. Ez most tényleg megtörtént? Még most is remeg a testem, ég a szám a csókunktól. Érzem a kezét a derekamon, az ujja érintését az arcomon. Pontosan tudom mit akar, Engem!Elindulok a szobámba, leteszem a táskám az ágyra és a fürdőbe megyek. Le kell zuhanyoznom, még mindig érzem az illatát. Talán könnyebb lesz ha lemosom magamról.
Nem segített. Muszáj másra gondolnom. Álmos vagyok és fáradt, mégse tudok elaludni. Csak rá tudok gondolni és ez nagyon nem jó. Előveszem a telefonom és akkor meglátom Luna rengeteg üzenetét. Érdeklődik az este iránt és szó szerint könyörög, hogy feküdjek le vele. Ne gondolkodjak csak élvezzem. Könnyen beszél. Kéri, hogy amint haza értem hívjam fel, mert hallani akar minden egyes részletet a randiról. A kis kíváncsi. Nem foglalkozok a kérésével. Leteszem a telefont. Majd holnap, holnap minden elmesélek neki.
YOU ARE READING
Veszélyes vágyak! ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomanceSoraya és Federico szerelmi története! Soraya Volt kapcsolata nem éppen úgy alakult, ahogy ő elgondolta. Se gyűrű, se vőlegény, se ház nem lett az övé, de talán nem is baj. Idejében szabadult egy olyan kapcsolatból ahol érzelmileg zsarolták. Próbál...