Luna kikészít. Egész nap hívogatott, nem tudtam lerázni, meg kellett ígérnem, hogy munka után felmegyek hozzá. Nem mintha Federicoval könnyebb dolgom lett volna. Bár hívni nem hívott, de üzent. Tudni akarja mikor lát újra. Még nem válaszoltam neki, és nem az miatt mert nem akartam, hanem mert nem tudnék neki mit írni. A mai napom is őrület volt. Rohangáltam jobbra, balra. Santiagohoz is be kellett ugranom pár aláírás végett. Még soha nem vártam így a nap végét mint ma.
Már bőven elmúlt 7 óra mire a barátnőm lakáshoz érek. Fáradt vagyok és éhes. Alig volt időm valamit bekapni napközben. Még szerencse, hogy Luna egy kis olasz étterem mellett lakik. Ha már idáig eljöttem akkor nem hagyom ki a pizzájukat. Bemegyek és rendelek magunknak. Majd megosztozunk, vagy ha ő nem kér akkor több jut nekem. Kezemben a pizzánkkal kilépek az ajtón. A telefonom pittyeg egyet a zsebemben. Most nem tudom megnézni, de ha felértem Lunahoz, meglesem. Az első csöngetésre kinyitja az ajtót.
-Szia! Segítenél?-emelem magasabbra a kezemben lévő dobozt.
-Szia! Persze, várj elveszem, így könnyebb lesz.-elveszi a pizzát és megindul vele a konyhába. Becsukom magam mögött az ajtót és én is követem.
-Pizza? Elakarsz hízni? Pont most, mikor egy félistennel készülsz lefeküdni.-ez meg miről beszél? Felnyitom a dobozt és mint aki már ezer éve nem evett, neki esek az első szelet pizzámnak.
-Pont nem érdekel elhízok-e vagy sem. Éhes vagyok. Egész nap alig ettem és ráadásul te is ide rángattál. Ennyi nekem is jár.-harapok még egyet a szeletből.-amúgy meg, senki nem akar lefeküdni senkivel!-persze ez nem igaz és ezt Luna is tudja. Felnevet, közben vadul rázza a fejét.
-Hát ez marha szexi volt. Teli szájjal ilyet mondani. Remélem tegnap nem így viselkedtél. Mielőtt bármi lehetne köztetek, elrémiszted ezt a férfit.-mi? Mért gondolja, hogy bármi is lesz köztünk? Jobb ha ezt már most tisztázom vele.
-Nem fogok lefeküdni vele! Legalább is nem mostanában. Nem is ismerem.-még jobban nevetni kezd, már folynak a könnyei. Tudnám mi vicceset mondtam.
-Nem vagy semmi. Magadnak hazudhatsz, de nekem nem tudsz. Ismerlek, tudom, hogy tetszik neked. De ha neked nem kell, akkor össze jövök én vele. Egy isten lehet az ágyban, biztos nem kell neki megmutatni mit hova kell dugni. Azok a hatalmas kezei, fürge ujjai és a nyelvéről még nem is mondtam semmit.-félre nyelem a falatot, ahogy ezt mind elképzeltem. Főleg úgy, hogy velem csinálja. A picsába, mért kell ennyire vonzódnom hozzá?! De nem ismerhetem be.
-Csak tessék, próbáld meg elcsábítani. Amúgy is, hozzád jobban illik.-Luna nem keres kapcsolatot, nem kötődik a férfiakhoz. Játszik velük, elveszi ami neki kell és lelép. Én nem vagyok ilyen. Érzelem nélkül nem tudok egy vad idegennel ágyba bújni.
-Ugyan már, semmi esélyem. Ő téged akar és nem engem, sajnos. Hidd el én már rég beadtam volna a derekam. Neked is ezt kéne, elfelejteni a múltat és tovább lépni. Nem mindenki olyan féreg mint Diego. Mióta is nem dugtál egy jót?-tovább lépni...mintha az olyan könnyű lenne.
-Itt nem csak a szexről van szó. Fede ő, nem is tudom. Eddig azt hittem csak ágyba akar vinni, de a tegnap...életem legjobb randija volt. Összezavart. Nem tudom hihetek-e neki?!-ekkor jut eszembe az üzenet, hogy mielőtt feljöttem volna pittyent a telefonom.
-Nem értem! Ha jól érezted magad vele, akkor meg mire vársz? A végén talál mást helyetted! Az ilyen pasi nem vár hónapokat, se heteket! Figyelsz te rám egyáltalán?-a telefonnal a kezemben meredek a legjobb barátnőmre.
-Persze, figyelek. Hallottam amit mondtál.-felsóhajt, tudja, hogy mennyire makacs vagyok. Feloldom a kijelzőt és meglátom Fede nevet rajta. Írt nekem, utál üzengetni. Mosolyogva nyitom meg.Federico: Látni akarlak és újra megcsókolni!
Rövid üzenet, de elég tömör. Bezzeg ő pontosan tudja mit akar tőlem. Céltudatos, határozott, elszánt, mindenben az ellentétem.
-Úgy vigyorogsz mint a vadalma. Ő írt? Mutasd már!-Luna majdnem kikapja a kezemből a telefont, de nem volt elég gyors hozzá.
-Látni akar! Ennyi!-nem mondtam el neki a tegnapi csókot és azt se, hogy még azt írta, újra megakar csókolni.
-Akkor? Mire vársz még? Menj, legyél vele! Nem fog sokáig rád várni.-az órára nézek. Majdnem 9 óra, ma már túl késő van.Lunanál se maradok tovább, helyette hívok egy taxit és haza vitetem magam. A taxiban ülve úgy döntök írok neki.
Én: Ne haragudj még csak most megyek haza! Talán majd holnap. Jó éjt!
Elküldöm, de nem jön válasz. Mit is vártam? Most pattintottam le! Sajnos a hazaút se ment simán. Plusz 10 percet dekkoltam a kocsiban, mert előttünk baleset volt. A ház elé érve fizetek és kiszállok. A ház felé fordulva meglátom őt. Az utca túloldalán parkol. Hanyagul neki támaszkodva a méreg drága kocsijának. Mozdulni se bírok, félek ha megteszem eltűnik. De amint elindul felém rájövők, hogy ő igazi és itt van. Hozzám jött. Odaér, nem szól egy szót sem. Megfogja a derekam és közelebb húz.
-Te mit...-mielőtt befejezhetném a mondatot, megcsókol. Ki tudna ennek a férfinak ellenállni?
YOU ARE READING
Veszélyes vágyak! ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomanceSoraya és Federico szerelmi története! Soraya Volt kapcsolata nem éppen úgy alakult, ahogy ő elgondolta. Se gyűrű, se vőlegény, se ház nem lett az övé, de talán nem is baj. Idejében szabadult egy olyan kapcsolatból ahol érzelmileg zsarolták. Próbál...