7. fejezet

27 4 4
                                    

– Mesélj, mi volt tegnap? – kérdezte Kayla a következő reggel, miközben a fizikatanárt vártuk az első óra előtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

– Mesélj, mi volt tegnap? – kérdezte Kayla a következő reggel, miközben a fizikatanárt vártuk az első óra előtt. A változatosság kedvéért elfoglaltunk egy radiátort a folyosón, hogy ne mindig a teremben poshadjunk. Sebastien most sem volt messze: a falat támasztotta egymagában egy kuka mellett, és a telefonjába bújt, de időnként minket figyelt.

– Miután hazavitt, Tony megkérdezte, lenne-e kedvem valamikor együtt lógni vele – feleltem. Kayla és Emily mosolyogva összenéztek.

Emily azóta is a mi társaságunkat részesítette előnyben. Könnyen megtaláltuk a közös hangot, még Kayla is megkedvelte. Most is farmert viselt, pulóvert és tornacipőt. Úgy tűnik, végleg feladta a nyugdíjas könyvtáros néni öltözködési stílust.

– Azta! Akkor ez egy rendes randi lesz? – vonta föl a szemöldökét Kayla.

– Azt hiszem.

– Hű – nézett nagyot, és belemarkolt a kekszes zacskómba. – De mondd már, hogy volt, meghalok a kíváncsiságtól.

– Azt mondta, már egy ideje el szeretett volna hívni, de csak akkor jött meg hozzá a bátorsága, amikor rátévedt a Facebookomra.

– Hát, ez érthető. Akkor igazad volt, mégiscsak meleg. Még szerencse, hogy nem fogadtunk – ropogtatott.

– Örülök nektek – mosolygott Emily. – Cukik lesztek együtt.

– Annyira még ne szaladjunk előre – nevettem. – Egyelőre csak elhívott.

– Én drukkolok nektek – mondta Emily.

– Azért vigyázz vele – vonta össze a szemöldökét Kayla.

Kérdőn néztem rá.

– Eléggé más lett – magyarázta.

– Nekem bejön az új énje. Mondjuk kissé szokatlan.

Nagyon szokatlan. És nekem nem tetszik annyira a viselkedése.

– Mi a kifogásod ellene?

– Kicsit mintha furcsán kifordult volna magából. Ki tudja, mit fog csinálni következőre.

– Eddig megnyert a csapatának egy meccset, és lépett végre, hogy összejöjjön azzal, aki tetszik neki. Ezek szerintem még nem hülyeségek.

– Tényleg csak a te érdekedben mondom ezt, remélem, tudod – felelte Kayla.

– Tudom – motyogtam.

Arra jutottam, hogy az lesz a legjobb, ha témát váltok.

– Szerintem valaki mással is jó lesz vigyázni – jegyeztem meg.

– Tudsz valamit, amit mi nem? – kérdezte Emily.

– Hazafelé a kocsiban Tony mesélt valamit Sebastienről. – A fejemmel alig észrevehetően a srác irányába böktem.

A kulcs (LMBTQ verzió)Where stories live. Discover now