40. fejezet

19 2 2
                                    

Noha Emilynek azt ígértem, hamarosan összeülünk egy tanulós-filmezős estére, mégis, mihelyst Kayla nekiállt megszervezni egyet, én rendszeresen megvétóztam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noha Emilynek azt ígértem, hamarosan összeülünk egy tanulós-filmezős estére, mégis, mihelyst Kayla nekiállt megszervezni egyet, én rendszeresen megvétóztam. Alapesetben azt felelem, minél előbb üljünk össze, de alapesetben nem kell titkolnom előle, hogy pont azzal barátkozok, akit ő bűnözőnek hisz, vagy hogy befogadtam egy hajléktalant, a smasszer angyalos-földönkívülis történtről nem is beszélve.

Semmiképp sem oszthattam meg vele, ami nyomasztott, úgyhogy hülyébbnél hülyébb kifogásokat találtam ki. Egy idő után gyanakodni kezdett, és rákérdezett, hogy van-e valami problémám a meglévőkön kívül, mire azt feleltem, semmi, csak a gyomrom vacakol, ezért nincs energiám semmihez. Ez kicsit elaltatta a gyanakvását, de várható volt, hogy nem tart majd ki a végtelenségig.

Valakinek akkor is muszáj volt kiöntenem a szívemet, úgyhogy csütörtökön szakkör után áthívtam Emilyt. A szüleim még nem értek haza, úgyhogy miénk volt a ház. Az ágyamon ülve két zacskó mézes keksz társaságában minden fejleményt elmeséltem neki. Azt is, hogy Mark, aki egy hajléktalan és nem mellesleg talán az ikertestvérem, most a télikertben rejtőzik.

– Azt a mindenit! – álmélkodott kekszet ropogtatva. – Újabban minden napra jut neked valami meglepetés.

– Most már elfogyhatnának – dobtam be én is egy darabot a számba.

– És akkor esély van rá, hogy tényleg a tesód? A szüleid mit mondtak?

– Semmit. Nem szóltam nekik.

– Miért nem?

– Hamarosan Párizsba utaznak romantikázni, és nem akarom ezt elrontani. Így is összekaptunk. Majd ha hazajönnek, ráveszem magamat, hogy kérdezősködjek.

– Igazad van – bólogatott. – Milyen típusok, képesek lennének elhallgatni, hogy örökbe adták az egyik gyereküket, vagy hogy örökbe fogadtak téged?

– Fogalmam sincs, de ezeknek már a gondolatától is rosszul vagyok – mormogtam. Emily a karomra tette a kezét.

– Sajnálom, látom, megvisel a dolog, de nem is csoda. Én is kilennék, ha ilyesmi felmerülne. Szóval azt mondod, Markot apácák nevelték? – kérdezte egy kis csendet követően.

– Igen, és a Szent Jamesbe járt, amíg engedték. Nem oda jártál te is?

– De – felelte.

– Akkor lehet, hogy találkoztatok is?

– Igen, volt egy évfolyamtársam, aki megtévesztésig hasonlított rád. Mark Carlson. Amikor először megláttalak, azt hittem, ő vagy.

– Ezért kérdezted az első nap, hogy már nem járok-e feketében? – vontam föl a szemöldökömet.

– Aha. Nagyon furcsa volt. Azt hittem, Mark is sulit váltott.

– Ő mindig feketében jár.

– Régen is csak azt hordott.

A kulcs (LMBTQ verzió)Where stories live. Discover now