11.Bölüm

68 3 0
                                    

Selamlar arkadaşlar, yine ben geldim. Biliyorsunuz ki normalde yazmayı bırakacaktım ancak yaptığım duyuruya çok fazla yorum yazmışsınız bırakma diye. O yüzden en azından biraz yazmayı deneyeyim dedim.

Bu bölümü okuyunca lütfen fikirlerinizi ve düşüncelerinizi belirtmekten kaçınmayın. Hikayenin gidişatı hakkında da bana biraz fikir verin. Nasıl ilerlemesini istiyorsanız.

Keyifli okumalar dilerim.

****************
Demir, kapıyı aralık bırakmıştı fakat kendilerini bir aile üyesinin dinleyebileceğini düşünmemişti. Kapıyı tekrar kapatmadığı için kendisine aşırı kızgındı.

Şu anda birisine açıklama yapmak en son isteyeceği şey bile değildi. Özellikle de aile üyelerinden oldukça ispiyoncu olan biri duymuştu.

Barlas odanın kapısının girişinde bekliyordu. Az önce söylenen bütün sözleri dinlemişti. Kapıyı dinleme adeti bugüne kadar hiçbir zaman olmamıştı. Kapıyı tıklatmak için kaldırdığı elini bir içgüdüyle indirivermişti.

Manevi abisinin dün yanında getirdiği kızın sevgilisi dahi olmadığını öğrendi. İlk başta büyük bir şaşkınlığa uğradı. Çünkü daha dün kıza aşkla bakışını gördü. Aralarında bir ilişki yoksa bile zamanla olmayacağının kimse garantisini veremezdi.

Barlasın gözü bu kızı hiç tutmamıştı. Ön yargılı davrandığının farkındaydı ama dedikleri genelde hep çıkardı. Sakin davranıyordu, şu anda ikisinin bir açıklama yapmasını bekliyordu.

Demir, kardeşinin gerçekleri az önce öğrendiğinin farkındaydı fakat aldırış etmiyordu. Kendisinin bir açıklama beklediğini de biliyordu. İstediği açıklamayı yapacaktı.

İlk önce Elfidadan gerekli izni almalıydı. Aksi takdirde genç kadının özel hayatını ulu orta açığa çıkarması doğru olmazdı.

Yanındaki genç kadına baktı ve gözlerini kırptı. İkisi arasında bu hareket bir anlaşma niteliğindeydi. Genç kadın gözlerini kırptı ve başını aşağı yukarı salladı.

Demir, Barlasa doğru döndü ve bir açıklama yapmak için tam ağzını aralayacakken Barlas konuşmasına izin vermeden söze dahil oldu.

" Abi bana bir açıklama yapmanızı bekledim ama boşuna beklemişim. Ben sizin az önce sevgili olmadığınızı duydum. Bana bir açıklama borçlusun. Ne idüği belirsiz bir kızı durduk yere evimize almaman gerektiğini biliyorsundur diye düşünüyorum."

Genç kadın söylenenler karşısında dudak büktü, sanki her an ağlayabilecek gibi bakıyordu.

Söylenenleri hak etmediğinin en az orada bulunan kişiler kadar kendisi de biliyordu. Barlasa ağzının payını vermek istedi, daha sonra bu evde bir sığıntı olduğunu hatırladı.

Her şeye rağmen susması ve denilenleri kendi içinde hazmetmesi gerekiyordu. İçinde ettiği hakaretleri Barlasa karşı dışarı vurmak istese de susmaktan başka yapabileceği bir şey yoktu.

Demir, Barlasın dediklerine bir şeyler söylemeyi denedi, dediklerini yutmak zorunda kaldı. Yanında getirdiği kadın için kardeşinin kalbini kırmaya gönlü el vermedi.

Barlasa açıklama yapmak için direkt söze girme ihtiyacı hissetti. Kimsenin kalbini kırmadan durumu anlatmalı ve bu işin içinden bir an önce kurtulmalıydı.

" Yanımda gördüğün kadın daha dün üvey abisi tarafından tacize uğradı ve o an oradan geçiyordum. Yardım istedi. Geri çeviremezdim. Kim olursa olsun bırakamazdım. Kalacak yeri yoktu, bizim eve getirdim."

"Bize gerçeği söyleme gereğini niye duymadın?"

" Kardeşlerimin genç bir kadını evimize getirdiğimi öğrendiklerinde kıza rahat vermeyeceklerini en az ben kadar sende biliyorsun."

Orijinal AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin