Demir, aile üyelerine karşı çıktı ve her şeye rağmen yanında bulunan kızı savundu. Birden kendisini bir oyunun içine attı ve sonucunda olacaklara kendisi bile çok şaşıracaktı.
Yanındaki kadını sevgilisi olarak tanıtması herkesi şoka uğrattı. Kimse Demir'in bir ilişkisi olabileceğine dair inancı yoktu. Kızı her türlü riske karşın savunması ve yanında durması akıllarda soru işareti yarattı.
Demir, aile üyelerinin tüm asi ve iğretici bakışlarına rağmen gitmekten vazgeçirdiği kadına bakarak izin almadan elini tuttu ve yukarı doğru adımlamaya başladılar.
Elfida, karışık duygular içerisindeydi. Bir yanı yeni tanıdığı bu adamın yanında kalıp kendisini güvende hissetmek istiyordu, diğer yanı da dışarı çıktığında aç kurtlar gibi üvey abisinin başına üşüşeceğini bilse de gitmek istiyordu.
Yine de dışarı gidip kendini tam anlamıyla güvende hissetmeyeceğini biliyordu. Bu evde kalsa da gitse de yanındaki adamın her zaman koruyup kollayacağının bilinciydeydi. İç sesi bu adama aşık olmaması gerektiğini fısıldayıp durdu. Kendisini gönül işlerine kaptırmamalı ve tek uğraşının ailesini bulmak olduğunu anlamalıydı.
Dışarıya doğru derin bir nefes verdi ve Demir'e soracağı soruların git gide biriktiğini fark etti. Aklına takılan soruları şu an sormazsa bir daha soramayacağının farkındaydı.
Belki de en doğru zaman şu andı. Merdiven basamaklarından yukarı çıkmadan önce eliyle Demir' i durdurdu. Bir an önce aklında olan soruları sormalıydı. Aksi takdirde soracağı sorular daha fazla birikicekti.
Demir, Elfidaya anlamsız ve manasız bakışlar attı ve ne oldu dercesine baktı. Elfida biraz duraksadı, sormak istediği soruları sorma noktasında çekindi.
Sonrasında kendisini toparladı ve konuşmaya başladı.
"Az önce aşağıda sergilediğin oyunda neyin nesiydi?"
Demir, Elfida'nın kendisine soru sormakta çekindiğini anladı. Elfida'nın gözlerine baktığında bu evde bulunmak istemediğini gördü ve ikisini de böyle bir durumun içerisine soktuğu için büyük bir pişmanlık duydu.
Her an ikisini soktuğu bu durumdan vazgeçmek için adım atabilirdi ama bir yanı oyunu sürdürebildikleri yere kadar götürmek istedi. Oyunu devam ettirmek istemesinin nedeni belki de gerçeğe dönüşebilecek ihtimalinin olmasıydı.
Genç kadına düzgün bir açıklama yapması gerektiğinin kendisi de farkındaydı. Demir, arkasında ailesinin olup olmadığına baktı. Yerin kulağı vardı ve başlattığı oyunu kimsenin duymasını istemedi. Genç kadını merdiven boşluğuna ittirdi ve kalan küçücük yere de kendisini sıkıştırdı.
Kullanılmayan eski ve püskü eşyalar ardiye denilen merdiven boşluğundaki yere konulurdu.
Her yer toz ve duman içerindeydi, küf tutmuştu. Şu anda genç kadının alması gereken bir cevaba ihtiyacı vardı.Demir, elindeki tüm kozları kullanmaya yemin etti ve genç kadını yanında tutması için gerekli olan bütün şansı kullandı.
" O an genç bir kadını korumanın en iyi yolu, bildiğin yolu kullanmaktı. Orada her şeyi bütün detaylarına kadar anlatsaydım aile üyelerimin her biri seni eve almamak için ekstra çaba sarf ederdi. Her biri çok iyi insanlar olsa bile eve yabancı biri geldiğinde o kişiye kanları ısınana kadar burnundan fitil fitil getiriyorlar. Sevgilim olduğunu öğrendiklerinde sana ilk anda davrandıkları gibi davranamayacaklarını biliyorlar."
" Senin olmadığın zamanlarda ben ne yapacağım? Arabadayken ünvanını gördüm. Anladığım kadarıyla askersin ve sık sık sınır dışı görevlerine gidiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orijinal Ailem
Teen Fictionklasik abilerim ve aile kurgusudur. Avşar, sabahın ilk ışıklarında hamile olan karısının suyu geldiği için hastaneye getirmişti. O gün Ayla' nın son çocuğu olan Elfida doğacaktı. Her ikisinde de büyük bir heyecan vardı. Doğacak kardeşlerini sevinç...