အခန္းတံခါးကို ခပ္ဖြဖြတြန္းဖြင့္လိုက္ခ်ိန္မွာ သူ႕ႏွာဖ်ားထဲတိုးဝင္လာတဲ့ ခပ္သင္းသင္းေမႊးပ်ံ့ေနတဲ့ရနံ႕ေၾကာင့္ ဉာဏ္ခစိတ္ေတြလန္းဆန္းလာသလိုခံစားလိုက္ရတယ္။သူ႕ကိုေက်ာေပးရပ္ထားတဲ့ဦးေနက နာရီပတ္ေနရင္းအေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္တယ္။ၿပီးေနာက္ သူ႕ပုံစံအတိုင္း ဘာမွတ္ခ်က္မျပဳဘဲ အေရွ႕ကိုျပန္လွည့္သြားတာေၾကာင့္ ဉာဏ္ခစိတ္ထဲတင္းသြားတယ္။ဦးေနအနားကိုခပ္သြက္သြက္ေလွ်ာက္သြားလိုက္ၿပီး ပုခုံးကေနကိုင္ကာ သူနဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္အေနအထားသို႔ဆြဲလွည့္လိုက္ေတာ့ ဦးေနက မ်က္ခုံးႏွစ္ဖက္ကိုပင့္တင္ၿပီး ေမးဆတ္ျပတယ္။သေဘာကေတာ့ ဘာျဖစ္တာလဲဆိုတဲ့သေဘာ။သို႔ေပမယ့္ သူဘာကိုအလိုမက်လိဳ႕ အခုလိုလုပ္လိုက္မိသလဲဆိုတာ သူ႕ကိုယ္သူေတာင္မသိေပ။ ဦးေနကိုေျပာမယ့္စကားေတြဟာ သူ႕လည္ေခ်ာင္းဝမွာတစ္ဆို႔ေနၿပီး ဘာမွထြက္မလာေပ။အရင္ေန႕ေတြကထက္ အမ်ားႀကီးပိုခံ့ညားၿပီး ၾကည့္ေကာင္းေနတဲ့ဦးေနေၾကာင့္ သူ႕ရင္ခုန္သံေတြကေတာင္သူ႕ကိုသစၥာေဖာက္ေနတယ္။အာေခါင္ကေျခာက္ကပ္ေနတာေၾကာင့္ မလိုအပ္ပါဘဲခဏခဏတံေတြးၿမိဳခ်မိျပန္တယ္။နဖူးကိုဆတ္ခနဲေတာက္ခံလိုက္ရတာေၾကာင့္ ဉာဏ္ခအသိစိတ္ကပ္သလိုျဖစ္သြားတယ္။သူ႕အနားကို ဦးေနကတျဖည္းျဖည္းတိုးလာၿပီး ႏွာဖ်ားတစ္ေထာက္စာေလာက္သာကြာေဝးေတာ့တဲ့အေနအထားမွာ သူ႕စိတ္ေတြအစိုးမရခ်င္ေတာ့။မ်က္မွန္နဲ႕ေလာကႀကီးကိုေဘာင္ခတ္ၿပီးၾကည့္ေနမယ့္အစား သူ႕အခ်စ္ေတြကိုျမင္ေအာင္ၾကည့္ေစခ်င္မိတာ။သူဘာေတြေျပာင္းလဲေနတယ္ဆိုတဲ့အေသးစိတ္ကအစ ဦးေနကိုသတိထားမိေစခ်င္ေနေတာ့တာ။"ကိုယ့္မ်က္ႏွာမွာ တစ္ခုခုေပေနလို႔လား။ဘာေၾကာင့္ စိုက္ၾကည့္ေနသလဲ ခ်ာတိတ္"
ဦးေနအသံဟာ ခပ္ရွရွနဲ႕အလြန္အမင္းခ်ိဳၿမိန္ေနတာမ်ိဳး။ဝင္သက္ထြက္သက္ဟာ သူ႕မ်က္ႏွာဆီအရိုင္းဆန္စြာျဖတ္ေျပးလာတာမ်ား အတင့္ရဲစြာ။ဦးေနက သူ႕ခါးကိုသန္မာတဲ့သူ႕လက္ေတြနဲ႕ဖက္တြယ္လိုက္ေတာ့ ရင္ဘတ္ခ်င္းဟာထိကပ္လ်က္သားျဖစ္သြားေတာ့တယ္။
"ေမးေနရင္ျပန္ေျဖမွေပါ့။ကေလးေတြက သိပ္ကိုမွရိုင္းတာဘဲ"
ဉာဏ္ခက ဦးေနရဲ႕မ်က္လုံးတည့္တည့္ကိုစိုက္ၾကည့္လိုက္ၿပီး ႏႈတ္ခမ္းတစ္ဖက္တည္းကိုအားျပဳၿပဳံးတယ္။အရပ္ခ်င္းမကြာတာမို႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အၾကည့္ေတြမွာ တစ္ေယာက္ပုံရိပ္ဟာ တစ္ေယာက္မ်က္လုံးထဲမွာ အထင္းသား။ဉာဏ္ခက ဦးေနရဲ႕နား႐ြက္နားကိုကပ္သြားလိုက္ၿပီး...
YOU ARE READING
My Mother's Ex Became My Beloved Hubby
Storie d'amoreဦးနေလင်းထွဋ်×စိုင်းစက်ဉာဏ်ခ အသက်နှစ်ဆယ်ကျော်ကွာပြီး ဦးနဲ့ချာတိတ် ဇာတ်လမ်းလေးပါ။ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုဘဲ ဦးစားပေးမှာမို့ ခပ်ငြိမ့်ငြိမ့်လေးပါဘဲ။