We zijn nu 12 weken verder. En de show gaat binnen zondag beginnen en dus dat is overmorgen. We gaan sebiet nog eens oefenen en morgen en zondag voor de show is de generale repetitie. Dus we hebben maar een klein beetje stress. Voor de show. Zelf Robin is gestresseerd en hij is nooit gestresseerd. Deze keer heb ik hem rustig moeten houden.
We zijn na de repetitie. En onze leerkracht was zelf aan het wenen omdat het zo goed was. Onze kostuums zijn super goed gelukt. De mama's van mij en Robin hebben onze kostuums allemaal gemaakt. Het speelstuk gaat over ons verhaal het heet 'Het verhaal van kinderen waar hun leven helemaal van is veranderd.'. Ik en Robin hebben het verhaal geschreven en omdat onze leerkracht het zo goed vond mocht het. Mama en Papa zijn zo fier op ons.
Het is zaterdag. We zijn net klaar met onze repetitie en het was weer zo goed. Ik en Robin zijn na de repetitie even gaan paardrijden onze paarden moesten nog eens uitgelaten. Want die waren 4 maanden niet buiten geweest. En ze vonden het zo leuk dat we daarna nog even de paarden goed hebben verzorgd. En ze waren super blij.
Het is zondag. We gaan over 20 minuten onze generale repetitie doen. We zijn 2 uur verder en de generale ging echt goed. En we gaan nu de show beginnen. We zijn weer 2 uur verder en de show was echt super goed. We hebben een superhard applaus gekregen. We hebben die avond lekker chinees bestelt en gegeten. Het was echt zo lekker.
JE LEEST
Het verhaal Van een gewoon meisje.
General FictionWord mijn leven nog normaal die vraag stelt Feje een hele tijd. het verhaal gaat over een meisje waarmee haar leven door 1 ding helemaal verandert.