Daarna vroegen wat ik er vond. Ik zij dat het oké was. Toen gingen "mama en papa" even weg. Toen er niemand meer te bekennen was vroeg Lucas waarom ik het niet leuk vond. Daarop zei ik. 'Jij hebt vrienden en iedereen is bijna zoals jou, niemand lijkt op mij.' Toen ik uit gepraat was vroeg Lucas. 'Hoezo lijkt iedereen op mij?'. 'Omdat iedereen van adellijkbloed heeft en ik niet.' Zei ik. Daarop zei Lucas weer 'Dat is niet waar Robin die in de hoogbegaafde prinsen klas is hetzelfde als jou, hij heeft hetzelfde verhaal als jou zijn zus zit in de prinsessen klas zoals ik maar dan bij de prinsen klas.'
Toen kwamen mama en papa terug. En vroegen of we misschien een hobby wouden hebben. Lucas zei direct Ja en toen vroeg papa welke. Hij zei daarop Voetbal. En toen vroeg mama of hij ook een instrument wou leren spelen. Daarop zei ook weer direct ja op. En vroeg papa welke en hij zei daarop Gitaar. Toen keken ze naar mij en vroegen wat ik wou Doen als hobby. Daarop antwoorden als sport Paardrijen en voor instrument zei ik Piano. De volgende weken gingen mama en papa naar sportclubs en muzieklessen zoeken.
Op school kwam Robin omdat Lucas het had gevraagd eens naar mij. En praten we soms. Maar dat waren maar kleine gesprekken. Toen mama en papa sportclubs hadden gevonden. Was er een super toeval dat Robin op dezelfde zat als mij. En Op muziekles zaten ik en Robin in dezelfde klas en we speelde hetzelfde instrument dus Piano. Op school gingen ik een Robin steeds meer praten. En we leken echt eigenlijk super veel meer op elkaar dan we dachten. Dus ik heb mijn eerste vriend en hij zijn eerste.
JE LEEST
Het verhaal Van een gewoon meisje.
General FictionWord mijn leven nog normaal die vraag stelt Feje een hele tijd. het verhaal gaat over een meisje waarmee haar leven door 1 ding helemaal verandert.