De nieuwe leerlingen.

1 0 0
                                    

Na een week was alles weer gewoon zoals het was tot ineens de leerkrachten op een maandag zei dat er 2 leerlingen op onze school gingen komen. En laat me raden het waren Vince en Amelie hun ouders hebben een maand geleden gekozen om te scheiden. En de mama van hen heeft een nieuwe vriend en dat is graaf liefde. Waarom hij zo hete weet niemand. Maar daar gaat het niet om.
Amelie en Vince zitten in de klas van Andrea en Lucas. Toen ze ons zagen kwamen ze direct naar me en zeiden ah dus hier ben je terecht gekomen. Maar ja je ouders weten dus niets van je zo zielig. En lachten zo hard daarna.
Toen ze dat zeiden ben ik weer weggelopen en toen was Robin weer achter me aangelopen maar hij kon me niet inhalen. Toen is hij teruggegaan naar Andrea en Lucas. Ik ben toen blijven rennen tot dat ik moe werd. Heb toen nog even gestapt ik heb heel even toen mijn gsm gepakt en had gezien dat ik al 5 gemiste oproepen had gehad van Robin.
Ondertussen bij de rest. Lucas was weer superhard aan het roepen tegen hen. En toen Robin er aan kwam ging hij ineens keihard roepen en werd Lucas stil. Robin was nog nooit zo boos geweest als toen. Toen kwamen de laarkrachten er tussen en vroeg Robin of hij mocht gaan zoeken. Het mocht en hij wist direct waar hij naartoe ging gaan. Dat was de oude eik. Dat was de plek waar ik altijd zat als er iets met me was.

Het verhaal Van een gewoon meisje.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu