We zijn ondertussen al 4 weken verder van het schoolreisje. Jonas is toch terug van school verandert hij vond het hier niet echt meer leuk omdat wij hem eigenlijk niet echt mogen. Hij doet te veel stoer naar ons toe. En hij wil niet geloven dat wij de beste van de klas zijn (daarmee bedoel ik. Ik en Robin)
Iedereen is stil wanner we de klas in komen. Op het bord staat: ’Iedereen ga rustig op je plaats zitten en blijf stil.’ Nadat iedereen rustig was en de tijd was rustig voorbij aan het gaan. We hadden ondertussen al 5 minuten stil gezeten aan onze bank. Tot ineens de leerkracht en de directie binnen kwamen.
Onze leerkracht ging rustig zitten op zijn plaats en de directie ging van voor staan in de klas. Hij begon met praten: “Hallo iedereen. Vandaag kom ik jullie mededelen dat er een paar kinderen van de klas van school gaan veranderen. Omdat ze te slim zijn voor deze klas. En school. Ze gaan naar Londen. De school heet ‘De slimme school.’ Het is een school met een heel sterk en strikt programma.”
Hij nam even een pauze en iedereen was tot nu toe in shock en we waren aan het wachten tot de vraag van de dag. ‘Wie moet erheen!!!’ Hij begon weer met praten. “En de leerlingen die naar de slimste school van het land mogen gaan zijn: Alexander de grote, Johannes de kleine, Vincent de schepper, Tom de vlieger, Feje de prins (dat ben ik!!!) en als laatste (zeg a.u.b. Robin!!!!!!) Robin de prinses.”
Ik moet naar een super strenge school en ben het enige meisje van de klas. Als laatste zei hij nog jullie ouders zijn al verwittigd en jullie vertrekken maandag met een bus. Jullie krijg via de post nog een heel grote brief met spullen en nog belangrijke info.
JE LEEST
Het verhaal Van een gewoon meisje.
Художественная прозаWord mijn leven nog normaal die vraag stelt Feje een hele tijd. het verhaal gaat over een meisje waarmee haar leven door 1 ding helemaal verandert.