De slimste school van de wereld: de school zelf.

1 0 0
                                    

Vandaag vertrekken we naar onze nieuwe school. En we zijn nu afscheid aan het nemen van ons gezin. Want we vertrekken een uur en half voor schooltijd naar daar. Dan komen we daar ongeveer rond 4 uur aan. En hebben we tijd voor onze boekentassen al in orde maken. En dan kunnen we ook nog even rustig onze kamers klaarmaken.
We zijn aangekomen. En er is een nieuw weetje alle kinderen van onze oude school zitten samen op het internaat op 1 afdeling. En Er zijn wel nog 2 meisje die ook met ons beginnen die bij ons slapen. De twee meisjes heten: Josefien en Lina. Ze hadden zoveel stress voor de eerste week. Ze kwamen uit Nederland.
Toen we begonnen met onze eerste weken school werden ik en Robin al zo hard aangekeken. Dat dat gewoon erg werd. We waren rustig naar onze volgende les aan het gaan. En toen kwamen de directie binnen.
Hij had erg nieuws bij. Hij zei rustig maar streng. “Er gaan hier van deze klas 2 kinderen van school moeten veranderen. Ze gaan naar de slimme maar strenge koninklijke school moeten. Want hun gedrag is niet hoe het moet. De namen zijn: Feje de Prins en Robin de prinses.”
Dus dit wordt mijn zoveelste school. Waarom ik weer. Ik heb geen goede manieren hoe het moet omdat ik die nooit heb geleerd. Ik en Robin moeten naar de strengste school van heel de wereld. De school heet: De fatsoenlijke school. Niet echt een naam voor een school waar je moet naar uitkijken.

Het verhaal Van een gewoon meisje.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu