Continue ~
The sun rrays fall into room. after the dark night the sun has come out but there is still darkness in the vir's life, the rain and storm stopped but devastation is still in his heart.
Vir sleeping on bed.. yesterday late night wehen he get unconscious kartik and few servants lifted him carefully and went to his room.. Kartik made him lie on bed took out the first box. After dressing wounds, Mama sarkar thought about changing his wet dirty clothes. Vir stilll murming purvi's name even in unconscious stage.. ms tried to open vir's kurta button but he jerk his hands. Vir fisted fingers on bedsheet and murmured..
" purvi ye aap nahi ha na ye apka chuna nahi ha na.. kaha ha aap... hume kisi ko haath nhi lagane denge khudko. sirf aap chuengi hume purvi.. purvi.. purvi.. purvi..
Ms and kartik looked at each other helplessly
After few moments he fall into deep slumber kartik again try to change his clothes but ms denied and both left out from room.
Present time.. when sun rays fall on his pale yet beautiful face. he opened his eyes slowly slowly recognizing what happened last night and gets up from the bed and looking around restlessly.
Vir : Purvi kaha ha aap.. (shouted)
Panic rushed into his body without wasting any moment he open the door and ran down where everyone sitting with worried face. Pd looked at him running downstairs She got up from couch while shouting his name.
Pd : Virendra.. beta gir jaega..
Everyone's gaze diverted towards vir. all got up to stopped him. vir legs slipped going to fall but pd saved him and due to weakness he could not control his body weight and he threw his body weight on pd.. she held him protectively hugged her son without caring about herself..
Vir : (struggling) jane dijiye hume purvi ke pass hum keh rahe ha wo gussa ha humse mana kar le aaenge unhe aaplogo ke saath nahi aaengi wo humse gussa ha jane dijiye
Ms : Viren hum sab dundh rahe ha purvi ko jaldi mil jaegi tu aisi halat me ghar se bahar mat jaa beta bohot chot aai terr shareer me.
Pd : Meri chinta to kar aise tujhe dekh kar mere pe kya beet rahi ha.. maa nahi manta mat maan magar aise khudko chot pahucha kar mujhe takleef to mat de.. shant ho ja..
Vir : (roared) kya kaha aapne.. shant hojae.? Kaise shant hojae haan.. kaise.. humari biwi kaha ha prakshi devi..! humari purvi kaha ha mama sarkar..! Nahi pata na to kaise shaant hojae hum.. wo naraz ha humse jab tak hum khud lene nahi jaenge wo nahi maengi ziddhi ha humari purvi.. hum jaenge baat krenge wo turant baahon me bhagi chali aaengi dekhna aaplog. unhe sirf hum samjh sakte ha sirf or sirf hum..
Ms : (angry) Viren bas ab tu band kar ziddh karna ache se janta ha apne mama sarkar ka gussa.. mai tanne is halat me ghar se ek bhi kadam bahar nahi rakhne dunga.. kartik chal lekar ja viren ko andar..
Vir glared at him but lowered his head as he don't want to disrespect even in anger too..
Vir : Mama sarkar baat humari purvi ki haa...
Ms : Or yaha purvi ke saath saath ghar ke bete ki bhi ha... dekh aisa na ha hume koi chinta nahi purvi ki magar aise halat mein tujhe gao wale dekhenge to unka kya haal hoga viren.
Vir chuckled madly.. his eyes became red in anger and passion.
Vir : Gaao walo ko bhi pata ha ki mukhiyan rahegi tabhi to unhe unka mukhiya dekhne milega.. zinda... khush... jeeta.. muskurata..
YOU ARE READING
BEPANNAH ISHQ
RomanceKehte hai na kismat hume humare pyaar se milvati hai kab kon kaha mil jae kisi ko nahi pata, kab kis se konsa rishta ban jae kise pata , kab kisi se hume pyaar ho jae kise pata, par agar kaisa ho jab phele hi chun rakhi ho manzil , kaisa ho agar ho...