"Yetiştik ama geciktik" grubundan yeni bir mesaj;
Çağla olan;
Selamün Aleyküm millettAyy böyle bir giriş yapmakta iyiymiş hee
Elif ba;
Ay Aleyküm selammmmÇook mutluyum bu aralar
Siz;
Sen gel bir de bana soorrr!!!!Çağla olan;
Senin mutluluğun iki kat tabii;)Elif ba;
DemiiiKız damat bey ne zaman istemeye geliyor??
Siz;
Keşke gelmese...Ama geliyor.
Reddetme şansım var mı? Yani İslam da vardır demi? Olması lazım. Harika bir din sonuçta?
Elif ba;
Var tabii kızım. Bizim "din kısıtlayıcı" dediğimiz İslam beni özgürleştirdi resmen...Bundan bir ay önce de müslümandım ama şimdi neyin ne olduğunu bilerek müslümanım.
Dün araştırdım,dinimiz de kadınlara çook hak veriliyor...
Siz;
Beni rahatlattın sağ ol..Çağla olan;
Ay ben ağlıyorum...Siz;
Noldu?Elif ba;
Noldu??Çağla olan;
Biz çok mu geç kaldık? Böyle harika bir dine böyle bakmak...ne bileyim suçlu hissettiriyor. Sorunun İslam da değil de müslümanlar da olduğunu çok geç anladık.. fakat Rabbim ayetin de buyuruyor "ben tövbe edenlerin tövbelerini kabul ederim" diye. O beni rahatlatıyor...Siz;
Çok mu duygusal olduk?Elif ba;
Ay olduk ama çok güzel olduk...Siz;
Neysee!!! Yarın beni istemeye gelecekler ve ben istemiyorummm!!Ne yapacağım?
Elif ba;
"İstemiyorum." Diyeceksin olur biter?Siz;
Sanki babamı bilmiyorsunuz...O kendi bildiğini yapar.
Çağla olan;
Keşke bizim aileler de İslamla tanışsa...Siz;
Keşke..Elif ba;
Keşke..•••
Üç hafta sonra~İnanamıyorum. İnanamıyorum... resmen nişanlandım...evet! Doğru okudunuz, nişanlandım. Aslın da çocuk özün de iyi birir fakat kafa yapımız hiç uymuyor. O avrupa ben Ortadoğru. O israil ben Filistin. O günaydın diyor ben hayırlı sabahlar... tamam sonuncusun da sorun yoktu,amaa bu demek değil ki onunla evleneyim? Gerçi bütün bunları babama dedim fakat adam "O iyi çocuk ben Onu şu yıldan beri tanıyorum,seni asla üzmez" diyor. Tamam da ben tanımıyorum!!!
Bugün Onunla buluşup yemek yiyecektik? Nikâhımız bile yok ama ben adamla yemek yiyeceğim..bu arada adı Cenk. Dün mesajda konuşurken "ismin sana yakışmıyor." Dedim çocuk neden dedi tabii haklı olarak. Git araştır dedim anlarsın..
Çok mu ayıp oldu?
Çok mu belli ettim Onu istemediğimi?
(Cenk Isminin anlamı;savaş veya muharebe.)
Üzerime giydiğim yeşil Sufleyle dışarı çıktım. Bu tesettür giyimini ilk gördüğüm de birkaç rengini sipariş vermiştim.. O kadar güzeller ki hangisini giyeceğimi şaşırıyorum gerçekten. Bugün yeşil rengine karar vermiştim. Arabama atlayıp mahallenin dışın da olan ve buluşacağımız mekana gittim. O zaten gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimin Iyikisi
General FictionHikaye tamamen bana aittir,çalıntı değildir. Hikayede ki karakterler kurgudan ibarettir.