Kurtuluş gittikten sonra Semih'in içi bir hayli rahatlamıştı. Korkuları ve endişeleri de azalmıştı. Birilerinin onu hala kahraman olarak biliyor olmasıydı bu rahatlamanın sebebi. İnsanlar ona bakınca demekki orada demir sopalarla dayak yiyen bir ezik görmüyordu. Keyifli bir halde sırıttı. Hemen diğerlerinin yanına gitmeli bunu onlarla paylaşmalıydı.
Yemekhaneden çıktığında diğerlerinin bağırma pardon bögürmelerinden kantinde olduklarını anladı. Bir ıslık tutturup oraya doğru yürümeye başladı. Kapıya geldiğinde içeriye baktı. Canını emanet edeceği onlar için can alıp can vereceği dostlarına ve birde tabiki sarpa.
Ceyhun oturan baranın başında dikilmiş "bak sen bana on tane vur ben sana bir tane." Diyordu. Baransa "ya sana bir tane vursam yerden kalkamazsın. Hala diyor on tane." Dediğinde Ceyhun "siktir len ordan. Sanırsın yarrağımın hulku." Kuzey cebinden çıkarttığı yüzlüğü masaya attı. "Ben Ceyhun alır diyorum." Dedi. Eren sırıtarak bir yüzlük çıkarıp kuzeyin parasının üstüne attı. "Ben baran diyorum." Yaman gülüp "valla ben berabere diye düşünüyorum. Ama bencede Baran ya." Diyerek o da yüzlük attı. Bütün bakışlar sarpa dönünce "bende hepinizi alırım diyorum. Salak salak iş yapmayın birinize bir şey olacak." Diyince kuzey "komutanım azıcık eğlenmek bizimde hakkımız be. Siz kim diyorsunuz onu söyleyin." Diyince diğerleri de yani eren ve yamanda ısrara başladı. "Tamam lan tamam susun. Bence berabere. Ki ben emrim altındaki askerlerimin gücünü kuvvetini biliyorum." Dedi cebinden çıkarttığı iki yüzlüğü atarken. Ceyhun barana dönüp "bu iş artık para meselesine döndü kardeşim. Gel kim kimden yerse." Diyince baran kahkaha attı. "Cıncık gibi surata yazık olacak desene şuna." Diyerek ayağa kalktı. Montunu çıkarıp kalktığı koltuğa attı. Gömleğinin kollarını sıvadı. Ceyhun'a bir sağdan bir soldan bakıp "burnun pek bir çirkin. Yamuk mu lan o? Dur ben kardeşime bir güzellik yapıp düzelteyim onu." Dediğinde bu sefer kahkaha atan Ceyhun'du. "Yavrum seni siker atarım bak. Sen bizi hafife alıyon." Dediğinde artık herkes nefeslerini tutup onları izlemeye başlamıştı. Baran " ya bebe bi siktir git. Beni sikecekmiş. Sende beni sikecek yarrak mi var amına koyayim." Dediğinde Ceyhun elini pantolonunun öne koyup erkekliğini sıktı . "Bak bakiyim var miymiş?" Dediğinde baran kahkaha atıp "bamyacık mı varmış? Hanimiş bamyacık?" Dedi gülerek. Ceyhun "ulan nerde gördün de bamya olduğunu biliyon. Bir soksam ağzından mideni çalkalar atar hala bamya diyor." Dediğinde Semih geçen bu saçma sapan diyaloğa gülerek ikisinin arasına geldi. Elini erkekliğine koyup "valla gardaş ikinizinkini üst üste koysanız da bir benimki etmez hani be." Dediğinde herkes ona bakakalmıştı. Ceyhun önünde eğilip "son yarrak bükücü geldiğine göre benim ve Semih'in yanında bamya kadar kalan sikimin iddasi bitmiştir." Dedi gülerek.
Semih kahkaha atarak oturdu koltuğa. "Ee hadi yiyin la birbirinizi. Kavga izleyip keyfimize bakak." Dediğinde diğerlerinin gözleri ışıl ışıldı. Şu an birbirinizin kafasına sıkın dese Semih düşünmeden yaparlardı. İkiside pozisyonlarını alıp birbirlerine Allah ne verdiyse girişti.
Ceyhun barana sağ yumruk attığında baran bundan ustaca eğilerek kurtulmuş kendi sol yumruğunu atmıştı. Ceyhun darbenin etkisiyle yalpalasada ayakta kalmıştı. Dudağından akan kanı diliyle temizlemiş "işte şimdi kızdım." Diyerek o da sol yumruk atar gibi yaparak baranın dikkatini oraya çekmiş sağ yumrugu ile baranın vurduğu tam o noktaya vurmuştu. Baraninda tıpkı Ceyhun gibi dudağının aynı köşesinden kan gelmişti.
İkili yarım saate yakın mücadele etse de sarpın dediği gibi güçleri birbirine denkti. Nereye nasıl vuracaklarını neyden nasıl kaçacaklarını biliyor böylece ikiside yere düşmeden sadece yumruk ve tekmelerle kendilerini savunup hücuma geçebiliyorlardı. Fakat Semih fazlasıyla sıkılmıştı bu gösteriden. "OFF YETER. İKİ EĞLENMEYE GELDİK ŞUNA BAK. ADAM GİBİ BİR KAVGA DA İZLEYEMEDİK BEN ÇOK SIKILDIM." Derken sarp gülerek masadaki paraları cebine koymuştu. "Ben size dedim. Emrim altındaki her askerin neler yapabileceğini iyi bilirim." Demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Timi (bxb)
Teen FictionCezalarından dolayı bir araya toplanmış bir tim ve başlarında acımasız, sert bir komutan. Hayatını bacak arası ile düşünerek geçiren Semih bu komutanla nasıl başa çıkacak? ❗️Bol küfür, bol kan, bol kaos, bol cinsellik içerir. Etkilenen bir yapınız...