-1-

650 25 70
                                    

Semih askeriyeden içeri elinde bavulu ile girdi. Yine aynı terane diye düşündü. Yine saçma sapan bir komutan yine o saçma sapan komutanın koyduğu saçma sapan kurallar.

Etrafında üç dört kişi daha elinde bavullarla bahçede turluyorlardı. Semih sağ tarafta olan bir banka yayılarak oturdu. Ceketinin cebinden çıkarttığı sigarayı dolgun dudaklarının arasına koydu ve ateşledi. Gözlerini kapatıp kafasını yukarı doğru kaldırdı. Işığın yüzüne vurmasından o sıcaklıktan hoşlanıyordu.

"KALKIN LAN İT SÜRÜLERİ." Diye bir ses duyduğunda derin bir nefes alarak tek gözünü açarak kafasını eğdi ve bağıran kişiye baktı. Orta yaşlarda çakır gözlü bir adamdı. Verse ne sikerim lan demeden de geçemedi tabi. Adam "KALK LAN ORDAN ŞEREFSİZ BABANIN KOĞUŞU MU BURA?" Diyerek gözlerini kapatmış olan çocuğun dizine tekme attı. Semih yerinden sıçrayarak ayağa kalktığında "Sonunda kalkabildin gevşek herif. GEÇ ULAN SIRAYA." Dediğinde Semih dediğini yaparak yavaş adımlarla sıraya geçti.

Komutan ellerini arkada birleştirerek "HAZIR OL!" Dediğinde karşısında tek sıra halinde duran askerler hazır ol pozisyonuna geçti. "HAZIR OLDA DİNLE. SİZ BEŞ SALAK HİÇ BİR HALTA YARAMAYAN GERİZEKALI TOPLULUĞUNDAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLSİNİZ. HEPİNİZİN NASİL CEZA ALIP ALIP DURDUĞUNU BİLİYORUM. BUNDAN SONRA BENİM TİMİMDESİNİZ. BİRİNİZİN BİLE BİR SUÇUNU DUYAYIM NASIL SİKİYORUM SİZİ. ANLADINIZ MI BENİ?" Dediğinde hep birlikte "ANLAŞILDI KOMUTANIM." Dediler.

Adam hepsinin yüzüne tek tek bakıp "BEN YÜZBAŞI SARP ÇAKIR. BENİM KOMUTA ETTİĞİM ATEŞ TİMİNİN ASKERLERİSİNİZ." Dediğinde herkes gözlerini kaçırdı. Sarp sıranın ilk başında duranın önüne geldi. "SEN" dediğinde sıranın başındaki elini alnına koyup selam pozisyonunda durarak "KUZEY YILDIZ MANİSA EMRET KOMUTANIM." Dediğinde Sarp komutan "Yıldız demek emre itaatsizlik?" İkinci sıradakinin önüne geldiğinde başıyla onu gösterdi. "EREN ARSLAN TRABZON EMRET KOMUTANIM!" Dediğinde "Arslan kasten yaralama?" Diyerek üçüncü sıradakine geçti. "BARAN TİMUR ADANA EMRET KOMUTANIM!" Dediğinde " Timur demek sürekli kavga çıkartmak?" Dördüncünün yanına geldi. "CEYHUN OZAN SİVAS EMRET KOMUTANIM." Dediğinde Sarp komutan "Ozan demek üstlerine baş kaldırmak?" Diyerek sondakine geldi "SEMİH HAN ANKARA EMRET KOMUTANIM!" "Sen teğmen Semih senin suçları sayma kalksam diğerleri emekli olur." Diyerek tekrar hepsinin karşısına geçti. "SİZ BUNDAN SONRA ÖLÜSÜNÜZ. BEN NEFES ALIN DERSEM ALIR BEN YİYİN DERSEM YER BEN UYUYUN DERSEM UYURSUNUZ. ANLAŞILDI MI ASKER?" Diye sorduğunda diğerleri sağol diyerek cevap verdi. "ŞİMDİ KAYBOLUN YERLEŞİN YATAKHANELERE. YARIN SAAT TAM BEŞTE HEPİNİZİ BURADA GÖRMEZSEM O ZAMAN SİKERİM SİZİ.DAĞILIN LAN." Dediğinde herkes yatakhaneye doğru yürüdü.

Burası eski bir askeri üsttü. Şimdilerde ise Sarp yüzbaşının emrine verilmiş bu beş asker ve bir üsteğmenin kullanacakları üstleri olmuştu. Odalar ikişer kişilik olacak şekilde ayarlanmıştı. Semih en uzaktaki odayı gözüne kestirip oraya doğru yürüdü. Odaya girdiğinde demin isminin baran ve Ceyhun olduğunu öğrendiği iki kişi vardı. Baran hala ayakta olduğu ve yatağı boş olduğu için çantasını yatağa bıraktığında arkadan bir bogaz temizleme sesi gelsede bunu önemsemedi. Eşyalarını çıkartıp dolaba dizmeye başladığında baran "gardaş bağele. Dolu görmüün?" Dediğinde Semih yavaş yavaş kafasını döndürerek barana döndü. "Yok la gardaş valla. Baktım boş görüktü gözüme sahiplendim." Dediğinde baran sinirle dişlerini sıktı. "Siktir git lan başka odaya. Geleli şuraya daha iki dakika olmadı. Beni dinden imandan çıkartma." Dediğinde Semih en sahici gülümsemesi ile ona baktı. "Valla bende sıkılırım burda diye çok korkuyordum. İyi ki varsın la Timur efendi. Şimdi siktir git sonra sikerim seni." Dedi. Baran tam ağzını açıp bir şey diyecekken araya girdi Ceyhun. "Ya tamam sorun çıkartmayın. Ben gideyim boş olan bir yere. " diyerek daha açılmamış bavulunu alıp odadan çıktı.

Ateş Timi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin