Semih sabah öpülerek ve belki biraz da ağız işi ile uyandırılmak istesede yamanın poposunu yararcasına uyandırması ile uyandı. "KALKIN LAN ALO PRENSESLER KAHVALTI HAZIR SİZİ BEKLİYOR!" Dediğinde Semih de yataktan kalkmış oldu. Baranla bir süre ayılamamanın vermiş olduğu etkiyle birbirine baktılar. "Borozan gibi sesi var adamın." Dediğinde baran da onu onayladı.
Her zamanki gibi sabah koşusu eğitimi derken yemekhanede buldu kendini. Yemeğini sessiz bir biçimde yiyor ondan beklenmeyecek kadar sakin duruyordu. Yanında oturan kuzey "teğmenim iyi misiniz bugün?" Dediğinde Semih başını kaldırıp ona baktı. "Saçma sapan rüyalar gördüm. Rüyamda yorulmuşum amına koyayim." Dediğinde kuzey güldü. "Ne gördün ki?" Dediğinde karşılarında oturan baran "tüm gece inliyordun amın oğlu. Ne görecek?" Dediğinde Semih gülümsedi. "Böyle ben bir Rus askerini tutsak almışım. Adam konuşmuyor söylemiyor yerlerini. Bende bunu sike sike söyletiyorum." Dediğinde kuzey kahkaha attı. "Adam rüyasında bile siki derdinde." Dediğinde baran "git bi gusül al imansız piç." Dediğinde Semih gülümseyerek ona baktı. "Sabah duşta beni mi izledin? Almadığımı nereden biliyorsun?" Dediğinde baran çatık kaşlarıyla "ne izlicem be seni? Arsız it." Dedi. Yemekhaneye gelen Sarp komutanla herkes ayağa kalkacakken sarp onları oturttu. "Hayırdır gençler sohbetiniz muhabbetiniz bol olsun." Dediğinde kuzey "sağ olun komutanım. Semih bir rüya görmüş de onu konuşuyorduk." Dediğinde Sarp "hayırdır teğmen ne gördün?" Dediğinde Semih "Rus asker, tehdit-" kuzey araya girip lafını "falan filan komutanım boş verin onu." Dedi. Semih ona anlamayan gözlerle bakınca "sabah sabah azar yeme baba. Sus biraz." Diyerek göz kırptı. Sevmişti bu çocuğu Semih. Arkadaş olurdu bununla.
Sarp komutan "bugün ben burada olmayacağım. Sizin göreviniz yemekhaneyi, yatakhaneyi ve diğer yerleri temizlemek. Her yer tertemiz olacak. Anlaşıldı mı?" Dediğinde herkes başıyla onayladı onu. Zaten onaylamaktan başka bir seçenekleri de yoktu. "Üsteğmenim kontrol sizde. Sorun istemiyorum." Diyerek kalktı ve yine o sert adımlarıyla gitti. Yaman "Evet kahvaltı bittiğine göre görev dağılımı yapıyorum. Kuzey ve Semih siz yemekhaneden sorumlusunuz. Baran ve Ceyhun siz yatakhaneden. Eren sende su taşı onlara." Dediğinde mizmizlanmalar olsa da kimse aksini söyleyemeden kabul etti.
Erenin paytak paytak yürüye yürüye getirdiği vileda kovasını görünce kuzey ona tuhaf tuhaf baktı. "Oğlum bu ne halin? Sünnet olmuş çocuklar gibisin kovanın yarısı çalkalanmadan boşalmış. İyi misin sen?" Dediğinde eren usulca mavi gözlerini ona kaldırdı. "İyiyim kuzey abi şey oldu da." "Ne oldu?" Semih ise orada gülmemek için kendini zor tutuyordu. Eren utançtan kızarmış ne diyeceğini bilemeden kekeliyordu. Semih olaya el atma zamanı geldiğini hissedince "kuzeycim malum erenin ilk time katılması. Yemekler onlar bunlar derken kabız olmuş yavrucak. Geldi dedi Semih abi ben tuvalette birileri varken yapamıyorum çok kötüyüm. Dedim sal abim biz bizeyiz ne olacak." Dedi beyaz incilerini göstere göstere gülerek. Kuzey de kahkaha atıp "baba bunda ayıp olan ne var? Olur öyle alışırsın zamanla. Söyle üsteğmene istirahat versin sana." Dediğinde eren başıyla onayladı onu. "Sağ ol kuzey abi ve Semih a-bi." Diyerek olabildiğince hızlı bir şekilde çıktı oradan.
Kuzey "şöyle yapalım baba bak. Suyu atalım burdan sonra klorağı da gezdirelim üzerine. İki baştan fırçalayıp en sonda moblayalım." Dediğinde Semih "ne gezdirelim?" Diye sordu. "Klorak." "O ne be?" "Ya baba izmirli olmayan biriyle anlaşamıyorum ben ya çamaşır suyu amına koyayim." Diyip güldüğünde Semih de güldü. "Siz İzmirliler tuhaf bir ırksınız. Aykırısınız bir kere." Dediğinde kuzey de güldü.
Dedigi gibi yaptı ikili. Ortalık köpük köpük olmuştu. İçeriye giren Ceyhun ve Baran ise "OHA OĞLUM ASKERİYEDE Kİ TÜM ÇAMAŞIR SUYUNU KULLANDINIZ MI?" Dediğinde kokudan kafayı bulmuş ikili kahkaha attı. Ceyhun "baran bunlar kafayı bulmuş ölüp kalacaklar burda." Dediğinde baran kafa salladı. "Çıkartalım şunları bi oksijen alsın esrarkeşler." Dediğinde baran Semih'i Ceyhun da kuzeyi çıkarttı. Yemekhanenin önüne kaldırıma attılar ikiliyi. İkili biraz nefes alıp verme ile kendine gelmişti. Semih "oğlum bak her türlü şeyi denedim ama hiç biri bunu kadar güzel kafa yapmıyo götünü sikiyim." Dediğinde diğerleri de güldü. Baran "keş diyince suçlu oluyorum." Diyerek Semih'i gösterince Semih işaret ve bas parmağını birleştirerek "biraz" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Timi (bxb)
Fiksi RemajaCezalarından dolayı bir araya toplanmış bir tim ve başlarında acımasız, sert bir komutan. Hayatını bacak arası ile düşünerek geçiren Semih bu komutanla nasıl başa çıkacak? ❗️Bol küfür, bol kan, bol kaos, bol cinsellik içerir. Etkilenen bir yapınız...