-2-

407 26 70
                                    

Semih duş bölümüne gidip güzelce bir junior Semih'i tokatladıktan sonra belinde havlusu ve ıslak saçlarıyla duştan çıktı. Çıkar çıkmaz karşısında yamanı görmeyi elbette beklemiyordu. Yaman mavi gözlerini kısmış kollarını göğüsünde birleştirmiş ona dik dik bakıyordu. Semih umursamadan traşını olmaya devam etmişti. Traş bitmiş ama yaman hala aynı olduğu gibi kalmıştı. Derin bir nefes vererek ona doğru döndü. "Üsteğmenim bir şey mi diyecektiniz?" Dediğinde yaman daha da sinirlendi. "Hatırlamadın değil mi piç kurusu?" Dediğinde Semih  kafasını bir sağ yatırdı baktı bir sola yatırdı baktı. Ama bir türlü çıkaramadı. Adamın sağına geçti soluna geçti arkasına geçti ama yok. "Hayır. Tanışıyor muyuz?" Dediğinde yaman dişlerini sıkarak Semih'i  omzundan geriye doğru itti. "Orospu cocugu siktigin insanları nasıl hatırlamazsın?" Dediğinde jeton düşmüş oldu tabi. "Hassiktir bende diyorum bu gözleri bir yerden tanıyorum ana nereden? Neyse tekrar sikmemi istiyorsan üzgünüm bir siktigimi bir daha sikmem." Diyerek omuz silkti. "Orospu evladı. Senin yüzünden az kalsın askerliğim bitiyordu lan. Nasıl rahatsın sen? Bana bak birine bile bir şey söylersen seni bayrak direğine asarım. " dedi. Artık Semih  de sinirlenmeye başlamıştı. Yamanın üzerine yürüyüp dibine kadar girdi. "Bana bak yaman mısın yamaç mı ne boksan. Gelip söylemesen hatırlamayacağım bile. Neyin derdindesin lan sen? Sanki zorla siktik. Ben gayet iyi hatırlıyorum ah Semih daha hızlı Semih orası Semih parçala Semih dediğini. Konuşturma beni şimdi. " diyerek omuz çarpıp çıktı banyodan. Sonuçta her siktigini aklında tutamazdı ya.

Odaya girip askeri altını ve yeşil uzun kollu üstünü giyerek tekrar gitti yemekhaneye. Kuzeyin yanına oturdu. Kuzey kafasını kitabına gömmüş sessizce kitabını okuyordu.

Tek tek odadakileri süzdü. Ceyhun en sakin ve en naif olandı. İyi sikilir bu belli diye düşündü. Kuzey sessiz sakin bir tipti ama belliydi içinde bir aslan yattığı. Bununla arkadaş olunur dedi. Baran. Ah o baran. İşte sen yeni düşmanım yani yeni eğlence kaynağımsın. Eren de saf olandı belliydi. Saflar iyi sikilir dedi yine ve yine.

Yemekhaneye Sarp Komutan girdiğinde hepsi ayağa kalktı. "İyi mi lan böyle yan gelip yatmak? Kalkın iki dakikaya sahada olun. Ne kadar yeteneklisiniz onu göreceğim." Diyerek çıktı. Semih "of amını götünü sikeyim. Bu ne lan? Adam salmıyor bi bırak la." Dediğinde baran "ne o yeteneksiz olduğunu görmemizden mi korktun?" Dedi. Semih gülüp "hodri meydan goçum saha senin." Diyerek eliyle önden buyurmasını işaret etti.

Sahaya geldiklerinde yaman ve sarp onları bekliyordu. "ŞİMDİ HERKES BENİ DİNLESİN. BİR KERE ANLATIRIM. HEPİNİZ BEŞ ATIŞ YAPACAK VE FARKLI NOKTALARDAKİ HEDEFLERİ VURACAKSINIZ. EĞER YAPTIĞINIZ ATIŞLARDAN BEŞİ DE TUTARSA Kİ BU İMKANSIZ SİZDE O YETENEK YOK SEÇTİĞİNİZ BİR KİŞİYİ CEZA ALMAKTAN KURTARIRSINIZ. EĞER ÜÇ ATIŞ VE DAHA ALTI OLURSA BU GECE SABAHA KADAR CEZALI OLUR BÜSTÜN ÖNÜNDE BEKLERSİNİZ. ANLAŞILMAYAN BİR ŞEY?" Dediğinde kimseden ses seda çıkmadı. "Kuzey Yıldız pozisyon al. Ard arda beş atış. BAŞLA!"
Dediğinde kuzey dört hedefi vurabilmişti. "Eren Arslan sıra sende. Ard arda beş atış. BAŞLA!" Beşte dört atış yapabildi. "Baran Timur beş atış. BAŞLA." Dediğinde baran ard arda beşini de vurdu. Semih'e nah yaparsın bakışı atarak yerine geçti. "Ceyhun Ozan beş atış BAŞLA." Dediğinde Ceyhun da dört atış yapabildi. "Semih Han beş atış BAŞLA." Dediğinde Semih  sekiz kez ateş etti hızlı bir şekilde. "LAN BEN SANA BEŞ ATIŞ DEMEDİM Mİ? SEKİZ KEZ NEREYE SIKMIŞ OLABİLİRSİN?" Diye bağırdığında sarp Semih  gayet rahat bir şekilde "kendi beşimi vurdum geri kalanlar vuramayanların ki." Dediğinde sarp "ULAN BEN SENİN VARYA. SİKTİR GİT GEÇ YERİNE." Dediğinde Semih  sarpa gülümseyerek yerine geçti. Sarp derin bir nefes alarak "Tamam beş kişiden yalnızca iki kişi vurdu. Şimdi siz ikiniz seçin iki kişiyi diğeri cezalı." Dediğinde Semih kafasından bir hesap yapmaya başladı. Kuzeyi kurtarsa bu arkadaşlıkları için bir adım olabilirdi. Ceyhun'u kurtarsa yeni kölesi olabilirdi. Ereni kurtarsa biraz cilve ile altına alabilirdi. Kararsız bir andı onun için. Baran ondan hızlı davrandı "Ereni seçiyorum komutanım." Dediğinde iki seçeneği kaldı. "Bende kuzeyi seçiyorum komutanım." Dediğinde sarp "SİZ GERİZEKALİLARİN TİM DENEN ŞEYDEN HABERİ YOK MU? SİZ BİRBİRİNİZE BAĞLISINIZ. ÖYLE ARKADA ADAM BIRAKAMAZSINIZ. HEPİNİZ CEZALISINIZ. TÜM GECE BURADA BÖYLECE BEKLEYECEKSİNİZ." Diyerek arkasını dönüp gittiğinde baran da Semih  de küfürler ediyordu.

Ateş Timi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin