Clara POV
"Raak haar niet aan!" Diego komt de set oplopen. "Niet? Nu gaan jullie er allebei aan." Sander begint te lachen. "Blijf van ze af!" Tini kijkt hem boos aan. "Nu." Sander kijkt de mannen aan. Iedereen word vastgepakt. "Laat me los." Ik probeer me los te maken. "Jullie gaan eraan." Hij pakt een pistool. "Je bent gestoord." Ik kijk hem boos aan. "Nee." Hij kijkt me aan. "Als je van me houd waarom zal je mij dan vermoorden?" Ik kijk hem aan. "Omdat als ik jou niet krijg niemand jou krijgt." Hij kijkt me aan. "Zeg maar doei." Hij houd het pistool tegen mijn hoofd. Iedereen kijkt ons bang aan. "Laat dat pistool vallen." Er komt politie aanrennen. Ik kijk naar Diego. Hij heeft de politie gebeld. Ik weet het zeker. "Laat ze gaan." De politie richt pistolen op hem. "Los!" Sander kijkt de mannen aan. De mannen laten de andere los. Alleen ik word nog vastgehouden. Iedereen loopt naar elkaar toe. "Laat haar los." De politie kijkt hem aan. "Als jullie schieten, is zij ook dood. Ze staat voor me." Hij begint te lachen.
Diego POV
Ik loop weg van de set. Ik weet nog een deur. Dit moet lukken. Ik kijk om mij heen. Ik heb een pistool gepakt van de politie. "Ik schiet haar binnen drie, twee..." Sander staat dreigend. "Ze zeiden dat je haar met rust moest laten!" Ik schiet. Ik schiet van me af. Oké ik heb nooit eerder geschoten wat je dus echt wel kan merken. Ik schiet in zijn been. "Gast dat deed pijn." Hij kijkt me boos aan. De politie rent naar hem toe. Clara is los. "Clara!" Ik ren naar haar toe. "Diego!" Ze vliegt in mijn armen. "Bedankt." Ze kust me. "Jij bedankt." Ik omhels haar. "Jongens!" De andere komen naar ons toe rennen. Ze omhelzen ons allebei.
"Diego?" Clara kijkt opzij. We zitten aan tafel om te eten met de hele set. "Bedankt. Bedankt voor alles." Ze fluistert. "Ik heb je in de problemen gebracht." Ik voel me daar echt schuldig over. "Nee. Jij hebt ons allemaal geholpen." Ze heeft tranen in haar ogen. "Kom hier." Ik trek haar naar me toe. "Ik was zo bang." Ze huilt. "Het is nu afgelopen. Hij mag niet meer aan ons komen." Ik fluister in haar oor. Het is afgelopen. Het is klaar. Sander gaat de gevangenis in. We zijn weer veilig. Voor nu.
Laatste hoofstukjeeeee! Wat vonden jullie ervan? X haberl2001
JE LEEST
Liefde op de set
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Clara alonso. Het speelt zich af op de set van violetta 2. Clara heeft veel vrienden op de set en is heel sociaal. Zo leert ze meteen diego dominguez kennen, hij is nieuw op de set. Als ze elkaar zien voelen ze iets apart. Maar...