Hoofdstuk 5

183 20 1
                                    

~~volgende dag~~

Angie POV

Gisteren hebben we nog best lang gefeest en het was echt gezellig. Iedereen was blij om mij en diego. Ik lig nu in zijn arme. Wakker te worden. We zijn gisteren na het feest naar zijn huis gegaan. 'Goeiemorgen mooie.' Zegt diego. Ik hef mijn hoofd op zodat ik naar hem kijk. 'Goeiemorgen.' Zeg ik en geef hem een kus. 'Zal ik een ontbijt maken?' Vraag ik. 'Is goed.' Zegt diego terug. Ik geef hem nog een kus en sta dan op. Ik kleed me om en loop naar beneden. Als ik beneden kom. Komt Vincent op me afgerend. Ik glimlach. Ik hef hem op en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Ik ben echt zo blij! Ik zet hem terug neer en loop naar de keuken. Ik maak wat eitjes. Na een tijdje komt diego. Hij knuffelt me langs achter. 'Ik hou van je.' Zegt hij. 'Ik ook van je.' Ik draai me om en hij geeft me een kus. Ik pak de eitjes en wat broodjes ik zet ze op tafel en we ontbijten. 'Mmmmm heerlijk.' Zegt diego. 'Dankje.' Zeg ik. Na het eten gaan we naar de set.

diego POV

Ik ben zo blij. Ik ben eindelijk met Clari. We komen aan op de set. Zij loopt naar cande, tini en lodo. Ik loop naar ruggero en Jorge. 'Hey.' Zeg ik. 'Hey.' Zeggen ze terug. Ik kijk naar Clara en ze glimlacht ik glimlach terug. 'Jullie zijn echt zo schattig.' Zegt Jorge. 'Dankje.' Zeg ik. Ik loop naar de kleedkamer want ik heb sebiet een opname. Als ik klaar ben loop ik al naar de opnames. Ik zie Clara en diego r een opname doen een ''romantische''. Ik voel een jaloerse steek. Ik kijk gewoon verder. Ik hou gewoon zoveel van Clari. Na een tijdje is het mijn beurt. Als ik kaar ben loop ik terug naar de kleedkamers. Ik kleed me terug om en loop dan weer weg. 'Hey.' Zegt Clara die naar me komt en geeft me een kus. 'Hoi.' Zeg ik terug. 'Zullen we gaan wandelen?' Vraag ik. 'Ja leuk.' Zegt ze. Ik hef mijn hand op ze legt haar hand op de mijne zodat we hand in hand zijn. We kijken elkaar aan en glimlachen.

Sorry voor kort hoofdstuk :/

Liefde op de setWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu