hoofdstuk 18

113 17 3
                                    

clara pov 

ik ben klaar voor vandaag met opnemen en loop terug naar mijn kleedkamer. ik kleed me om en als ik klaar ben ga ik terug. 'hey.' zegt diego die er aankomt. 'hoi.' zeg ik met een glimlach. het liefst wil ik hem nu een kus of knuffel geven maar sander en lorena lopen hier ook nog ergens rond dus durf ik het niet. 'wil je vandaag mee met mij? dan kan je vincent nog eens zien.' zegt hij. 'ja lijkt me leuk.' zeg ik. 'ik ga me even omkleden.' zegt hij. ik knik en dan loopt hij weg. 'jullie komen ineens zo goed overeen.' zegt cande die er met tini, lodo, alba en mechi aankomt. ik glimlach alleen maar. 'is er soms iets gebeurt na het feest?' vraagt alba. ik knik. 'niet alleen na het feest maar ook tijdens.' zegt tini. ik kijk haar aan. 'we wouden naar buiten even en we zagen jullie wel.' zegt cande. ik glimalch. 'ben je nog met sander?' vraagt lodo. ik knik traag. 'maar niet meer voor lang.' zeg ik erachter. 'en diego met lorena?' vraagt mechi. 'ja.' zeg ik en kijk naar de grond. 'gaat hij haar ook dumpen?' vraagt alba. ik hef mijn schouders op. 'zie dat hij je niet weer pijn doet.' zegt tini. ik schud mijn hoofd. 'ik ga straks met hem praten.' zeg ik. 'oke.' zegt tini. we praten nog even over andere dingen. na een tijdje komt diego eraan en vertrekken we naar zijn huis. als we aankomen, komt vincent meteen naar me toe gerent. Ik hem op en geef een kus op zijn hoofdje. wat heb ik die gemist. ik zet hem weer neer en ga op de bank zitten. diego komt met drinken en vincent komt op mijn schoot liggen. 'jullie hebben elkaar gemist, zo te zien.' zegt diego. ik glimlach en knik. we praten een lange tijd. diego komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik kijk hem aan en glimlach. 'ik hou van je.' zegt hij. 'Ik ook van jou.' antwoord ik. hij geeft me een kus. 'maar hoe zit het met lorena en sander?' vraag ik. hij heft zijn schouders op. 'je gaat haar toch wel dumpen? of hou je meer van haar dan van mij?' vraag ik bang. 'nee tuurlijk niet! ik hou alleen van jou en ja ik ga haar dumpen.' zegt hij. ik glimlach. 'en ik sander en dan kunnen we weer samen zijn.' zeg ik met een lach. diego komt dichter en we geven elkaar weer een kus. Wat hou ik toch van hem. 

Liefde op de setWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu