Hoofdstuk 9

146 18 6
                                    

Angie POV

~~volgende dag~~

Ik heb geen oog dicht gedaan, die woorden van diego spoken maar door mijn hoofd: het liefst wil ik je nooit meer zien. Waarom ben ik toch zo geobsedeerd van hem. Ik hou echt van hem, ik heb nog nooit zo iets gevoeld bij iemand. Maar hij houdt dus totaal niet van mij. 'Hey, slaapkop. Sta je nog op?!' Zegt tini die binnen komt. 'Ja.' Zeg ik en ga recht op zitten. 'Heb je wat kunnen slapen?' Vraagt ze. 'Een uur ofzo.' Zeg ik. 'Je hebt je slaap wel nodig he.' Zegt ze 'ik weet het maar ik kan gewoon niet slapen.' Zeg ik. 'Omwille van wat diego gisteren zei?' Vraagt ze. Ik knik alleen maar. 'Hij bedoelde het niet zo.' Zegt ze. Ik hef mijn schouders op. 'Praat met hem.' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd, 'dan krijgen we nog meer ruzie.' Zeg ik. 'Ik zal met hem praten.' Zegt ze. 'Dat hoeft niet.' Zeg ik. 'Jawel.' Zegt ze en staat op. 'Kleed je aan dan gaan we samen naar de set.' Zegt ze. 'oke.' Zeg ik en ze loopt de kamer uit.

Met tegenzin lopen we de set op. Cande en lodo komen naar ons toe. We begroeten elkaar. Na een tijdje is iedereen er en staan we in een soort van kring. Iedereen is druk aan het praten maar ik ben stil. Ik weet niet hoe het komt maar ik voel me best ongemakkelijk in de buurt van diego. Ik draai me om en loop naar de kleedkamers. Ik ga zitten op mijn stoel en leg mijn hoofd in mijn handen. Waarom gebeurt dit met mij. Ik hoor geklop. 'Binnen!' Zeg ik en even later hoor ik de deur open gaan. 'Hey.' Hoor ik en ik draai me om. Ik kijk in het gezicht van diego d. 'Wat doe je hier?' Vraag ik verbaasd. 'Ik wou gewoon even kijken of het wel met je gaat, maar als je wilt ga ik weg.' Zegt hij en draait om. 'Nee wacht.' Zeg ik en sta op. Hij draait zich terug om. 'Ik mis je.' Zeg ik en kijk naar de grond. 'Ik jou ook.' Zegt hij zacht en komt dichter naar me toe. 'Waarom moet het zo lopen.' Zeg ik. 'Ik weet niet en het spijt me echt.' Zegt hij en heft mijn hoofd op. Ik kijk recht in zijn ogen, wat heb ik die gemist. Onze hoofden komen steeds dichter en dichter. Onze lippen zijn nog maar centimeters van elkaar af. Maar dan vliegt de deur open. Ik ga meteen naar achter en dat doet diego ook. 'Ow storen we.' Zegt lodo die binnenkomt met cande en tini. 'N...nee nee.' Zeg ik zenuwachtig. 'Ik ga.' Zegt diego en kijkt me even aan. Hij geeft me nog een knipoog en vertrekt dan. 'Zijn jullie terug...' Zegt tini die wijst met haar vinger. 'Nee, want drie meiden moesten ineens binnenkomen.' Zeg ik lachend. 'Ow sorry.' Zegt ze. 'Geeft niks. Ik weet niet of het net echt was, want straks als we terug samen zijn. Begint hij misschien weer anders te doen.' Zeg ik. 'Je moet gewoon erachter komen wat er met hem is.' Zegt cande. 'Ik weet het, maar ik ga eerst naar de opnames.' Zeg ik. 'Oke tot straks.' Zegt lodo. Ik glimlach en loop de kleedkamer uit.

Na het opnemen loop ik naar de piano die apart staat. Ik ga zitten en speel een liedje dat ik zelf heb geschreven. (Zie media, ik vind het gewoon een leuk liedje) na het liedje, voel ik dat er iemand kijkt. Ik draai me om en zie diego staan. Ik glimlach en dat doet hij ook. Maar dan gaat zijn gsm af en kijkt erop. Zijn gezicht verandert weer meteen.

Jorge POV

Ik vind het zo zeg voor Clara en diego. Het was een perfect koppel. Ze houden nog van elkaar. Dar weet ik gewoon op de manier hoe ze naar elkaar kijken. Ik zie diego op een afstandje kijken naar Clari die piano speelt. Ik glimlach. Na het liedje kijken ze elkaar aan en glimlachen maar dan gaat diego's gsm en hij kijkt erop, zijn glimlach maakt plaats voor een boos gezicht. Ik ga wat dichter staan. 'Wat nu?! Maar Sander ik ben aan het werk.' Hoor ik diego zeggen. Ze praten nog wat verder. Na een tijdje hangen ze op en hij zucht. Hi loopt de set uit. Wie is Sander? Misschien weet Clari dat wel maar eerst ga ik diego volgen. Ik loop ook de set uit en zie hem de hoek omgaan. Ik loop er naar toe en we wandelen even recht door. Hij gaat naar links en ik volg hem. Ik kom in een verlate straat. Ik kijk wat rond en zie dan diego staan met een jongen en meisje. Diego krijgt slaag van die jongen. Zal ik hem helpen? Nee, dan weet hij dat ik hem ben gevolgd. 'Dus snap je het diego? Lorena gaat nu met je mee naar de set en je zorgt dat Clara jaloers word.' Zegt de jonge. Diego knikt. Ik schrik van die woorden. Gaat diego dat echt doen?! Ik loop snel naar de set terug voordat diego me ziet. Dus dat meisje is lorena, misschien is die jonge wel Sander. Ik kom aan op de set. Ik zoek Clari om te vragen of ze een één of andere Sander kent maar ik vind haar niet. 'Weet je Clari zijn?' Vraag ik aan cande die ik onderwezen tegenkom. 'Ze is aan het opnemen.' Zegt ze. 'Oke dankje.' Antwoord ik. Ik loop naar de scène en wacht ongeduldig. Ik kijk naar de deur van het gebouw en zie diego binnen komen met zijn arm over die lorena. Hij meent dit toch niet?! Ik kijk terug naar Clari. Ze heeft het nog niet gezien al een geluk.

Is het nog wel leuk?

Liefde op de setWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu