Clara POV
Ik ben met Sander aan het praten. Na een tijdje zegt hij dat hij nog iets moet doen. Dus besluit ik maar om me te gaan omkleden voor een andere opname. Ik kom in men kleedkamer en kleed me om. Ik loop terug men kleedkamer uit en zie de meiden en Jorge geschokt staan. Raar. Ik loop naar hun toe. 'Wat is er met jullie aan de hand?' Zeg ik en ga bij hun staan. 'Oh euh niks!' Zeggen ze. Ik kijk ze raar aan. Er is iets aan de hand en ik moet weten wat. 'Martina stoessel en diego dominguez worden op de set verwacht!' Roepen ze af. 'Ik moet gaan!' Zegt tini en loopt naar de set. 'Zeker dat het gaat me jullie?' Vraag ik, ze knikken. 'Oke dan.' Zeg ik. We praten nog even verder. 'Diego dominguez.' Word op de set verwacht. Word er na vijf minuten weer afgeroepen. Vreemd, normaal is hij altijd als eerste. De andere kijken elkaar aan. 'Weten jullie waar diego is?' Vraag ik ongerust. 'Ik heb hem het laatst naar de kleedkamer zien gaan.' Zegt lodo. 'Oke.' Zeg ik. Dan zal hij daar nog wel zijn zeker?! 'Diego dominguez!' Word er weer afgeroepen na twee minuten. 'Ga naar hem kijken.' Zegt Jorge. 'Oke.' Zeg ik en loop naar zijn kleedkamer. Ik klop en hoor niks. Ik klop weer en hoor dan eindelijk 'binnen!' Zijn stem is schors. Ik loop zijn kleedkamer in en als hij me ziet kijkt hij de andere kant op. Er is iets met hem maar ik weet niet wat. Ik snap ook niet waarom ik er zo mee in zit. Ik ga naast hem zitten op een andere stoel. Hij kijkt nog steeds weg. 'Wat wil je?' Vraagt hij na een paar minuten. 'Ik vroeg me gewoon af waarom je niet kwam opdagen op de set.' Zeg ik. 'Wat kan jou dat doen?!' Zegt hij. 'Veel, je moest eens weten.' Zeg ik en pak zijn hand. 'Clari, hou op!' Zegt hij en kijk me aan. Ik schrik, niet omdat hij zo riep maar hij zit zowat onder het bloed. 'Wat is er gebeurt?' Vraag ik ongerust. 'Niks speciaals!' Zegt hij. 'Nee daarom dat je onder het bloed zit.' Zeg ik sarcastisch. Hij glimlacht een beetje. 'Vertel, wie heeft dit gedaan?' Vraag ik. 'Dat kan ik niet zeggen, sorry.' Zegt hij en kijkt naar de grond. 'Oke dan niet, maar mag ik ga het wel verzorgen!' Zeg ik. Hij kijkt me terug aan. Ik pak een doekje en veeg het meeste weg. Ik loop naar een doosje met E-HBO spullen en pak wat ontsmetting en loop terug naar diego. Ik doe het op een doekje en verzorg zijn gezicht. Als ik klaar ben, glimlacht hij. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Niks.' Zegt hij en kijkt weer weg. 'Zeg het.' Zeg ik en hef zijn hoofd op. 'Het doet me gewoon zoveel denken aan vroeger, maar laat maar. Ik zal er niet meer over beginnen. Want jij bent met Sander en ik ben met lorena dus....' Hij wilt nog meer zeggen maar ik onderbreek hem met een kus. Jap een kus! Ik weet ook niet waarom, ik voelde me gewoon zo aangetrokken tot hem. Ik laat hem los na twee minuten. 'S...sorry.' Zeg ik en wil weglopen, maar diego trekt me terug en kust me nog eens. Als we loslaten kijken we diep in elkaars ogen. Ik glimlach en hij ook. 'Die lach heb ik gemist.' Zegt hij en wrijft met zijn hand over men wang. 'Ik mis jou.' Zeg ik zacht. 'Ik jou ook.' Antwoord hij zacht terug. 'Voor de laatste keer diego dominguez word op de set gevraagd!!!' Roepen ze nog eens af. 'Ik zal maar eens gaan.' Zegt hij. Ik glimlach. 'Dat werd tijd.' Zeg ik en hij moet lachen. Hij geeft me nog eens kus 'het komt allemaal goed! Ik beloof het je.' Zegt hij en met die woorden gaan we naar de set. Ik heb hem gekust!!! Ik heb hem gewoon gekust! Het voelde zo fijn en magisch. 'Waar zit jij met je gedachten?!' Zegt lodo die met de andere komt bij staan. 'Oh euh niks.' Zeg ik en kijk naar diego. Hij kijkt ook vaak naar mij en knipoogt dan. 'Is er iets gebeurt?' Vraagt jorge. 'Misschien.' Zeg ik geheimzinnig. Ze kijken me afwachtend aan. Ik kijk ze terug aan en glimlach. 'We hebben gekust!' Zeg ik blij. 'Wat?!' Zeggen ze blij. Ik kan nu alleen maar glimlachen. 'Wat is er met hem gebeurt?' Vraagt ruggero. 'Iemand heeft hem geslagen maar hij zegt dat hij niet kan zeggen wie het heeft gedaan.' Zeg ik. 'Raar.' Zegt hij. 'Nja.' Antwoord ik en kijk terug naar diego. Het is beter dat ik Sander dump dan kan diego, lorena misschien dumpen en kunnen we weer samen zijn. Met die gedachten komt er weer een glimlach op mijn gezicht.
JE LEEST
Liefde op de set
FanfictionDit verhaal gaat over Clara alonso. Het speelt zich af op de set van violetta 2. Clara heeft veel vrienden op de set en is heel sociaal. Zo leert ze meteen diego dominguez kennen, hij is nieuw op de set. Als ze elkaar zien voelen ze iets apart. Maar...