Nog steeds Angie POV
Ik ben in men kleedkamer, ik kan nog steeds niet geloven dat ik me diego heb gekust. Het voelde weer zoals vroeger, alsof alles terug was. Onze goed momenten, soms ook slechte! Maar vooral goede. Ik kleed me om. Net als ik klaar ben word er geklopt. 'Binnen!' Zeg ik en cande stapt binnen. 'Hey.' Zeg ik. 'Hoi.' Zegt ze terug. Ik doe nog wat dingen in men tas. 'Heb je het al gehoord van het feest?' Vraagt cande. Ik frons men wenkbrauwen 'welk feest?' Vraag ik en doe men tas dicht. 'Van de cast. We hebben vandaag een klein feestje, je komt toch wel?!' Vraagt ze. 'Ja tuurlijk.' Antwoord ik. 'Mooi zo.' Zegt ze. Ik lach. Ik pak men tas en we vertrekken samen naar de rest. 'Hey!' Zeg ik als we bij de andere komen. 'Hoi!' Antwoord iedereen. We praten nog even en dan gaat iedereen naar huis om zich om te kleden voor het feest.
Als ik thuis kom, ga ik meteen douche. Als ik klaar ben zie ik dat ik een berichtje heb van Sander. Hey, zin om af te spreken? xxsander. Ik antwoord meteen. Sorry, maar we hebben een feestje van violetta. xclara
Ik ga naar men kamer en kleed me om. Ik doe een kleedje aan. Morgen ga ik praten met Sander, ik kan niet langer bij hem blijven. Na een uur ofzo ben ik helemaal klaar en ga naar het gebouw waar het feest is.Diego POV
Ik heb Clari gewoon gekust. Ik kan wel schreeuwen van geluk. Sebiet is er een feestje van de cast van violetta. Dan kan ik haar weer zien. Nu moet ik door zetten, wie weet krijg ik haar terug. Dan moet ik alleen nog maar Sander weg houden! Na een uur ben ik klaar en ga naar het gebouw van het feest. Als ik eraan kom zie ik Clari ook net aankomen. Ik loop naar haar toe en doe mijn handen voor haar ogen. 'Wie ben ik?' Zeg ik. 'Diego.' Zegt ze. Ik doe men handen terug weg en ze draait zich om en geeft me een knuffel. 'Zullen we samen naar binnen gaan?' Vraag ik en ze knikt. Ik pak haar hand en ik zie dat ze schrikt maar ze vlecht haar vingers tussen die van mij. Samen lopen we naar binnen. Net voordat we de zaal in lopen laten we elkaars hand los. Dan doen we deur open en er zijn al best wat mensen. 'Clari!' Zegt alba en komt naar haar toe gelopen ze geven elkaar een knuffel. Alba kijkt even naar mij en dan naar Clara en dan weer terug. Als ze klaar is geeft ze me een knuffel. Ze vond het waarschijnlijk best raar dat we samen binnenkwamen. Clari en ik splitsen. Ik loop naar Jorge en zij gaat met alba mee. Na een tijdje is iedereen er en we feesten. Het is echt leuk. Er komt een traag nummer en iedereen heeft iemand op mee te dansen. 'Ga naar Clari!' Zegt Jorge die met tini danst. Ik denk na. 'Op dit nummer hebben jullie toch jullie eerste dan gehad?! Dus ga naar haar toe.' Zegt tini. Ze heeft gelijk. Ik zoek Clari en zie haar kijken naar alle paren die aan het dansen zijn. Ik loop naar haar toe. 'Wil je dansen?' Vraag ik. 'J....ja.' Zegt ze aarzelend. Ik steek men hand uit en ze pakt hem aan. We dansen een tijdje. 'Herken je dit liedje nog?' Fluister ik in haar oor. Ze knikt en glimlacht. 'Dit nummer zal ik nooit vergeten.' Zegt ze. 'Ik ook niet.' Antwoord ik. Onze hoofden komen steeds dichter en dichter, maar dan worden we onderbroken. 'Danku wel iedereen dat jullie zijn gekomen! Feest nog verder. En maak er een leuke nacht van.' Zegt Martin onze producent. 'Ik ga even naar buiten voor frisse lucht.' Zegt Clari. 'Ik ga mee.' Zeg ik en samen lopen we naar buiten. We staan er even en dan zie ik dat Clari het koud heeft. Ik doe men vestje uit en doe het rond haar. 'Wat doe je?' Vraagt ze. 'Je hebt het koud.' Zeg ik en ze glimlacht. We kijken ik elkaars ogen. Ik doe mijn handen rond haar en duw haar dichter naar me toe. 'Ik moet nog iets afmaken van daarnet.' Zeg ik en ga met men hoofd naar die van haar. Even later voel ik haar zachte lippen op die van mij. Ze slaagt haar armen om men nek.
Tini POV
Na het liedje roept Martin iets af en daarna feesten we verder. 'Heb je diego gezien?' Vraagt Jorge die naar me toe komt. Ik schud mijn hoofd. 'Maak je geen zorgen ik heb Clari ook al een tijdje niet meer gezien.' Zegt cande. Ik krijg een glimlach die twee horen gewoon bij elkaar. 'Komen jullie mee naar buiten even?' Vraagt Jorge. Cande en ik knikken. Met zen drieën lopen we naar buiten. We doen de deur open voor naar buiten. 'Wacht!' Zeg ik en hou cande en Jorge tegen. 'Wat is er?' Vraagt cande. Ik wijs naar Clari en diego kussend. 'Oh.' Zegt Jorge. 'we hebben ze dus gevonden.' Zeg ik lachend. 'Jap, die twee horen bij elkaar.' Zegt cande. 'Laten we maar terug naar binnen gaan.' Zegt Jorge. Cande en ik knikken dus lopen we terug naar binnen.
Clara POV
Na de kus kijken we elkaar aan in elkaars ogen. Ik glimlach. 'Ik kan niet zonder jou! Ik hou van je Clari.' Zegt diego die over men wang wrijft. 'Ik ook van jou.' Zeg ik en geef hem een kus. 'Maar we zitten met Sander en lorena.' Zeg ik na de kus. 'Dat komt wel goed.' Zegt hij terug. Ik glimlach. 'Zullen we terug naar binnen gaan?' Vraagt diego. Ik knik. Samen lopen we naar binnen. Voor de deur geef ik diego's vestje terug en geef hem nog een kus. Daarna lopen we de zaal in. We feesten nog lang verder.
Het is nu vier uur snachts. De meeste mensen gaan naar huis, dus besluit ik om dat ook te doen. 'Ik breng je naar huis.' Zegt diego. 'Oke' antwoord ik. We zeggen iedereen gedag en gaan naar mijn huis. Als we aankomen doe ik de deur open. 'Tot morgen.' Zegt diego en wilt weg lopen maar ik hou hem tegen. 'Wat is er?' Vraagt hij. 'Blijf je niet hier?!' Vraag ik. Hij moet glimlachen. 'En waarom?' Vraag hij. 'Omdat ik je bij me wil hebben.' Zeg ik verlegen. Diego komt naar me toe en kust me. Ik glimlach. We sluiten de deur. 'Ik heb wel een idee wat we kunnen doen.' Zegt diego speels en komt terug naar me toe. 'Wat dan?!' Vraag ik speels. 'Zal je zo weten.' Zegt hij en kust me, hij gaat langzaam naar mijn nek. Ik ga wat naar achter met men hoofd zodat hij er beter bij kan. Hij duwt me langzaam naar de zetel en als we er aankomen vallen er zo wat op. Ik moet lachen en diego ook. 'Weet je het al wat ik van plan ben?' Zegt hij. 'Ik denk het.' Zeg ik lachend. Hij maakt men kleedje los. Even later ligt ie op de grond. Ik doe mijn hand onder zijn t-shirt en rek het uit. Als her uit is ga ik met mijn hand over zijn boven lichaam. Wat heb ik die gemist. 'Bevalt het?' Vraagt hij en ik knik. Langzaam maakt hij zijn broek uit en daarna mijn bh. (Verder ga ik niet schrijven :'D maar je kan je wel voorstellen wat er gebeurt)
JE LEEST
Liefde op de set
FanfictionDit verhaal gaat over Clara alonso. Het speelt zich af op de set van violetta 2. Clara heeft veel vrienden op de set en is heel sociaal. Zo leert ze meteen diego dominguez kennen, hij is nieuw op de set. Als ze elkaar zien voelen ze iets apart. Maar...