Hoofdstuk 2

259 21 3
                                    

~~volgende dag~~

Ik word wakker en zie dat mijn tv nog aan staat ik zet hem uit en rek me uit. Ik sta op en kleed me om. Ik loop naar beneden en pak wat ontbijt en eet het. Als ik klaar ben ga ik naar de set van violetta. Ik kom aan en cande, lodo en tini komen meteen op me afgerend. 'En hoe was het gisteren avond ?' Vragen ze nieuwsgierig. Ik lach. 'Het was maar gewoon om wat te praten niets en keer en niets minder.' Zeg ik. 'Maar het was leuk?' Zegt tini. Ik knik. 'Mag ik er nu langs?' Vraag ik lachend. Ze laten me door en ik loop naar mijn kleedkamer. Ik kleed me om en ga terug naar mijn vriendinnen. 'Is hij leuk?' Vraagt cande. 'Ja.' Zeg ik en bloos een beetje. 'Olala is er iemand verliefd?' Zegt lodo dan. Ik schud wild mijn hoofd. Ben ik op diego? Ik weet het zelf niet. 'Jaja.' Zegt lodo. Ze zitten nog wat dinges te vragen over gisterenavond als diego komt aanlopen. 'Hey Clari.' Zegt hij. Als hij mijn naam zegt smelt ik gewoon weg. 'Hoi.' Zeg ik. Hij geeft me een kus op mijn wang en ik kleur weer een beetje mijn vriendinnen staan er heel nieuwsgierig bij. 'Zou je straks iets bij mij willen komen eten?' Vraagt hij. 'Ja is goed.' Zeg ik. 'Ik ga nu eerst opnemen.' Zegt hij. 'Tot straks.' Zeg ik 'tot straks.' Zegt hij terug. 'Heeft hij je nu net op een date gevraagd?' Vraagt cande. 'Euh nee denk.' Zeg ik. 'Ik denk van wel.' Zegt tini en ze lachen. 'Clari is verliefd! Clari is verliefd!...' Beginnen ze te zingen. 'Hou jullie monden. Ik weet het zelf nog niet en trouwens ik heb één keer met h afgesproken.' Zeg ik. 'En straks voor de tweede keer.' Zegt lodo. 'Maar Clari gewoon op de manier hoe jullie naar elkaar kijken zegt al genoeg.' Zegt cande. Ik zucht. 'Ik weet niet.' Zeg ik.

~~later~~

Diego en ik zijn onderweg naar zijn huis. Als we aankomen doet hij de deur open als we binnen stappen komt er een klein wit schattig hondje aan gelopen. 'Dat is Vincent.' Zegt diego. 'Hij is schattig.' Zeg ik. Ik pak hem en aai hem wat. 'Zullen we iets bestellen en dan een film kijken?' Vraagt hij. 'Mag ik jou eerst iets vragen?' Zeg ik. 'Ja tuurlijk ga je gang.' Zegt hij. 'Is dit een date?' Vraag ik dan. Ik moet het gewoon weten. 'Wel euh...' Hij krapt ik zijn haar. 'Soort van.' Zegt hij een beetje verlegen. 'A oke.' Zeg ik. Ik zet Vincent terug op de grond. 'Zullen we Chinees bestellen?' Vraag ik. 'Is goed.' Zegt hij. We bestellen en dan gaan we in de zetel zitten. Hij zet een film op. Na een klein uurtje word er aangebeld. Diego gaat open doen en even later komt hij met ons eten. We eten en kijken rustig verder naar de film. Ik begin echt moe te worden na het eten. Ik ga wat liggen maar heb niet door dat ik op diego's schouder lig. Na de film heb ik het pas door 'o sorry.' Zeg ik. 'Geeft niks.' Zegt hij terug. We kijken even in elkaars ogen. Maar worden onderbroken door Vincent die tussen ons komt. 'Ik ga eerst even zijn bak met eten vullen anders blijft hij zo doen.' Zegt diego. Hij loopt naar de keuken en ik kijk wat rond. Ik zie een foto en loop ernaar toe. Daar zie....diego kussend met een meisje! Ik voel een steek van jaloezie. Waarom ben ik zo jaloers? Hadden mijn vriendinnen dan gelijk. Ben ik verliefd op diego. Ik zucht. Diego komt de keuken terug uit. 'Ik ga maar eens.' Zeg ik. 'Oh oke.' Zegt diego een beetje teleurgesteld. 'Moet ik je naar huis doen?' Vraagt hij. 'Nee bedankt.'zeg ik. 'Oke tot morgen.' Zegt hij. 'Tot morgen.' Zeg ik terug. Diego wilt me nog een kus op de wang geven maar ik ga naar achteren en vertrek.

Liefde op de setWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu