Powrót♥️

28 7 2
                                    

Yg- No gdzie jest ten chodzący słodki kosmita? Ja chcę spać.

- Chodźmy na parking może tam będzie.

Yg- Dobrze pani mamo.

T.I- Pani mamo.- powtórzyłam i zaczęłam się śmiać...

Yg- Śmieszne?- przytaknęłam z uśmiechem...

- To mogę się już szykować na wesele?

Yg- Będzie w przyszłym roku w lato. Lato to jest idealna pora na wesela. A co do oświadczyn to nic ci nie powiem. To będzie niespodzianka.

T.I- Co?- spoważniałam...

Yg- Tak kochanie. Związki trzeba brać na poważnie.

T.I- No ja wiem, ale żeby po dwóch dniach związku zaręczać się?

Yg- Spokojnie. Nie oświadczę ci się ani dzisiaj ani jutro. Ale w przyszłości.

T.I- No i dobrze, bo bym nie przyjęła. Kocham cię bardzo, ale to jeszcze za wcześnie.

- Za wcześnie na co?- usłyszałam tuż przy swoim uchu i poczułam ukłucie w żebra, przez co wyskoczyłam ze strachu...

T.I- Kurwa Taehyung. Normalny ty jesteś?

- T.I słownictwo.

Tae- Wybacz złotko. Hej Yooni.

Yg- No witaj bracie.- podeszli do siebie i się przytulili...- Tęskniłem, wiesz?

Tae- Ja też. Jak się czujesz?

Yg- Okłamałbym cię, gdybym powiedział, że dobrze.

Tae- Chodź, pojedziemy do mnie. Prześpisz się.

Yg- Dzięki Tae.

Tae- Was też mogę podrzucić.

- Dziękuję Taehyung, ale mój mąż po nas przyjędzie.

Tae- No dobra. W takim razie życzę udanej nocy i bezpiecznej drogi do domu.

- Dziękuję Taehyung.

Yg- Skarbie, chodź na pożegnalne tuli tuli.- rozłożył ręce, przez co od razu go przytuliłam...- Dziękuję. Gdyby nie ty to...

T.I- Nie mówmy już o tym Yooni. Jedź do domu, prześpij się. Zgadamy się jutro.

Yg- Kocham cię. Pamiętaj o tym.

T.I- Ja też cię kocham. Najmocniej na świecie.- powiedziałam po czym złączyliśmy nasze usta w namiętny pocałunek...

Tae- Jedziemy?

Yg- Jedziemy. Do zobaczenia skarbie.

T.I- Papa.

Tae- Dobranoc T.I.

T.I- Dobranoc TaeTae.

No i poszli. Jedyne co mogłam to odprowadzić ich wzrokiem.

- Jesteś pewna.

T.I- Jak nigdy. To jest ten jedyny mamo.- spojrzałam na nią...- Dziękuję, że zgodziłaś się polecieć tam ze mną.

- Przynajmniej odpoczęłam od tej codzienności. Chodźmy. Tata za chwilę będzie.

♥️♥️♥️

Raj Boskich Istot || Talksy BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz