- 15 - our first time

3 1 0
                                    





Mijn hart klopt snel en het gaat nog sneller kloppen nadat zijn tong de mijne zoekt. Onze tongen beginnen met elkaar te versmelten. Hij begint me sensueler te zoenen en legt zijn handen om mijn nek heen. Er komt even een gedachte dat hij me gaat doodwurgen maar zijn ene hand glijdt al naar mijn borsten toe. Hij knijpt hard in mijn borsten en ik laat een zachte kreun uit mijn mond gaan.

'Hmm.. wil je meer schatje?' vraagt hij terwijl hij ondertussen mij zoent en ik geen moment krijg om te praten. 'Ja, ik wil het zo graag.' komt er moeizaam uit mijn mond doordat mijn borsten doorgeknepen worden. 'Je lichaam is zo lekker.' zegt Minhyun kussend op mijn borsten. Ik heb kippenvel over mijn hele lichaam. Minhyun duwt met zijn handen op mijn borst zodat ik te kom liggen. Minyun gaat op me liggen en onze lippen raken al snel elkaar. We zijn zo dichtbij dat ik zijn hartslag kan voelen. Het klopt net zo snel als de mijne. Ik streel met mijn handen over zijn rug heen waarna ik hem stevig omhels. 'Soyeon, ik houd het niet meer.'. 'Ik wil je zo graag neuken.'.


Ik knik accepterend en hij trekt mijn top uit, vervolgt door zijn zwarte t-shirt. Ik zie voor het eerst zijn bovenlichaam, en wauw, wat is het sexy. Ik bestudeer elke spier. Zijn lichaam is zo goed afgetraind, de biceps alleen al zijn bijna net zo groot als mijn hoofd. Ik streel over zijn abs en hij laat een kleine glimlach zien. Hij trekt mijn bralette uit en begint aan mijn tepels te zuigen. Ik kreun en kan mijn lichaam niet meer in bedwang houden. Ik raak zijn hoofd aan en grijp zijn haren vast. Hij glijdt met zijn hand in mijn slip en wrijft over mijn clit heen. Ik houd zijn haar nog harder vast. Minhyun laat een vinger in me glijden en ik voel schokken over mijn hele lichaam. Zijn vinger is net zo groot als twee van mijn vingers bij elkaar. Ik beweeg heen en weer en haal zwaarder adem. 'Je bent binnen een minuut al zo nat. Heb je zo lang naar me verlangt?' vraagt Minhyun terwijl hij me sneller begint te vingeren. 'Ja.' zeg ik jammerend en hijgend. 'Fuck, ik ben zo geil nu.' zegt Minhyun fronsend.

Minhyun trekt zijn broek en die van mij omlaag. Zijn harde lul sprong zo wat uit zijn onderbroek, en dan zegt hij dat ik te snel opgewonden ben. Ik staar ernaar en slik. Het is zo groot. Ik denk niet dat ik dat aankan.

Hij wrijft met de eikel over mijn clit heen. Ik knijp in Minhyun's biceps en probeer Minhyun tegen te houden: 'M-Minhyun, stop. Ik denk niet d-dat gaat passen in me.'. Minhyun grinnikt. Hij spreid mijn benen. 'Sssst.' zegt hij zacht vervolgt met een diepe stoot. Minhyun gromt.

Ik laat een gil achter die Minhyun probeert te onderdrukken door een hand op mijn mond te doen. Minhyun zucht diep bij elke diepe stoot. 'Ontspan je, je bent te strak.' beveelt Minhyun me aan. Hij streelt met zijn duim over mijn gezicht en fluistert het volgende in mijn oor: 'Ik had niet verwacht dat je zo mooi zou zijn.'.

Ik bloos en probeer oogcontact te vermijden door naar de andere kant op te kijken. Minhyun is nog steeds in me, maar hij is gestopt met stoten. Minhyun pakt mijn gezicht vast waarna zijn ogen de mijne doorboren. Minhyun zoent mij weer maar dit keer op een zachtere manier. Volgensmij probeert hij me te laten ontspannen.

We zoenen zo'n 3 minuten en ik voel Minhyun harder worden in me. Daarnaast hoor ik hem weer zwaarder ademen. Ik voel mijn benen verzwakken en onbewust zijn mijn benen zich aan het verspreiden. Ik schuif mijn benen over zijn onderrug heen.

Ik geef Minhyun hiermee de sein dat hij weer mag stoten. Minhyun glijdt diep naar binnen en ik voel een elektrische schok over mijn lichaam gaan. Minhyun begint sneller te stoten en ik kan geen controle meer over mijn lichaam hebben. Hij stoot zo snel dat ik zowat val van de bank.

Ik grijp naar Minhyun's rug en houd het stevig vast. De pijn die ik net ervaarde is veranderd naar een gevoel van genot. Ik beweeg met elke stoot mee en ik merk dat Minhyun hierdoor gekker word. 'M'n lekkere meid.'.

Minhyun gaat van me af en gaat op zijn zij liggen. Hij neemt mij hierin mee en ik voel de harde lul weer in me glijden. Hij grijpt mijn borsten en zoent ondertussen mijn nek. Minhyun bijt hard aan m'n nek waarna hij er weer een zoen aan geeft. De zoen verlicht de pijn en ik laat een kreun van genot gaan. Alle sensaties tegelijk leidt ertoe dat ik nog harder kreun en Minhyun mij hierdoor nog harder aanpakt.

'Fuck, je bent zo geil, ik krijg niet genoeg van je.' 'Minhyun, het voelt zo fijn aan, ik wil niet dat het stopt.' zeg ik jammerend. Minhyun verstijft. Hij staat op en draait me op mijn buik neer. 'Wat gebeurt e-' ik word onderbroken door een harde stoot die ik van achteren voel. Ik gil en grijp een kussen die ik vind. Hij trekt aan mijn haren en bestudeert mijn jammerende gezicht. Hij glijdt met zijn handen langs mijn rug waarna hij stevig mijn heupen vastpakt. Hij neukt sneller waardoor ik zijn naam eruit schreeuw. Ik bijt op mijn lip om nog een schreeuw in te houden. Ik draai mijn gezicht om en bekijk Minhyun. 'Minhyun, je gaat te snel.' zeg ik met een jammerend gezicht.

Minhyun stopt en bestudeert nogmaals mijn gezicht. 'Je gezicht is zo sexy.'

Ik voel zijn lul stijver worden. Minhyun houdt mijn heupen nu goed vast omdat het lijkt alsof hij controle aan het verliezen is. Ik hoor hem voor het eerst weer grommen en zijn vingers doorboren zowat mijn lichaam. 'Ik ga klaarkomen, schatje.' zegt Minhyun fluisterend met een diepe stem.

Hij stoot zo snel dat mijn gedachten wazig worden. Mijn lichaam schiet naar voren en achter bij elke stoot die ik van hem krijg. Minhyun laat een harde grom horen. Ik voel schokken van zijn lul, waarbij ik bij elke schok gevuld wordt van binnen.

Hij laat zijn grote lichaam op mij vallen na het klaarkomen waardoor ik volledig geplet wordt door hem. Minhyun hapt naar adem. Hij blijft zo'n minuut op mij liggen.

Minhyun besluit om op zijn zij liggen en doet zijn ogen dicht. Ik draai me voorzichtig om. Minhyun heeft een bezwete gezicht waarbij een paar plukken op zijn voorhoofd plakken. 'Minhyun?' zeg ik. Er komt geen reactie. 'Minhyun?' zeg ik nogmaals.

'Mhhmm..?' mompelt Minhyun zacht. Ik knipper een paar keer met mijn ogen maar reageer niet meer terug. Ik zag Minhyun namelijk al in slaap vallen. Ik giechel.

Hij is zo schattig.

obsessionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu