-Andy Barber-
Felkapva őt, könnyedén cipeltem ki a vendégfürdőből. Nem volt nehéz, de zavart hogy már másodjára esik össze a karjaim közt, én meg cipelhetem őt.
Az ágyára letéve próbáltam elhúzódni, de ő még mindig kapaszkodott.
-Elengedhetsz. Az ágyba vagy.-kezei leestek a vállaimról, majd elemelkedtem tőle. Meg se mozdul csak fekszik.-Hhh... Lilly! Mássz feljebb és vedd át a felsőd.-pillantottam el róla. A fehér póló ami rajta volt teljesen átlátszott és rátapadt. Bevallom nem volt rossz a látvány, de még is elnéztem róla.
-Öljön meg.-szipogott halkan.
-Előtte öltözz át.-köszörültem meg a torkom ahogy csípőre tettem a kezem.
-Így miért... miért nem jó? Nem mindegy mibe halok meg?-remegett meg a hangja így vissza terelődtek a szemeim rá.
-Rohadtul nem volt még olyan hogy én hibázok! Nem tereli el semmi a figyelmem, de most öltözz át!-rendületlenül néztem a szemeit. Lejjebb nem akartam nézni mert így is a mellbimbói olyan kemények a vizes felső alatt, hogy kezd a nadrágomban kurva kevés hely lenni ettől a látványtól.
-De nincs váltó ruhám! Nincs semmim amit feltudnék venni.
-Hhh... istenem. Kelj fel!-fordítottam hátat neki és indultam volna az ajtó felé, de ő meg se mozdult.-Na!-néztem vissza rá.
-Tegye már meg! Mi a picsáért jobb ha másik felső van...
-Azért bazdmeg ,mert a kibaszott kerek melleid bezavarnak!-kiáltottam rá. Ő lepillantva magára egyből elvörösödött.-Kelj fel és takard el őket kurva gyorsan.-téptem fel az ajtaját és a folyosóra kiérve próbáltam terelni a gondolataim, de igen nehezen ment. Ennek a kis picsának nem csak a segge olyan formás hogy körzővel se lehet olyan tökéletes kört rajzolni, hanem a mellei is. Bazdmeg Andy! Ne gondolj arra hogy milyen lehetne vele, mert ki akarod nyírni ezt a vinnyogó ribit.
-És most? Mivel jobb hogy ide jöttem?-szólalt meg remegő, vékony hangon.
-Kövess!- indultan meg a szobám felé, hátra se nézve rá. Egy nőnek se adtam oda ruhám. Ő pedig már egy inget benyúlt pizsama gyanánt.
A szobám ajtaját belökve a gardróbhoz léptem ahonnan egy pólót kikaptam. -Vedd fel.-dobtam oda neki ahogy felé fordultam.
-Itt és most?-kapta fel rám a szemeit ahogy a küszöbnél toporgott.
-Most mondtad öljelek meg. Akkor vedd fel ezt a kibaszott pólót és percek múlva meg is teszem. -megszeppenve figyelt ahogy leengedte a mellkasához szorított fekete felsőt így én ismét elpillantottam róla. Ez direkt csinálja? -Gyerünk! Ne húzd az időt, mert ha ismét meggondolod magad mint múltkor és rohangálni kezdesz a házban, esküszöm kibaszott gyorsan elsül a fegyver.
-Akkor ezt mondja a szemeimbe ismét.-suttogta halkan. Direkt csinálja! Hogy baszódj meg!
-Talán nem voltam érthető?-löktem az ajtónak ahogy a szemeit figyeltem.
-Nem nézett rám. Ha beszélek valakivel, megtisztelem hogy a szemeibe nézek.-rebegtek meg a pillái.
-Nálam nincs tisztelet!-sziszegem a fogaim közt. Mellkasa az enyémnek préselődik így már az én felsőm is tiszta víz. Érzem hogy kemény mellbimbói a testemhez érnek minden levegővételénél.
-Nem lehet kiigazodni magán.-nyelt egy nagyot.
-Nem is kell. Levenni a felsőt és öltözz át!
-De úgy nem tudok ha az ajtónak présel.-emelte feljebb a fejét így az orromnak simult az övé. Bazdmeg kislány mi a faszt csinálsz?! Ne húzd az időt. -Meg.. jobban belegondolva akkor ha most megöl hogy lesz meg az üzlet?
-Most szórakozol velem?-lettem még idegesebb.
-Azt beszéltük hogy kiképez és...
-Ácsi!-vágtam a szavába.-Ebbe kurvára nem egyeztem bele. Nem beszéltük ezt, hanem te mondtad! Az nem ugyan az!
-Akkor beszéljük meg!
-B opciót kértem mivel az első nem megfelelő.
-Akkor mi megfelelő önnek Mr. Barber?-mégis mi az istenért mondja ezt olyan hangon mint aki azt akarná hogy megdugjam? Mi a picsa van ezzel a lánnyal?
-Ezt mond más hangsúllyal de kurva gyorsan! Korrigálj mert...
-Mert mi? Mit fog tenni?-akasztotta a kilincsre a fekete pólót.
-Ne kellesd magad! Nem kellesz.
-Pedig nem ezt mondja a tested.-nyelt egy nagyot. Érzi hogy kemény vagyok. Faszomat!
-Vedd fel a kibaszott felsőt és indíts a szobádba.-léptem el tőle, majd leakasztva a fekete pólót a kilincsről a kezébe nyomtam.-Ne próbálkozz mert én szűz kislányokkal nem dugok.-csuktam be az ajtót, de meghallottam a hangját mielőtt az bezárult volna.
-Csak ócska kurvákkal?
Kikészít! Esküszöm megőrülök! Becsapva az ajtót a fürdő felé vettem az irányt. Le kell higgadjak.
Ócska kurvák? Az exem miatt lettem az aki most vagyok bazdmeg! Akkorát még nem csalódtam emberben mint benne, ezért nem is kell nekem soha senki. Az "ócska kurváknak" nem kell kedveskedni. Nem kellenek érzelmek. Nem kell nekik semmi se csak a pénz hogy a farkamon ugrálhasson.
Most kapartam össze a hányásából ezt a kis picsát erre jön a hülyeségeivel. Ott kellett volna hagyjam. Hogy a faszba véthetek ennyi hibát? Ez mind azóta van mióta ő felbukkant. Rossz ómen ez a nő.
Semmi nem jön össze úgy ahogy én akarom. Ez a picsa mindenben csak hátráltat.
A zuhany alatt állva a hideg csempének támaszkodok a kezeimmel. Ki kellett tisztítsam a gondolataim, de egyszerűen nem ment. Abban igaza volt szűzikének, hogy Owen azt hiszi ő titkos ügynök és így vele sakkban tudnám tartani, de az én idegrendszerem elbírja viselni napokon, netán heteken át ezt a vinnyogó kurvát? Már most tele a faszom vele. Azt bevallani neki sose fogom, hogy járható ez az opció amit mondott. A sírba viszem ezt a titkot. Nem adom neki meg azt az örömöt, még a végén elbízza magát.
Ki fogok készülni ha sokáig a nyakamon marad ez a nő, így minél hamarabb le kell tudni ezt az egészet.
Nem terveztem költeni erre a kis picsára egy centet se, de ez az egész sajnos nem egy napos mutatvány lesz.
Remélem van annyi esze hogy hamar felfogja azt amiket mondok. Nem leszek kicsit se türelmes vele kapcsolatban. Minél hamarabb le akarom tudni, hogy eltűnjön végre a szemeim elől. Nincs nekem szükségem egy pityergő kislányra akinek... hhhh bassza meg, olyan teste van, hogy újra kemény a farkam tőle. Rohadt életbe már!
A kezem ökölbe szorult ahogy próbáltam nem arra gondolni mennyire szexi volt ahogy a fehér felső a mellkasára tapadt, de nem tudtam kiverni a fejemből.
Andy! Szedd össze magad. Ő csak egy kislány!
YOU ARE READING
Bound to Love
RomanceNem kegyelmezek. Ez a szó nincs a szótáramban. Ilyen nem létezik. Szívem sincs. Egy pillanatig se tudok sajnálni senkit, mert nincsenek érzéseim. Egy velejéig romlott ember vagyok aki piszok gazdag. A világ összes pénze az én zsebemben landol. Bárm...