-Andy Barber-
-Colin! Hozzon egy kávét!-fel se pillantva a szerződésekből szóltam a szoba sarkában ácsorgó alkalmazottamnak, aki ahogy meghallotta a hangom egyből összerezzent.
-M..már is Mr. Barber!-remegett meg a hangja.
Félnek tőlem, bár ezen nem is csodálkozom. Rengeteg ember vére tapad a kezemhez, úgyhogy jobb ha vigyázol! A legrosszabb rémálmod ÉN vagyok!
Ha nem úgy cselekszel ahogy én azt elvárnám, téged is másodpercek tört része alatt eltűntetlek a föld felszínéről.
Nem kegyelmezek. Ez a szó nincs a szótáramban. Ilyen nem létezik. Szívem sincs. Egy pillanatig se tudok sajnálni senkit, mert nincsenek érzéseim. Egy velejéig romlott ember vagyok aki piszok gazdag. A világ összes pénze az én zsebemben landol. Bármit megtehetek, bármit megvehetek amit csak akarok és amikor csak akarom.
Egy dologra viszont vigyázz! A szemeim kerüld. Ha véletlen találkozna a tieddel, akkor aláírtad a halálos ítéleted! Garantálom, cseppet se lesz jó vége.
-Hol az a kibaszott kávé?-kiáltottam el magam dühösen.
-I..itt van uram!-rohant be a tárgyalóba Colin akit kár volt felvennem. Egy punci ez a gyerek. Egy nagy nulla.
-Tegye le de kurva gyorsan mert ha kiönti magának szó szerint lőttek!-villantak fel a szemeim rá, mire ő hirtelen az övéit lesütötte. Tudta jól, hogy tilos belenézni a szemeimbe. Akkor abban a pillanatban vége a szánalmas életének.
A kávé után nyúlva kortyolgattam a fekete keserű italt, mikor a telefonomra egy bejövő hívás érkezett.
Egy nagyot sóhajtva, hátradőltem a bőr fotelembe ahogy a fülemhez emeltem a mobilt.-Igen?
-Nővel vagy, hogy ennyi időbe telik felvenni?
-Attól, hogy a haverom vagy téged is szájon váglak szemrebbenés nélkül!-igazgattam magamon a fehér ingem ahogy hallgattam Hansen kibaszott fontos monológját.
-Hhh.. látom ma is rossz passzba vagy. Nem volt pina vagy mi?
-Bármikor szétteszi nekem egy nő a lábát Lloyd.-keltem fel az asztaltól és sétáltam el a kivilágított vitrinhez ahol a prémium kategóriás fegyverek díszelegtek.
-Mintha nekem nem....-tudom, hogy forgatja a szemeit. Évek óta ismerem. Ő is annyira elmebeteg mint én, így hamar megtaláltuk a közös hangot.
-Mit akarsz?-léptem el a vitrintől és sétáltam az óriási ablakhoz ahonnan ráláttam a birtokra.
-Azt hogy lehiggadj.
-Én sose nyugszom Lloyd.
-Ha egy forró punciba járna a farkad lehet lenyugodnál.
-Hhh... dolgozom épp. Nem érek rá az ócska kurvákra.
-Nekünk sose volt ócska kurva a farkunkon Andy!
-Még meglátom.-le akartam zárni ezt a témát. Volt nekem rengeteg dolgom és most egy percre se fér bele egy nő.
-Majd hívj.-nyomta rám a telefont így ellépve az ablaktól, visszaültem az asztalomhoz. Lapozgatva a szerződéseket próbáltam visszarázódni a munkába, de csak nem ment, mivel a bejárati ajtó előtt kettő alkalmazottam egymással kezdett ordibálni. Nálam nincs hangoskodás, az meg elfogadhatatlan, hogy a munkában zavarnak így kilökve a székem indultam meg a földszint irányába.
Ahogy a folyosóra léptem megfagyott a levegő. Minden sarkon áll egy őr , de amint megláttak egyből vigyázállásba vágták magukat. Akik régebb óta nekem dolgoznak, teljesen tisztában vannak azzal mire vagyok képes , de akik újak....szeretnek az életükkel játszani. Pont mint az a két barom a bejáratban.
-Látom a házirenddel nincsenek tisztában.-lépkedtem lefele a lépcsőfokokon így egyből csend telepedett a társaságra.-Mi a kurva istenért kell ordítozni? Itt csak és kizárólag én kiabálhatok..-kezdtem felemelni a hangom.-Úgyhogy kurva gyorsan takarodjanak innen amíg szépen mondom.
-E..elnézést u...
-Nincs pofázás!-kiáltottam el magam.-Csak akkor beszél mikor engedélyt adok! Hallotta bármikor is hogy megengedtem, hogy akár egy nyikkanás is kijöjjön a kibaszott száján?-másztam az arcába. A nevét se tudom ennek a majomnak, de pont le is szarom hogy a faszba nevezte el az anyja.-Egy tetves szót meg ne halljak egyiküktől se mert ezzel a pisztollyal fognak csókcsatát vívni.-húztam elő a fegyvert ami mindig nálam van. -Világos voltam?-pillantottam végig ezen a kettő díszfaszon akik egy nagyot nyelve, bólintottak.-Tipli!-legyintettem a fegyverrel , így mind a ketten másodpercek alatt takarodtak el a szemeim elől. Csak a madarak énekét hallottam akik a fák ágain énekeltek. Mint egy kibaszott mesében.
Ezzel csak az az egy gond volt, hogy az én életem nem egy mese, se nem romantikus történet. Egy elbaszott horror film aminek a főszereplője én vagyok.
Tőlem rettegsz minden percben ahogy nézed.
Tőlem kalapál úgy a szíved, hogy majd kiszakad a helyéről.
Tőlem sírod álomba magad, ha egyáltalán fogsz tudni aludni. Nem garantálom mert én még akkor is figyellek és résen vagyok. Ha a közelemben vagy, nem szabadulsz. A lelkedig látok még úgy is ha nem nézek a szemeidbe.
Messziről kerülj el ha jót akarsz, mert én vagyok a démon aki az ágyad végében áll és figyeli ahogy szenvedsz ,mert nem tudsz aludni.
Boldogsággal tölt el ahogy figyelem a kisírt szemeid amik vörösek a könnyektől, a szapora lélegzetvételeidet ahogy kapkodod a levegőt mert a szíved ezerrel dobog a mellkasodban. Az ujjaid görcsösen kapaszkodnak a takaróba ,amire azt hiszed megvéd. Tőlem nem fog csillagom!
Semmi se véd meg, mert én átgázolok mindenen és porig égetek körülötted mindent, csak hogy még véletlen se legyen menekülő útvonalad.
Előlem nem tudsz elfutni! Gyorsabb vagyok a gondolatnál is. Mindig egy lépéssel előtted járok. Esélytelen hogy kicselezz.
Összegezve, nem éri meg velem baszakodni! Szarul jársz szépségem!
Egy elégedett vigyor ül az ajkaimon ahogy belegondolok, hogy előttem térdepelsz és esedezel a könyörületért. Lófaszt se érsz el, csak annyit hogy a farkam piszok kemény lesz ettől. Ha pedig tovább vergődsz és vinnyogsz a torkodig tolom.
A hányásodban fuldokolhatsz, de engem nem hat meg. Nekem egy a lényeg! Hogy nekem jó legyen.
Ha beledöglesz se fog egy picike érzelmet se kiváltani bennem, mivel ahogy mondtam egy szívtelen dög vagyok.
Kerülj el nagy ívben ha jót akarsz magadnak. Menekülj amíg tudsz, mert ha ÉN találok rád, onnan nincs kiút. Egy életre megbénítalak ha a kezeim közé kerülsz.
A szorításom mintha satuba fognának. A tested szépen lassan ernyed el ahogy elhagy az összes erőd és kileheled a lelked.
Ne kerülj a közelembe ez a legjobb tanácsom, pedig én nem szoktam tanácsokat osztani, úgyhogy érezd megtisztelve magad, hogy most adtam egyet. Többet nem fogok!
A te hibád lesz ha továbbra se menekülsz. Én sose hibázok, semmiben, ezt jól jegyezd meg!
KAMU SEDANG MEMBACA
Bound to Love
RomansaNem kegyelmezek. Ez a szó nincs a szótáramban. Ilyen nem létezik. Szívem sincs. Egy pillanatig se tudok sajnálni senkit, mert nincsenek érzéseim. Egy velejéig romlott ember vagyok aki piszok gazdag. A világ összes pénze az én zsebemben landol. Bárm...