-Andy Barber-
Szűzike a szobájába vonult teljesen megsemmisülve. Én még pár szerződést néztem át egy pohár whisky társaságában, mikor egy hatalmas dübbenésre kaptam fel a fejem. Mi a faszt csinál ez a nő?
Próbáltam figyelmen kívül hagyni, de ismét valamit vagy felborított, vagy magát csapkodja a földnek én nem tudom, de elérte hogy felkeljek az asztaltól.
Dühös léptekkel mentem végig a folyosón, majd kopogás nélkül löktem be az ajtaját.
Az ablakon lóg ki félig és az ágynemű huzatokat összekötözve egy kötelet próbált fabrikálni hogy megszökjön, de erre rábaszott.
-Engedjen!-kapálózott ahogy a karjánál fogva rántottam be az ablakból.-Eresszen már!-csapkod, hisztizik mint egy kislány.
-Elég!-ordítottam rá amitől megszeppent.-Kurvára nem megy sehová. Abba nem gondolt bele hogy mindenhol kamera van és millió őr? Azt hiszi ki tud lógni a birtokról? A házból se tudna észrevétlenül kimenni.
-Engedjen el!-próbálta kirántani vékony kezét, de esélytelen volt. A mellkasom csapkodja, de én meg se érzem.
-Gyenge vagy! Nem tudsz szabadulni.-szorítottam rá a kezére, de addig-addig kalimpált míg arcon nem csapott szabad kezével. Ahogy csattant a keze annak a hangja nagyobb volt mint maga az ütés ereje. Meg se éreztem. Ő viszont ledermedt.
-Én.. én nem...
-Kuss!-löktem az ágyra teljes erőből így ő mint egy rongy baba zuhant a párnák közé.
-Én nem akartam meg...-próbált feltápászkodni.
-Azt mondtam kuss!-kaptam el a hajánál fogva és rántottam fel. A kezem után nyúlt mivel fájt neki ez a mérhetetlen agresszió ami bennem tombolt. Egy nő se csapott arcon sose, úgyhogy neki a kis kezecskéje el lesz törve perceken belül.
-Én nem akartam megütni.-kezdett el zokogni hangosan. Félt a haragomtól.
-Hát pedig pofán vágott. Azt tudja hogy a büdös életbe nem volt mersze ehhez senkinek?
-Sa..sajnálom! Kérem én nem...-fuldokolt a könnyeitől.
-Nem kegyelmezek soha senkinek!-kaptam el az arcát és finoman rászorítottam. Így is hogy alig érek hozzá, már ettől összeszorítja a szemeit. Mi lenne ha teljes erőből tenném ezt? Összetörne mint egy porcelán baba.
-Fáj.-nyöszörög halkan.
-Nem tud érdekelni.-hajolok az arcába. Ő csendben sír. A könnyei a tenyerembe folynak ahogy kapkodta a levegőt. Reszketett attól hogy mi vár rá.
-Kérem ...-suttogta halkan ahogy az arcát tartó kezem után kapott.
-Nagyon jól tudja hogy kibaszottul nem hat meg engem semmiféle könyörgés. Felesleges erőlködni.
-Nem...nem akartam megütni.-szorította össze a szemeit így még több sós csepp csorgott a kezemre. Némán figyeltem az arcvonásait közelről, centiről-centire. Hibátlan volt a bőre, csak a halántékán éktelenkedett még mindig a heg, de ezt leszámítva tényleg mint egy porcelán baba olyan tökéletes sima bőre volt. Percekig néztem még, tanulmányoztam, majd elemelkedve tőle elengedtem az arcát.
-Szedje be baromi gyorsan a rongyokat az ablakból és zárja be azt kibaszott gyorsan.-léptem hátrébb. Ő botladozva beszedte az összekötözött ágyneműket, majd becsukta a nyílászárót. -Innen nincs kiút! Mondtam már ezt magának.-tettem zsebre a kezeim.
Ő nem mert a szemembe nézni. Gyanítom megijedt hogy arcon vágott, pedig nem akart elvileg. Retteg ahogy méterekre állok tőle. Csoda hogy össze nem esik itt a szoba közepén.-Ne kezdjen magánakcióba, mert semmire se megy vele. Inkább gondolkozzon, hogy szerzi vissza az üzletet nekem.
-De én nem tudok a maga fejével gondolkodni!-törölgette könnyes arcát remegő kezeivel.
-Úgy senki se tud.-vigyorodtam el. Senki se rendelkezik ennyire beteg és mocskos elmével mint ami nekem van.-Holnap reggelre várom az ötleteket. Több opciót vázoljon fel.
-De én nem...
-Leszarom maga mi nem! Kurvára hidegen hagy! -vágtam a szavába.-Több alternatívát várok, mivel mindig kell tartalék terv. Most hogy nagykegyesen segítettem, kurvára kezdjen neki az ötletelésnek.-indultam meg az ajtó felé és hagytam magára.
A szobámba érve csak a sötétség fogadott. Nem oltottam lámpát. Most jól esett ez a rideg félhomály. Az ablakhoz sétálva gomboltam szét fehér ingem gombjait, majd kicsatolva az övemet kihúztam az övbújtatóból. Kezem köré csavarva elgondolkodtam mennyi mindenre használtam ezt már, hány nő csuklója vagy nyaka köré szorítottam.
Ezután a pokoli nap után jól jött volna egy kurva akit keményen megbaszhatok, így a telefonom előkeresve pár név között kezdtem keresgélni akik ilyen esetre voltak lementve. Ezek a kurvák bírják a gyűrődést. Azt ha a lelküket kikúrom belőlük se érdekli őket vagy ha megalázom őket. Mindenre hajlandók.
Hosszas vívódás után a farkamra hallgatva döntöttem az egyik kurva mellett akinek a nevét se tudom. Nem mintha a többinek a nevét tudnám. Baromira nem érdekelt hogy a faszba hívják őket. A forró pina érdekelt és az hogy kielégüljek.
Egy autót küldtem a lányért míg én lezuhanyoztam és a vendégszobába átsétáltam. Szűzike ajtaja előtt mentem el aki még most is bőg. Esküszöm mintha egy gyereket kaptam volna a nyakamba. Ez csak zokogni és hisztizni tud. Semmi mást. Gondolom életébe nem fogott faszt se, vagy lehet azt is kesztyűben. Olyan mocskos dolgokra meg nem is mer szerintem gondolni amiben én részesítem a lányokat. Lehet azt se tudja hogy hova dugják a faszt.
Felröhögve a fejem ingattam ahogy ezen gondolkodtam, majd elléptem az ajtajától.
Nincs nekem türelmem hozzá, ahogy ahhoz se hogy hallgassam a bőgését. Holnap reggel nyolckor remélem értelmes és átgondolt tervekkel áll előttem, mert nem tervezem őt pár napnál tovább itt etetni és életben tartani. Egy hete van visszaszerezni az üzletet, ha viszont kicsúszik az időből.... Akkor kurvára megismeri ki is Andy Barber úgy isten igazából. Nem fogom visszafogni magam mert eddig egész udvarias voltam vele. Akkor már nem leszek. Se elnéző se gyengéd. Én nem ilyen vagyok! Kibaszottul nem!
Hallom ahogy nyitódik a bejárati ajtó majd a házvezetőnő beinvitálja a vendégem. Ahogy hallom őket és mellette szűzike bőgését kezdtem újra ideges lenni. Ha szex közbe is hallom ahogy vinnyog akkor puszta kézzel tépem ki a torkán keresztül a nyelvét, hogy egy hangja se legyen később.
-Mr. Barber.-simította végig a mellkasom ez a milliókat kereső repedtsarkú kurva aki az olyan fajtákon gazdagodott meg mint amilyen én vagyok. Egy igazi luxus kurva ez a nő és ő ezt kibaszottul élvezi, főleg azt hogy a farkamon ficánkolhat. -Ellazíthatom?
-Indíts.-parancsoltam rá mogorván mire ő hátat fordítva nekem betipegett a vendégszobába. Becsapva az ajtót sétáltam beljebb. Ő már a bevetett ágyon vonaglott és dobta le a földre falatnyi tangáját.-Remélem kurvára tudod a dolgod és nem felejtetted el hogy én hogy szoktam baszni.-léptem elé zsebre dugott kézzel.
-Nem lehet azt elfelejteni Mr. Barber.-csatolta ki a nadrágom és bukott rá egyből kőkemény férfiasságomra amit mélyen a torkára engedett.
-Mhhh... gyerünk! Dolgozd meg te ostoba ribanc.-téptem meg a haját így mint a jó kislányok bólogatni kezdett a farkammal a szájában.
ESTÁS LEYENDO
Bound to Love
RomanceNem kegyelmezek. Ez a szó nincs a szótáramban. Ilyen nem létezik. Szívem sincs. Egy pillanatig se tudok sajnálni senkit, mert nincsenek érzéseim. Egy velejéig romlott ember vagyok aki piszok gazdag. A világ összes pénze az én zsebemben landol. Bárm...