63. fejezet

2 0 0
                                    

Miután hazaértem a munkából, és unalmamban a Facebookot kezdtem böngészni, a hírfolyamomban megjelenő bejegyzés láttán leesett az állam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Miután hazaértem a munkából, és unalmamban a Facebookot kezdtem böngészni, a hírfolyamomban megjelenő bejegyzés láttán leesett az állam.

„Sziasztok, drágáim!

Ma észbontó híreket hoztam nektek. Igen, még a múltkoriaknál is észbontóbbakat. Csapjunk is bele!

Nemrég megtudtam, hogy aki azokat a cuki rúzsos szájnyomokat hagyja a női mosdók tükrein, nem más, mint a másodikos Carolina Ferguson. Kedves Carolina, ha valaki, akkor én igazán értékelem a modern művészeteket, de azt ugye tudod, hogy a takarítónő ugyanazzal a ronggyal törli a tükröket, mint a vécéülőkéket?

Még jobb: pénteken tanítás után egy csattanás szűrődött ki ugrifülesünk, akarom mondani Ioan Abrahamson tanárijából, minekutána Miss Stephens feldúltan rohant ki onnan. Csak nem pofon csattant odabent? És vajon mi okból? Szeretnétek, hogy kiderítsem? Hát persze, hogy szeretnétek. Ígérem, hogy minden tőlem telhetőt megteszek az ügy érdekében.

Más: Kayla Martin, akit már egy ideje nem láttunk az iskolában, a hétvégén kórházba került. Állítólag kómában fekszik, de hogy mi történt vele, az rejtély. Annyi viszont biztos, hogy előtte többen látták, amint mosóport szórt a Trafalgar tér egyik szökőkútjának medencéjébe. Vajon összefügg ezek közül valamelyik a Sorinne Malloryhoz fűződő reménytelen szerelmével? Ne aggódjatok, ezt is kiderítem.

Apropó, Sorinne Mallory. Muszáj feltennem nektek egy találós kérdést. Így hangzik: ha Sorinne-ból egyszer csak kettő lenne, miből jönnétek rá, melyik az igazi? Kommentben várom a tippjeiteket.

A legérdekesebbet pedig a végére hagytam. Nem tudom, mi lehet a levegőben, de képzeljétek, Emily Pemberton is kórházba került, ám ő a pszichiátriára. Szegény, unalmas lehet neki ott bezárva tévé, telefon és internet nélkül. De mi miatt kerülhetett be? Fogadjunk, arra is kíváncsiak vagytok, mit tudtam meg róla nemrég. A madarak azt csiripelték, hogy nem magától távozott előző iskolájából, a St. James Katolikus gimnáziumból, hanem eltanácsolták. Mégpedig azért, mert zaklatott és nemi erőszakkal vádolt egy paptanárt, aki – noha kiderült, hogy ártatlan volt – végül a meghurcoltatás miatti szégyenében öngyilkos lett. Hm, pedig milyen szende, aranyos lánynak tűnt ez az Emily.

Mára ennyi lenne, szépségeim, hamarosan találkozunk!

U.i.: Tudom, sokan szeretnétek kideríteni, ki vagyok, és honnan tudok ennyi mindent. Nekik azt üzenem: olyasvalaki írja ezeket a sorokat, akire nem is gondolnátok."

Pár pillanatig levegőt sem kaptam. Ez a Honeybee mindenről tud: Kayláról, Emilyről, és a talányos kérdése arra utalt, hogy valószínűleg még az ikertestvéremről is. A kilétéről most már elképzelésem sem volt, egyszerűen megtippelni sem tudtam, ki lehet, és hogyan szerezheti az értesüléseit, de azt biztosan éreztem, hogy valami célja van ezekkel a bejegyzésekkel, és hogy ez a cél nem pusztán a diákok szórakoztatása. Nyomasztó súly telepedett a mellkasomra, és rossz előérzetem támadt.

A kulcs (hetero verzió)Onde histórias criam vida. Descubra agora