65. fejezet

2 0 0
                                    

A suliban meglehetősen elmagányosodottnak éreztem magam: Kayla még nem hagyhatta el a kórházat, és a Jamison testében élő Sagastriel sem volt iskolában, mert a házunk előtt posztolva vigyázott Adelára, Emilyt pedig továbbra is a pszichiátrián keze...

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A suliban meglehetősen elmagányosodottnak éreztem magam: Kayla még nem hagyhatta el a kórházat, és a Jamison testében élő Sagastriel sem volt iskolában, mert a házunk előtt posztolva vigyázott Adelára, Emilyt pedig továbbra is a pszichiátrián kezelték. Noha tudtam, hogy az igazi Emily nem az, akinek megismertem, mégis furcsán hiányzott ez a nem létező, kedves lány, akinek kiadta magát, és akit hetekig a barátnőmnek hittem.

Sebastien szintén nem dicsekedhetett sok baráttal, konkrétan egy sem volt neki, bár nem mintha arra törekedett volna, hogy udvartartást alakítson ki magának. Voltak a veszélyes rosszfiú imidzséért rajongó alsóbbéves lányok, akik távolról figyelték, és időnként nevetgélve összesúgtak, de a többség megmaradt abban a hitben, amit még Honeybee alapozott meg: hogy egy zaklató. Azért időnként egy-egy lánycsapat megpróbálta kiszedni belőlem, hogy együtt járunk-e, de direkt nem adtam egyértelmű választ.

Viccesnek találtam, hogy mennyire megfordultak a dolgok: régen senki sem került, vagy rekesztett ki, egyedül Grace volt ellenséges velem, most azonban Sebastienen kívül szinte csak Grace állt szóba velem, a többiek inkább levegőnek néztek. Ez pedig nagyrészt a továbbra is ismeretlen Honeybeenek volt köszönhető. Honeybee velem sem bánt kesztyűs kézzel: egyik bejegyzésének hála, amiben azt ecsetelte, hogy Ryan buliján egy ágyban kötöttem ki Sebastiennel, miközben Tonyval jártam, sokan egy csapodár ribancnak tartottak, aki egyik srác karjaiból a másikba omlik. Sebastiennel eddig is a suli társadalmának perifériáján éltünk, most azonban végképp a peremre szorultunk.

Szünetekben egymáshoz csapódtunk, mert mindig akadt valami megbeszélnivalónk. Ilyenkor akadtak, akik aggódva tekintgettek felém, míg mások már össze is boronáltak minket, de a legkevésbé sem érdekelt, hogy mit gondolnak. A szüleim véleménye már jobban foglalkoztatott.

– Anyámék azt hiszik, járunk – mondtam Sebastiennek, amikor az egyik szünetben együtt támasztottuk a falat a folyosón, és a tízórainkat ettük. Neki nem lett volna olyan nagy szüksége az evésre, de fenn kellett tartania a normális ember látszatát.

Sebastien megdermedt egy pillanatra.

– Miért?

Ránéztem.

– Folyton nálunk vagy.

– És ez már egyből ezt jelenti?

– Bezárkózunk a szobámba, titkolózunk, minden szabad percemet veled töltöm, azon kívül túl jól nézel ki.

– Már ez is baj? – vonta fel a fél szemöldökét.

– Nem baj, de egy alacsony, szemüveges, gizda srácról valahogy könnyebb eladni, hogy csak barátság van köztünk. A te külsőddel, meg ezzel a gyanús egymás nyakán lógással joggal hihetik, hogy járunk.

– És ez mit von maga után? – kérdezte félve.

– Azt, hogy apám meg fog majd interjúvolni. Csak a szokásos: hová mész tovább tanulni, mik a terveid a jövőre, mikor akarsz elvenni, ilyenek.

A kulcs (hetero verzió)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ