Čas bez mužov bol najkrajším a najbezstarostnejším obdobím môjho života. Nemusela som neustále premýšľať nad tým, čo sa im honí hlavou alebo čo im povedať. Nebolo to potrebné, lebo tu neboli. Zatiaľ...
Tim, Skye a Grace teraz tvorili celý môj svet a muži doň nepatrili. Akosi pre nich nebolo miesto, pretože celé srdce som dala svojím zlatíčkam. Teda, nahovárala som si to. Pravda však bola, že boli stále so mnou. Matt, Jake aj Kile boli tu. Matt bol v Skyiných očiach. Jake bol v Gracinej roztopašnosti a Kile bol v Timovom úsmeve a čokoládových kukadlách. Možno to bolo dobre, no niekedy ma z toho pichalo pri srdci. Áno, chcela som slobodu a priestor, ale rovnako mi chýbala aj mužská láska a trepotajúce sa srdce v mojej dlani, ktoré mi darovali, lebo ma milovali. A ja som im ich vrátila s nádejou, že nájdu niekoho lepšieho. Niekoho, kto popri nich nebude myslieť na nikoho iného. Niekoho, kto ich bude milovať celým svojím srdcom....
Ony však teraz boli dôležitejšie. Vzali si všetok môj čas a darovali mi zaň niečo iné - svoju lásku a nehu. Ľúbili ma, hoci som nebola ich a ja som ľúbila ich, hoci neboli moje. Tomu sa hovorí láska. A hoci to znie neuveriteľne, láska dieťaťa je krajšia, ako tá, ktorú vám môže dať muž. A ja som dostala trojitú porciu. Preto som nepociťovala plný dosah škôd, ktoré som nechtiac spôsobila. To sa však malo o chvíľu zmeniť, hoci som o tom nevedela...
A tak som si zatiaľ užívala 2 mesiace svojej slobody a nezáväznosti. Bola som iba svoja a ich, nikomu inému som nepatrila. I tak som však mala dni nabité hrami, detským smiechom a šťastím. Ako som povedala, bolo to najkrajšie obdobie môjho života. No zároveň, hlboko v mojom vnútri, kdesi v kútiku duše, sa chúlila samota a prázdnota. Predsalen, človek je spoločenský tvor. Najväčšiu silu mala hlavne v noci, keď sa usádzala v mojich snoch a zaplietala do mojich myšlienok. Vtedy mi pomohli iba ony. Stačil jediný dotyk ich malých rúčok, úsmev či pohľad malých očiek a bolo to preč.
Nie však navždy. Iba to čakalo na svoju príležitosť, kedy ma to bude môcť pohltiť....
YOU ARE READING
Retrace
RomanceMyslela si, že to zvládne sama. Myslela si, že ho nepotrebuje k tomu, aby bola šťastná. Mýlila sa.