Keď sa za ním zabuchli dvere, podlomili sa mi kolená. Našťastie ma Lee pevne objal okolo pása a pritlačil si ma k hrudi.
,,Dýchaj, zlatko, dýchaj." Hovoril pomaly, akoby som bola chorá na mozog a nerozumela mu. No nemala som čas hnevať sa na nikoho iného ako na Matta.Posratý Blake! Sk*rvený sukin syn! Poondiaty bastard!
V duchu som ho častovala všetkými nadávkami, ktoré mi prišli na um, no aj tak vo mne najhlasnejšie kričala iná myšlienka.
Neopúšťaj ma! Nenechávaj ma znova samu. Zostaň so mnou. Prosím...
,,Teraz ťa pustím. Udržíš sa na nohách?"
Prikývla som a jeho ruky sa stiahli z môjho pása. Potom Lee odstúpil a obišiel ma. Zamieril k dverám.
,,Čo to robíš?!" panikárila som.
,,Idem za ním, Lis." zamračene na mňa pozrel, akoby ma varoval, že nemám mať žiadne námietky. Aj tak som však otvorila ústa, no umlčal ma pohybom ruky. ,,Ten chlap potrebuje vyjasniť zopár vecí. A poriadne vyčistiť žalúdok." siahol po kľučke.
,,Nerob to, Lee, prosím. On ťa zabije." prosila som ho. ,,Ty nevieš čoho je schopný."
,,Videl som." zastavil ma. ,,A práve preto tam idem." dopovedal a zabuchol dvere.Neveriacky som hľadela na dvere, akoby mi to ony mohli vysvetliť. Lenže tu nebolo čo vysvetľovať. Julien sa išiel zahrať na hrdinu. Prečo jednoducho nemohol ostať tu, so mnou, a upokojovať ma tak ako dosiaľ?
Odšuchtala som sa k oknu a otvorila ho. Typovala som, že Matt nezašiel ďaleko a aj keby, budú po sebe tak vrieskať, že sa to určite donesie až sem. A tak som sa zviezla popri stene na zem a modlila sa, aby sa nikomu nič nestalo.
,,Tak tebe to ešte nestačilo, čo? Prišiel si ma ešte viac vytočiť?" vrčal Matt.
,,Prišiel som ti to vysvetliť." Julienov tón bol zmierlivý a opatrný. Aspoň niečo.
Zato Matt sa nekrotil vôbec. ,,Tu nie je čo vysvetľovať! Videl som všetko, čo som potreboval! Tak čo ešte chceš? Povedať mi, koľko krát si ju pretiahol? Ideme súťažiť? Lebo sa stavím, že ja som bol medzi jej nohami viac krát ako ty!"Potichu som vzlykla. Tak takto mi on dôveruje? Myslí si, že spím s každým, kto mi príde do cesty? Čo je to za lásku? Čo je to za človeka?
,,Človeče, upokoj sa..." začal znova Julien, ale Matt nepočúval.
,,Ešte raz mi povedz takúto k*kotinu a prisahám, že ti vyrazím všetky zuby z tej prekliatej papule!"Bože! Rukou som si prikryla ústa. Tak takýto je vo svojom vnútri? Surovec? Nie, tomu neverím!
Bolelo ma srdce.,,Sklapni už konečne!" zhúkol Lee. Nevedela som, že vie aj kričať...a že to zaberie na Matta, ktorý okamžite stíchol. Asi nečakal odpor.
,,Keby si nebol taký žiarlivý hlupák, videl by si, ako ťa to dievča zbožňuje. Bože, nikdy som nevidel dokonalejšiu ženu a nepochybujem o tom, že nie som jediný, čo si to myslí. Ale, to si taký slepý, že si neuvedomuješ, že si vybrala teba? Mohla mať kohokoľvek, kohokoľvek, a ostala pri tebe. Toleruje ti tvoje idiotské nálady a choré výstupy a miluje ťa. Čo viac od nej chceš? Veď ju úplne vyšťavuješ! Sťažuješ jej život namiesto toho, aby si ho uľahčoval! Tomu ty hovoríš láska?"To už som plakala. Bolo mi jedno, že sa mi na tvári miešajú slzy so sopľom, ale už som to nedokázala držať v sebe. Už viac nie.
Za oknom nastalo ticho. Štebotali vtáčiky a klamali mi, že je veselý deň. Nebol. Toto bol horor.
,,Ty..." ozval sa znova Matt, no tentokrát ho prerušil Julien.
,,Čo ja? Nič s ňou nemám, ty idiot! Nie som na ženy. Bol som tu len preto, lebo ty si nedokázal byť pri nej a utešiť ju, keď to najväčšmi potrebovala!"Och.
Tak preto to správanie na našom prvom stretnutí. Preto ma odbil, že je to komplikované, keď som sa ho pýtala na lámanie sŕdc.....Preto chcel pomôcť Rickovi. Miloval ho. Nie ako priateľa. Ako niečo viac.,,Nevieš, aký poklad vlastníš. Ale radím ti, aby si si to rýchlo uvedomil. Pretože žiarlivosť je jed a ty ju stratíš. A tentoraz už navždy."
Ach, Lee. To ty si poklad. Ten najväčší.
Utrela som si rukávom celú tvár a vstala. Koniec plaču. Ja som predsa nič neurobila. To on je ten, čo by mal plakať. To Matt by ma mal prosiť, aby som mu odpustila. Nič menšie si po tomto nezaslúžim...
Hello, darlings :)
Finally som sa dokopala k písaniu a vzniklo z toho toto. Hádam to nie je 'nič menej ako si zaslúžite' :)
A snáď je to aj niečo viac.
YOU ARE READING
Retrace
RomanceMyslela si, že to zvládne sama. Myslela si, že ho nepotrebuje k tomu, aby bola šťastná. Mýlila sa.