Nasty, časť 55.

800 63 9
                                    

Warning! Hot part! :D Don't burn, please xD

Jemný dotyk na mojej pokožke.
Nežný bozk na krku.
Krásne slová vyslovené zachrípnutým hlasom.
Jeho ruky pod prikrývkou.
Môj široký úsmev.

,,Tak už vstávaj, miláčik." obtrel sa nosom o môj a ja som sa zachvela. A nebolo to od zimy, hoci spoza okien bolo počuť vytrvalý dážď.

Nechala som zatvorené oči a vychutnávala som si jeho blízkosť, vôňu jeho tela. Nevedela som si predstaviť dokonalejšie nedeľné ráno, aj keď počasie dokonalé rozhodne nebolo. ,,Ešte chvíľu, prosím..."

Prudko si ma pritiahol k sebe, a to ma prinútilo otvoriť oči. Hľadel na mňa a ja naňho, očami zahmlenými od spánku a túžby. Prebúdzala sa vo mne doslova zo sekundy na sekundu, stačilo, ak sa ma dotkol alebo niečo zašepkal. A zdalo sa, že aj v ňom, pretože zospodu ma niečo vytrvalo tlačilo.

Zachichotala som sa ako školáčka a objala ho okolo krku. S naklonenou hlavou na bok som sa roztopašne spýtala: ,,Čo ma to tam dole tlačí, pán Blake? Sedí sa mi akosi nepohodlne."

Zafučal a v očiach sa mu zablyslo. Vzápätí som sa ocitla pod ním s jeho perami len kúsok od mojich. ,,Čo to so mnou stváraš, Alice?" spýtal sa ticho.

,,Len ti vraciam to, čo mi robíš ty." zašepkala som a za krk si ho pritiahla k sebe. Tlačila som sa k nemu tak nenásytne ako sa on jazykom dobýjal do mojich úst. Rukami som mu hladila chrbát a nohami ho objímala okolo bokov, a tak bolo len otázkou času, kedy sa naše laškovanie zmení na čosi intenzívnejšie.

,,Veľmi ťa chcem znova cítiť, Alice." zastonal a vtisol mi bozk na krk. Ani nečakal na moju odpoveď a už bol vo mne a tvrdo prirážal.

,,Bože.." zavzdychala som a objala ho nohami ešte tuhšie, čím som ešte zväčšila našu extázu. Perami som sa divo pritláčala k tým jeho, aby som zmiernila zvuky, ktoré mi vychádzali z úst. Nebola som však jediná, kto ich potreboval stlmiť. Vyzeralo to, akoby sme sa nemilovali minimálne týždeň, hoci si veľmi presne pamätám, že sme nevynechali ani jediný deň. Cítila som v tom niečo iné, niečo čo sálalo z neho a privádzalo ma do šialenstva. Absolútne ho nezaujímalo, že som nemala umyté zuby, že moje vlasy boli strapaté a že som nebola namaľovaná. Jediné, po čom v tejto chvíli túžil (a poľahky to preniesol aj na mňa) bolo pretiahnuť ma. Chcela som vedieť, prečo bola jeho túžba po mne teraz silnejšia. Predsa to nemohlo byť len tými slovami...

Keď sme sa spokojní a vyčerpaní potom privinuli k sebe, spýtala som sa ho. ,,Čo ťa naštartovalo, Matt?"

Chlipne na mňa pozrel. Plesla som mu po ruke. ,,Predsa ty..a...tvoje...dokonalé...telo.." prstami mi prešiel od krku, pomedzi prsia až k bruchu. Zhlboka som sa nadýchla.

,,Nie, myslím....cítila som tam niečo iné..." habkala som.

,,Nerozumiem."

Zahryzla som si do pery a premýšľala som, ako by som mu to mala vysvetliť. ,,Bola tam...potreba. Živočíšna potreba, že ma musíš pretiahnuť rovno tu a teraz."

Z jeho úst vyšiel tichý ston. ,,Milujem, keď takto rozprávaš." prisal sa mi na pery. Zahryzla som do nej, aby som ho zastavila, no myslím, že to malo skôr opačný účinok. Sadla som si na jeho vypracované brucho a z výšky sa naňho pozrela. ,,A teraz vážne, Matt. Odpovedz mi na otázku."

Pozrel mi rovno do očí. ,,Chceš odpoveď? Fajn. Snívalo sa mi ako ťa preťahujem na tom dlhom stole v konferenčnej miestnosti. Nevieš si predstaviť, aké to bolo zobudiť sa vedľa teba po takom sne."

,,Bolo to lepšie ako toto?" poposunula som sa nižšie, takže som sa z jeho brucha posadila rovno na jeho vtáka. Potom som sa pomrvila a nevinne sa usmiala. Oči mu stmavli. Chytil ma za boky a chcel prevziať kontrolu nad mojimi pohybmi. Odstrčila som ich a naklonila sa k jeho uchu. ,,Tentokrát to bude po mojom, zlatko." oblizla som mu ušný lalôčik a pohla sa. Jeho dych mi ovanul krk.

Znova som sa narovnala a začala s jeho mučením. Posúvala som sa hore a dole a bolo to čoraz ťažšie, pretože sa mi od slasti zahmlievalo pred očami. Bola som však odhodlaná dotiahnuť to dokonca.

Keď si ma potom druhýkrát privinul k sebe, neveriaco na mňa hľadel. ,,Myslel som si, že ťa poznám, ale toto... Prekvapila si ma, Alice..."

,,Dúfam, že v dobrom. Na neslušné dievča som sa ešte nehrala pred nikým iným ako pred tebou. Mal by si si to vážiť."

,,Nevieš si predstaviť ako si to vážim, ty malý vagabund. " zasmial sa a pobozkal ma na čelo.

,,Neoslovuj ma vagabund, ty sexuchtivý bastard!"

,,Nymfomanka!"

,,K*revník!"

,,O ho hó! Akosi si sa rozvášnila, zlatko. Kde je ten môj anjel, čo ma urobil lepším?"

,,Dal ti svoje srdce a teraz je napoly diabol." usmiala som sa.

Zasmial sa a pobozkal ma na ústa. Tentoraz to však bol len sladký bozk bez následkov.

Retrace Where stories live. Discover now