14. Žiarlenie

108 12 12
                                    

Ráno som sa zobudila a bola som v Harryho objatí. Musela som sa pre samú seba usmiať. Snažila som sa vymotať z jeho objatie bez toho, aby som ho nezobudila, ale to by som, pravdaže, nebola ja, keby som ho namiesto toho zobudila.

Harry odlepil oči a pozrel na mňa. „Kam ideš?" Spýtal sa ma s rozospatým hlasom, ktorý bol na mňa až príliš sexy.

„Chcela som ísť do mojej izby." Oči mal prilepené k sebe.

„Nechod' a spi, prosím ťa. Je ešte skoro."  Pozrela som sa von oknom. Slnko práve vychádzalo, takže mohlo byť okolo 6-tej. Len som prikývla a zívla si. Ľahla som si a Harry si ma pritiahol celkom k sebe, takže medzi nami nezostala ani malá medzera. Zavrela som oči a znovu som zaspala.

****

Zobudila som sa o 11-tej v takej polohe v akej sme zaspali. Pozrela som sa na Harryho a ten na mňa pozeral. 

„Dobré ránko," povedal mi Harry. 

„Dobré. Ako dlho ma pozoruješ?" Toto ma zaujímalo. „Takú pol hodinku." Počula som zvoniť môj mobil. Dala som zo seba dole Harryho ruku.

 „Niekto mi volá," vysvetlila som mu, keď som si všimla jeho nechápavý pohľad. Prikývol a ja som bežala po mobil do izby.

 „Prosím?" Ani som sa nestihla pozrieť, kto volá. 

„Ahoj Ester, tu Zayn. Volám kvôli tomu projektu. Nemohol by som prísť dnes? Teda, ak niečo nemáš."

 „Á, ahoj Zayn. Pravdaže, môžeš prísť, nemám nič. Okolo pol piatej?"  Musela som navariť a upratať. 

„Jasné, to mi vyhovuje. Uvidíme sa, čau," zložil. Rýchlo som sa prezliekla a urobila rannú hygienu. Urobila som si drdol a šla dolu. Nikde nikto. Nechápem, kde toľko Katie trčala. Včera som ju videla naposledy. 

Urobila som si rožok a zázvorový čaj. Rožky a čaj som urobila aj Harrymu a dala ich na tácku spolu s tabletkami. Šla som hore a otvorila dvere od jeho izby. Harry práve pozeral von oknom. „Harry, urobila som ti raňajky." Otočil sa a pozrel na mňa. 

„Ďakujem. Nemohol by som ísť von?" On si odo mňa pýta povolenie? 

„Čo ja viem. Možno na záhradu, ak ti tak chýba čerstvý vzduch. Mal by si ešte odpočívať." Len prikývol a pustil sa do rožku.

 „Dobrú chuť," popriala som mu a odišla do izby. Cestou som sa ešte zastavila pri Katie-nej izbe, ale nebola tam. Tak som šla dolu a začala upratovať. O 2 som mala celý dom poupratovaný a šla som variť. Vybrala som sladkú čínu.  Keď som dovarila, šla som ku Harrymu. Ležal na posteli a oči mal zatvorené. Znova som sa usmiala a zobrala tácku. 

Bola som pri dverách, keď som počúvala ako sa postavil z postele a bol pri mne. Chytil ma za chrbát a pritiahol k sebe. Tvrdo ma pobozkal. Mala som čo robiť, aby mi nespadla tácka z ruky. Bozk som mu, ako inak, opätovala. Bozkávanie s ním bolo ako sen. Odtiahla som sa a vyšla z izby.

*****

Bolo pol 5-tej a Zayna nikde.

Niekto zazvonil, otvorila som dvere a stál tam Zayn s veľkým úsmevom na tvári, ktorým odhalil svoje pekné zuby. 

 „Pod' ďalej," odstúpila som od dverí, aby mohol vojsť. 

 „Dáš si niečo? Čaj? Kávu? Vodu?" Spýtala som sa ho, keď sme prešli do obývačky. 

„Čo ja viem? Keď máš jablkový čaj so škoricou bez cukru," odpovedal mi. Ten čaj sme museli mať doma stále, pretože to bol obľúbený čaj Katie. Voda sa dovarila a ja som zaliala Zaynovi čaj.

Nobody compares to you (h.s.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat