„Čo robíš pod mojou posteľou?" Spýtal jej pobavene Harry. „No tak, vylez z tade." Podal jej ruku, ktorú ochotne prijala.
„Ďakujem," Harry sa zatváril ešte pobavenejšie, keď videl, ako nemôže odtrhnúť zrak od jeho hrude. Napokon sa predsa len pozrela do jeho očí. Ruky si založil na hrudi.
„No, odpovieš mi už? Čo tu robíš?"
„Ehmmm, no, ummm," nevedela sa vykoktať. Nadýchla a a utriedila si to, čo mu chcela povedať.
„Keď som tu bola naposledy, tak som si tu nechala tú šatku. Tak som si po ňu prišla, ale neviem, kde je." Povedala mu ako vysvetlenie.
„Aha," povedal skleslo. Tak nejak dúfal, že tam prišla kvôli nemu. Otvoril skriňu a zo zásuvky vytiahol jej šatku.
„Ďakujem," povedala až príliš radostne. „A inak, ako sa máš?" Nedalo jej to. Vyzeral byť v poriadku.
„Lepšie, ďakujem," Stáli tam a pozerali jeden na druhého. Ester mala chuť hodiť sa mu okolo krku.
„Tak, ja idem." Pohla sa smerom k dverám. Mala ruku na kľučke, keď sa točila a znova k nemu prešla.
„Nech sa páči." Podala mu kľúče od jeho bytu. Priam jej ich vytrhol z ruky.
„Môžem ti to vysvetliť?" Vedel, že má jedinečnú príležitosť jej to všetko vysvetliť.
Nevnímala, čo hovorí. Videla, ako otvára ústa, ale nič som nepočula. Nevedela, čo to do nej vošlo. Hodila sa mu okolo krku a pobozkala ho. Najprv bol prekvapený, ale potom jej ich s radosťou opätoval. Boli to tvrdé a vášnivé bozky.
„Chýbaš mi, Ester," potreboval vedieť, že to vie. Znova mu dala menší bozk na pery.
„Ah, Harry." Naozaj nevedela, čo robí. Bozkávali sa a napokon skončili na posteli a Harry sa nad ňou týčil.
„Chcem ťa," povedal roztúžene.
Chcela to.
Chcela to s Harrym.
Rukou mu prechádzala po hrudi až ku krku. Pritiahla si ho po ďalší bozk.
„Tak to urob," pošepkala mu do pier. Prekvapene na ňu pozrel.
„Si si istá?" Začínal mať obavy. Čo ak to potom bude ľutovať?
Prikývla. Nikdy si nebola ničím tak istá. Usmial sa a natiahol sa po kondóm, ktorý mal v nočnom stolíku. Dal si dolu uterák.
Mohla vidieť jeho penis v celej jeho kráse. Natiahol si kondóm a vyzliekol jej tričko. Odborne jej odopol podprsenku a stisol prsia. Perami pomaly prechádzal od pier až ku prsiam. Na jej pokožke zanechával mokré stopy. Pri krku sa zastavil a hrýzol jej do pokožky. Vzdychla. Zobral do úst jej bradavku, potom aj druhú.
Boli to pre ňu celkom nové pocity. Veľmi dobré pocity. Rukou jej prešiel po bruchu a rozopol jej rifle. Stiahol jej ich dolu a hodil ich niekde dolu. Vyzliekol jej nohavičky.
„Predohra?" Spýtal sa jej.
„Nie, na to bude ešte príležitosť," povedala a Harry sa musel zasmiať.
„Bude to trochu nepríjemné," len prekrútila očami.
„Nie som panna, Harry. Horšie ako prvý krát to byť určite nemôže."
„Ale predsa to bude pre teba ako po prvý raz. Bez násilia." Začínala mať nervy.
„Harry, prestaň." Cítila, ako sa obtrel o môj vchod.
ČTEŠ
Nobody compares to you (h.s.)
FanfictionEster sa s Harrym pozná odmalička, vyrastali spolu. Celé roky doňho bola zaľúbená. Ale on si ju nevšímal.. Harry odišiel na strednú a odsťahoval sa. Nevideli sa celé roky. Ester sa za ten čas stali určité veci. Harry sa vracia na prax do jej školy...