ESTER
Do domu som vošla s tým najidiotickejším úsmevom akého som bola schopná, čo si hneď všimli Niall a Katie. „Ale, ale, švagrinka. Čo taký úsmev? Ako po šťastnom sexe." Myslí on na niečo iné, ako je sex?
„Nie, Niall, žiaden šťastný sex. Niečo lepšie, ako je sex. Je to láska, švagrík, láska." Povedala som a hodila sa na sedačku, a pritom zasnene hľadela na stenu.
„Aká láska?" Katie na mňa vyletela.
„Harry mi povedal, že ma ľúbi." Keď som si na to spomenula, tak som sa usmiala ešte viac ako predtým. Dalo sa to vôbec? Už ma začali bolieť lícne kosti, ale nedalo mi neusmievať sa.
„Čo ti povedal?!" Čo je s ňou?
„Povedal mi, že ma ľúbi, Katie. Máš s tým nejaký problém?" Ako mi niekto takto dokáže pokaziť náladu?
„A ty mu veríš? Ktovie koľkým to ešte hovorí!" A stačilo. Prudko som sa postavila zo sedačky a vystrela ukazovák.
„Harry by ma nebol schopný nikdy podviesť! Neviem, čo proti nemu v poslednom čase máš, ale stačilo. Všetci sa správate čudne a ja už toho mám po krk!" Vykríkla som a bežala do izby. Buchla som dverami a hodila sa na posteľ. Mala som nervy. Mala som pocit, že sa mi nedokážu pozrieť do očí. Začalo to Grace a končí Harrym.
Potrebovala som mamu. Stále mi dokázala vyčarovať úsmev na tvári a pomôcť mi, keď mi bolo ťažko. Teraz by som potrebovala jej teplé objatie. Ešte týždeň budem musieť vydržať. Bola som strašne zvedavá, čo povie na to všetko, čo sa stalo za tie dva mesiace, čo tu neboli. Ale trochu som sa bála otcovej reakcie. Stále som bola jeho malé dievčatko ku ktorému sa potom, čo sa mu stalo, nemohol nikto priblížiť.
Začalo ma hrýzť svedomie. Nemala som na ňu tak vyletieť. Zišla som dolu. Nialla som nevidela nikde, asi už odišiel. Počula som hlas Katie, ktorá s niekým telefonovala. „Povedal si jej, že ju ľúbiš a Ester ti uverila! Iba sa zahrávaš s jej citmi!" Počula som ako kričala. Snažila sa upokojiť, ale nejako jej to nešlo.
„Katie, s kým voláš?" Spýtala som sa jej. Hneď zložila. Toto mi bude musieť vysvetliť.
„S Harrym. Chcela som vedieť, že či to myslí vážne. Povedal mi, že áno. Mala by som sa ti ospravedlniť. Ja sa len bojím, že ti ublíži. Ver mi, poznám takých týpkov ako je on. Podvádzajú každú jednu. Ja len nechcem, aby si trpela." Počas toho, ako hovorila, šla ku sedačke a sadla si. Posadila som sa a ruku jej položila na stehno.
„Chápem, Katie. Si strašia a máš viacej skúsenosti ako ja. Ja ti to neberiem. Len ťa prosím o to, aby si sa mi pozerala do oči, pretože mám pocit, že sa to riadne nedokážeš urobiť. Odkedy som sa vrátila z nemocnice, ste všetci čudný. Ty, Harry a Vera sa mi nedokážete pozrieť do očí. Hneď odo mňa odvrátite zrak akoby som bola nejaký odpad či čo. A o Liamovi ani nehovorím. Ten sa na mňa radšej ani nepozrie. Chcem vedieť, čo je vo veci. A tiež sa ti ospravedlňujem za to, ako som na teba vyletela. Ale to, že by ma Harry nedokázal podviesť, som myslela naozaj." Dokončila som svoj monológ.
„To si iba myslíš, sestrička, ale nechajme to tak. Poď na moju hruď." Musela som sa zasmiať. Hodila som sa okolo jej krku. „Mám ťa rada, sestrička. Prosím ťa, odpusť mi to. Som hrozná sestra, hrozná."
„O čom hovoríš Katie?" Odtiahla som sa od nej a pozrela sa na ňu. V očiach mala slzy.
„Nechaj to tak. Len ťa prosím, aby si mi odpustila všetko zlo, čo som v tvojom živote napáchala."
„Odpúšťam ti, len ťa, prosím, neplač." Nechápala som, čo jej mám odpustiť, ale nevadí. Hlavne nech sa upokojí. Prikývla.
„Idem si ľahnúť. Nejaká som unavená. Dobrú."
„Dobrú."
*****
Ráno som sa zobudila na to, že mi zvonil mobil. Pozrela som sa na hodinky pri posteli. 9 hodín ráno. Zabijem toho človeka, ktorý sa ma opovážil zobudiť tak skoro!
„Haló!" Povedala som nahnevane.
„Dobré ráno, láska." Harry. Z jeho hlasu som vycítila, že sa usmieval. „Dúfam, že som ťa nezobudil." No jasné.
„Ale áno, zobudil, Harold." Odpovedala som mu podráždeným hlasom.
„To mi je ľúto, zlato. Ja len, že či môžem prísť o takú hodinku."
„Dobre. Ale priprav sa. Katie má nejakú zlú náladu, či čo. Mám pocit, že ti vynadá." Už som sa trochu upokojila.
„Uf, no nevadí. O hodinku sa vidíme, láska." Zložila som a zvalila sa naspäť do postele. Chcela som si ešte pospať, ale keď som si spomenula na to, že o hodinku príde Harry, tak som vstala a šla si urobiť rannú hygienu. Zobrala som si sivé tepláky a čierne tričko. Zišla som dolu a šla do kuchyni. Vybrala som si misku, mlieko a čokoládové guličky. Dojedla som a umyla misku. Niekto zazvonil. Pozrela som sa na hodinky v mobile. 9:45. Šla som k dverám a otvorila. Stál tam Harry s úsmevom na tvári.
„Ahoj, láska," vošiel dnu a vtisol mi pusu na pery.
„Ahoj." Mieril do obývačky, kde si sadol na sedačku. Sadla som si k nemu.
„Mám taký návrh. Kedy sa vracajú tvoji rodičia?" Kam tým smeruje?
„O týždeň prečo?" Toto ma fakt zaujímalo.
„Budeš pri mne bývať ten posledný týždeň?"
Ďalšia časť ja na svete :),
Čo myslíte, aká bude Esterina odpoveď?
Ako sa vám páči nový cover? Tuším sa vrátim k tomu predtým :D. Čo už so mnou :D.
Poprosím votes a comments :). Ďakujem :).
Mám vás rada :*.
ČTEŠ
Nobody compares to you (h.s.)
FanfictionEster sa s Harrym pozná odmalička, vyrastali spolu. Celé roky doňho bola zaľúbená. Ale on si ju nevšímal.. Harry odišiel na strednú a odsťahoval sa. Nevideli sa celé roky. Ester sa za ten čas stali určité veci. Harry sa vracia na prax do jej školy...