E S T E R
Zostala som tam stáť ako obarená. Harry rýchlo zatvoril dvere. Potom som počula kroky. Cítila som, ako mi červeň stúpa do líc. Teraz sa mu fakt nedokážem pozrieť do očí. Ktovie, čo všetko videl. Rýchlo som si dala tričko, vysušila vlasy a bežala do mojej izby. Snažila som sa nepremýšľať o tom, čo sa práve stalo. Zobrala som knihy a začala som sa učiť. Keď som sa pozrela na hodinky, bolo pol deviatej. Keď som si odkladala knihy, niekto zaklopal. Čo ak to bude Harry?
„Ďalej," pozvala som danú osobu do izby. Dnu vošla Katie. Nech už bola akákoľvek, mala som ju veľmi rada. Keď sme boli menšie, boli sme si veľmi blízke. Hovorili sme si všetko. Keď odišla na strednú, všetko sa zmenilo. Našla si pochybných kamarátov, začala chodiť na diskotéky a vracala sa až niekedy v noci. Učila sa len keď bol polrok a koniec školského roka. Čudovala som sa, keď skončila s vyznamenaním. Rodičia chceli, aby šla na univerzitu, ale ona povedala, že nejde nikam. Teraz by mala začať robiť v nejakom kníhkupectve.
Bola naozaj krásna. Vysoká, mala čierne vlasy, hnedé veľké oči. Nikdy nemala problémy s nadváhou. Stále bola krásna a chudá. Nie ako ja. Ja som bola tučné škaredé dievčatko, ktorému sa každý vysmieval. Pokrútila som hlavu, aby som vyhnala zlé myšlienky a pozrela sa jej do očí
„Ester, môžeme sa porozprávať?" Prehovorila Katie.
„Jasné. O čo ide?" Spýtala som sa ju. Sadla si na moju posteľ. Potľapkala na miesto vedľa seba, tak som si ku nej sadla.
„Pamätáš, ako sme si hovorili všetko?" Spýtala sa.
„Jasné. Hlavne na tie tvoje básne o chlapcoch, ktorý sa ti páčili." Vedela o nich priam básniť. Stále som si z nej uťahovala, že by ich mohla skladať. Najprv sa za to hnevala, lebo literatúru nemala nikdy rada. Priam ju neznášala.
„Hééj. To už bolo dávno. Vieš, chýba mi to. Tie moje akože kamošky ma nikdy nepočúvali. Myslela som, že sú naozajstné kamošky, ale oni ma jedna po druhej zradili. Teraz sa nemám komu vyrozprávať." Povedala so smutným výrazom v tvári.
A ja som čo, duch? Za mnou môžeš prísť kedykoľvek. Vypočujem ťa. Tak ako kedysi. Tak a teraz o čo ide?" Spýtala som sa jej.
„Nóooooooo. Vieš, chodím do toho kníhkupectva, oboznámiť sa s tým a tak, keďže to už o týždeň otvára." Prikývla som. Rukami som jej naznačila, aby hovorila ďalej.
„Proste. Zaľúbila som sa." Vyvalila som na ňu oči.
„Čože? Do koho? Ako si ho spoznala?" Vyvalila som na ňu všetky otázky, ktoré mi prišli na um.
„No takže, pekne po poriadku. Volá sa Niall Horan. Je vysoký, ma žlté vlasy a krásne oceánovo modré oči," ako hovorila v očiach som jej videla iskierky. Vedela som, že toto je vážne. Veľmi vážne. Takúto som ju nikdy nevidela.
„Je to môj šéf." Povedala.
„Fíííha, sestrička, ty si tuším fakt doňho." Zasmiala som sa.
„Si píš. No, ale dosť o mne. Ty si ako na s chlapcami? Máš už niekoho?" Vygúlila som na ňu oči.
„Pravdu?" Spýtala som sa jej.
„Jasné," odpovedala mi.
„Ale sľúb mi, že to nepovieš nikomu. Vie o tom iba Vera a ty sa to teraz dozvieš." Tak trochu som bola v strese.
„Jasné. Nestresuj a hovor, kto je ten šťastný." Samozrejme nezabudla prevrátiť očami. Čudujem sa, že ju od toľkého prevracania nebolia.
„No takže. Po prvé, nemáme spolu nič. Som doňho už zopár rokov. A poznáš ho." Prestala som a videla som v jej očiach, že chce vedieť viac.
„No takže. Je to Harry." Pozrela som na ňu a mala oči ako dve veľké gule.
„Čože?" Spýtala sa ma. Potom som jej povedala o všetkom, čo sa stihlo za tie dva dni odohrať. Len na mňa pozrela, a potom začala sa smiať. „Sestrička, ty máš ale dobrú mušku. Nechcela by som byť na jeho mieste." Keď to hovorila, tak sa, ako inak, rihotala.
„To nie je všetko." Dostala som zo seba.
„Spala si s ním?" Keďže som pila čaj, tak som sa skoro zadusila.
„Sprostá! Pravdaže nie! Len ma pred pár hodinami poslal po jeho šaty domov. Keď som sa vrátila, tak spal. Šla som do sprchy no a on dovtedy stihol vstať a vojsť mi do sprchy. No a videl ma polonahú." Znova som sa začala červenať, keď som si spomenula na to, ako na mňa pozeral.
„Nehanbi sa. Aj mne minule vliezol do šatne Niall, keď som bola len v spodnom prádle. Vtedy som sa prezliekala, lebo som šla na jednu párty. Nemohla som sa na neho pozrieť taký dobrý týždeň." No, aspoň niekto dokáže pochopiť moje pocity.
Ďalej sme sa už rozprávala o všelijakých banalitách. Keď odišla. bolo po pol jednej. Ani neviem ako, ale zaspala som-
****
Ráno som vstala na to, že mi zazvonil budík. Znova do školy. Zo skrini som si vybrala sivé rifle a čierny sveter. Šla som do kúpelky a dala som sa do poriadku. Zišla som dolu. Stála tam Katie s pohárom v ruke.
„Dobré," pozdravila ma. Len som si niečo zamrmlala a šla ku chladničke. Vybrala som si z nej mlieko a zo skrini vybrala cereálie. Vybrala som si misku a sadla som za stôl. „Dáš si niečo?" Spýtala sa ma Katie.
„Čo ja viem? Možno zázvorový čaj." Povedala som po chvíli premýšľania. Nejako ma začalo bolieť hrdlo. Zázvorový čaj s medom a citrónom mi vždy pomohol. Katie napustila vodu do kanvice.
„Dobré", počula som dobre známy chrapľavý hlas. Bol to Harry. Začala som sa znova červenať. Nemala som nijakú šancu ujsť, aby som nezažila tú hanbu, ktorá nastala keď si sadol oproti mne, pozeral na mňa a spýtal sa ma: „Môžeme sa porozprávať o včerajšku?"
Ahojte :),
v prvom rade sa ospravedlňujem, že časť nebola 2 dni, ale dala som vám vedieť :). Táto časť je tak sesterská, je tu dosť málo Harry, ale myslím, že v ďaľšej bude viacej. Aha už viem :D. Objaví sa tam jedna osoba. Čo myslíte, kto to bude? Ešte som niečo chcela, ale neviem čo :/. Aha, časť venujem crazy_to_you, stojí vždy pri mne, ukľudňuje ma, urobila mi plno covery a navyše každú časť okomentuje :). Ďakujem :).
Dnes možno pridám jednu časť. Nie som si istá, či budem stíhať :D.
Majte sa, ľúbkáám vás :*.
ČTEŠ
Nobody compares to you (h.s.)
FanficEster sa s Harrym pozná odmalička, vyrastali spolu. Celé roky doňho bola zaľúbená. Ale on si ju nevšímal.. Harry odišiel na strednú a odsťahoval sa. Nevideli sa celé roky. Ester sa za ten čas stali určité veci. Harry sa vracia na prax do jej školy...