Barun da kim ?

2.4K 145 59
                                    

Manyak mı bu kız ? Benim fionexy olduğumu nerden biliyor ki ?

"Bilmiyor ki zaten. Sadece fionexy olmayan biriyle konuşamam dedi. "

"Kurd bu da neyin nesi ? Neyse konuşayım bari."

Kız birazcık ürkekti.onunla konuşmaya başladım.

"Nasılsın canım, benim adım hyerin. Benimle konuşman gereken önemli birşeyler var gibi"

"Evet hyerin.Benim,benim seni hemen bulmam lazım.Barun her yerde seni ve beni arıyor.Biz son fionexylerdeniz ve ondan daha güçlü olan çok nadir ve belki de tek türüz.Ne yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim olmadığı için ilk seni bulmam gerektiğini düşündüm."

Kısa bir şok geçirdim. Barun da neyin nesi? Galiba ben dert mıknatısı falanım,gerçekten.

"Gerçekten ne yapacağımızı bilmiyorum.Peki bu barun Nerede yaşıyor?"

"Bu eve 20 km uzaklıkta bir yalıda yaşıyor.Ben aslında Barun'un kız kardeşinin yakın arkadaşıyım. Hatta en yakın arkadaşız.Zaten suri abisini yanlışlıkla dinlemeseydi ben burada olmazdım. Ama Barun onun ağabeyi sonuçta.onu zor durumda bırakmamak için ona haber vermeden kaçtım."

"Benim kafam gerçekten inanılmaz karıştı.Bana biraz izin verir misin?"

"Tabii ki.Bunu hemen kabullenmeni beklemezdim zaten.Bu insanlık dışı olurdu."

Ona gülümsedim ve dışarı çıktım.Ne zaman başım çok dertte olup ne yapacağımı bilmezsem koşarım. Hemde koşabildiğim en hızlı şekilde.

O kadar çok koştum ki,artık gördüğüm yerler tanıdık gelmiyordu.Ormanımsı bir yerdeydim, burası ıssızdı.

Ormanda beni çeken birşeyler vardı.Ne olduğunu tam kestiremiyordum.Ormanın içine doğru yürümeye başladım.

Daha önce ormanın bu kısmını hiç görmemiştim.uzun mor sarmaşıklar vardı ve ateşböcekleri heryerdeydi.Sanki büyülü gibiydi.

Uzaktan bembeyaz bir kız gördüm.Sanki yıldız gibiydi,yıldız olsa pek şaşırmazdım artık.

Kız bana doğru yaklaşıyordu,gözüm kamaşıyordu çünkü gerçekten bayağı parlıyordu.Kız benim tam önümde durdu.

"Ben şafak yıldızıyım.Sen kutsal bir ruhsun.Seni uyarmak için çok uzaklardan geldim.Senin hakkında çok büyük bir yanlış anlaşılma var.Sen kurt değilsin,bunu anlamanız imkansıza yakındı.Seni korumak için seni gizledim.Bak,bunu kimseye anlatmamalısın.Sen dokuz kuyruklu tilkisin.Bu sana kimseden geçmedi.Senin ruhun kutsal.Bak Barun'dan kesinlikle kaçman lazım yoksa seni benim korumam bile zor olabilir.Şimdi çabuk git burdan.Seni arıyor,arkana bakmadan koş.

Ve yine yapabildiğim en iyi şeyi yaptım.

KOŞTUM.

MERHABA DÜNYANIN EN MÜKEMMEL OKUYUCULARI.SIZI ÇOK UZUN SÜRE YALNIZ BIRAKTIM,BUNUN İÇİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.UMARIM TEKRAR OKURSUNIZ.SIZI ÇOK SEVEN,
LANA

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin