seninle yaşlanmak istiyorum.

10.6K 451 34
                                    

( yazar notu : medyadaki kurdun o gunku tipi)

en son gördüğüm şey kurdun dudaklarının amirin dudaklarına yapışık olmasıydı.

kurd kalkmak istiyordu ama amir üstüne kollarını attığı için kalkamıyordu. kajul maymun gibi sırıtıyordu . bende hemen gidip ablamı  kaldırdım . müdün odasından çıkarken kurd hintçe bir küfür savurup doğru otoparka gitti . tabii arkasından da amir.
          AMIRIN AĞZINDAN
sanki 5 kilometre koşmuşum gibi kalbim çok hızlı atıyordu. nasıl bu kadar güzel olabiliyordu? yemyeşil gözleri vardı ve gerçekten çok çekiciydi. muhteşem sarisiyle beraber bir imparatoriçe'yi andırıyordu. onu gerçekten çok seviyorum. ama o benden nefret ediyor.ama bugün onu öperken -en azından- beni dövmedi ,ki onun eli gerçekten ağırdır. bugün ona biraz kızdındım çünkü sarisi baya açıktı.
ben : kurd Birdaha bu kadar açık bir sari giyersen çok kötü olur.
kurd : öylemi bay çok bilmiş. sen benim namusumu koruyacağına git kendininkini koru. Sizin şirketten birinden duydum. size gelen yeni amerikan kız Dakota'yı eve bırakmışsın ve 3 saat boyunca dönmemişsin. bir de gerizekalı gibi bana seni seviyorum diyosun. defol şimdi.

gerçekten öyle mi düşünüyor bu şimdi ?  evine gidip odasına girdiği zaman herşeyi anlayacak.
    KURDUN AĞZINDAN
ne sinir bir herifti bu böyle . ü-üstelik beni öpmüştü. aslında, son iki aydır ondan birazcık hoşlanıyorum. ama ne yapayım ?  gerçekten  çok hoştu ve zengindi. üstelik kurtken bile çok yakışıklıydı. beni diğer erkeklerden kıskanmasına da bayılıyordum ama onun sadece hizmetçisi gibi davranacağını da biliyordum. asık suratımla  arabadan indim ve eve girdim saat daha 4 tü yani öğleydi.evde kimsecikler yoktu odama çıktım ve..
BU DA NE ?
yatağımın üstünde gerçekten çok sayıda sarı gül vardı ? bunu kim yaptı ve sarı gülleri sevdiğimi kim biliyordu ? bunu sadece annem biliyor.  gözüme bir kutu ilişti açtığımda bir sürü ısırılmış gofret vardı ve üstlerindeki şeritte hepsinin tadına baktım ama senden tatlısını bulamadım yazıyordu. biraz daha yatağımı kurcalarken cam bir kavanoz vardı ve içinde çokça kağıt vardı.  bir tanesini Elime aldım ve üstünde ;
"Annene sor damat lazımmıymış ?"
ıy bu ne be ? diğerlerinde de benzer şeyler yazıyordu

"annen annem olsun mu ?"
"seninle yaşlanmak istiyorum."
"o yeşil gözlerin yok mu, beni benden alıyor. "

bunlar da ne be? tam o anda mesaj geldi. amirdendi .
"hediyeleri beğendin mi ? o çok kızdığın Dakota , bana bunlar için yardım etti . ve son olarakta, yastığın altına bak.

yüzümdeki 32 diş Gülümsememle yastığın altına baktım. bu-bu-bu bir yüzük ! e-ev-evlilik yüzüğü !

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin