NE!
Ben zaten kurt olmayi zor kabullendim şimdi bide tilki olmakla mı başa çıkacağım? Hemde DOKUZ KUYRUKLU BİR TİLKİ!
Tamam,sakin olmaya çalışıyorum çünkü daha hızlı koşmam lazım yoksa bu barun saçmalığı olacak ve ben cidden bunu istemiyorum.Aklıma direk kajul geldi beni cidden o koruyabilir hemde benden daha bilgili bu konularda diye düşündüğüm için onun evine doğru koşmaya başladım.
Evinin önüne vardım ve evin arka tarafına gittim cama tırmanacaktım çünkü şu anda sadece ama sadece kajula güvenebilirim.
Filmlerde falan bu hareketi genellikle erkekler yapsada olsun,bunu düşünecek vaziyette değilim hiç.
Nihayet cama tırmanmayı başardım ve tıklattım,ah canım pokemonlu pijamasıyla stranger things izliyordu çilli çöreğim.Sahi ben bu çocuğu haketmek için ne yaptım?
Beni görünce yerinden sıçradı ama toparlanıp hemen camı açmaya geldi.
"ne yapıyorsun burda,birşey mi oldu?"
"evet yoksa camına niye tırmanıyım şapşal."
"nerden biliyim ben salaksın yaparsın"
"içeri almayacak mısın? Her an düşebilirim."
"Öyle birşeyin olması güzel olmaz içeri buyrun prenses"
"teşekkürler hazretleri.."
"Ee ne oldu anlat"
"sadece sana anlatmak istiyorum kimseye söylemeyeceğine söz verir misin?"
"sözüm sözdür."
"evime gelen bir kız barun adlı birinden kaçmamı söyledi bende ormana doğru koştum.Sonra bembeyaz yıldız gibi bir kız gördüm ormanın içinde-"
"şafak yıldızı."
"sen onu nerden tanıyorsun???"
"devam et anlatacağım sonra"
"neyse,o yıldız bana dokuz kuyruklu tilki olduğumu,ruhumun çok özel olduğunu falan söyledi. Baruna kesinlikle yakalanmamam gerektiğini söyledi yoksa o bile beni koruyamazmış ondan.Düşünebiliyormusun kajul,o bir Yıldız ve o bile koruyamıyor.Ne yapacağım ben?"
"Tamam,derin nefes al.Sana bir iyi bir kötü haberim var,tanrım bu çok klişe oldu.Şafak yıldızı benim kızkardeşim adı helena'ydı.Bana bile bundan bahsetmediyse ciddi birşey demektir."
"Kötü haber nedir?"
"şey,Barun şu an bizim evimizde,iyiki ön kapıdan gelmedin"
"SEN DELİMİSİN?BURDA OTURMUŞ DİZİ İZLİYORDUN BİRDE!"
"bilmiyordum gerçekten bilmiyordum."
"Ne yapacağız şimdi?"
"Bence ilk olarak evden çıkalım"
tam o anda kapı çaldı,ve gelen kajulun annesi değildi.SESESESELAAAM!!sizi çoook özledim artık arayı soğutmamaya karar verdim.umarım bölümü beğenirsiniz.fikirlerinize herzaman açığım her zamanyazabilirsiniz.Multimediadaki barun bir önceki bölüme de helenayı koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Laneti
Loup-garoukoreli babasız bir kız ve herşeye sahip bir kurtadam. "Sadece kolumdaki pençe iziyle onundum artık." kahramanımız kaderine razı mı olacak ? yoksa karşımı gelecek ? yada.... Aşık mı olacak ?