safkan.

5.3K 337 94
                                    

NE ?

yüzümün yan taraflarında kıllar vardı ve dişlerim sivriydi. üstelik gözüm garip bir açık sarıydı. olum teen wolf taki Scott mıyım ? bu tip ne bu çirkinlik ne ya.  arkamdaki iki mal zaten kahkadan ölmek üzere. bana pençe geçiren ebemdi zaten töbe töbe.

ben : ne gülüyorsunuz be.

kajul : kız gargamel bile senden taş bu tip nedir!

ben : ondan mı böyle yaptın?

leo : ben olsam bu lafın altında kalmazdım.

ben : la sen sus yarasa.

leo : hop orda durcan kurt abla

kajul : SUSUN! hyerin, sen benimle gel.

he oldu canım. Ben bok muyum öyle her yere geliyim.  salak şey.

ben : Hayır.

of bunun bide kurt gücü var dimi.  kolumu tuttuğu gibi çekmeye başladı.  dışarı çıkarttı.

kajul : bana bak güzellik,  sana bişey söyleyeceğim ama kimse bilmeyecek.

ben :  tamam söyle.

ay töbe Bismillah psikopat mısın !! geldi sarıldı.  şizofren valla ya.

kajul : bak o prety psikopat beni zorladı.  yoksa ben senden vazgeçermiyim gargamelim.

odun romantikliği dediğimiz bu olmalı herhalde.

ben : Hayır yani benden sana tekrar güvenmemi beklemiyorsun dimi ?

ay bal gibi güvenirim de naz yapcam ayol.

kajul : ne yani, affetmedin mi?

ben : Hayır.

hihihihi ne kadar pisliğim ya . aklı yerine gelsin salağın.

             ERTESI GÜN OKULDA

siri ile delirmek üzereyiz. kajul kesip kesip duruyor , göz kırpmalar falan..tam boğmalık.

Hayır yani amaç ne amaç?  anlarım seversin de ne bu hareketler.

aramızda hoşuma gidiyor böyle şeyler yapması. Hangi kızın hoşuna gitmez .

lanet okul nihayet bitti.  yolda  daha önce hiç görmediğim güzellikte kız ve erkek duruyordu. insanı adeta büyülüyorlardı. aralarından uzun siyah saçlı olanı yanıma geldi .

uzun saçlı kız : hyerin dimi? seninle konuşmamız gerek kurt kadın, biz dokuz kuyruklu tilkileriz.

yok daha zombiler. ulan yeter artık yet-her . yakında yüzebilen kelebek de görürüm töbe töbe.

ben : ne oldu ki bu kadar önemli?

uzun saçlı kız : burası güvenli değil , bizimle gel.

ben : tamam peki.

makarna restoranına gittik. bu muydu güvenli yer?

ben : bu mu güvenli şimdi?

uzun saçlı kız : normal bir makarna restoranı değil.

daha sonra  çalışanları işaret etti.

ay töbe töbe . bunların dişleri sivri ?

uzun saçlı kız : bak işte normal değil dedim.

ben : neyse. beni neden çağırdınız ?

uzun saçlı kız : sen Normal değilsin.  normalde eğer hiç ailende kurt geni yoksa ve sana tırnak geçirilirse anında ölmen gerekir. ama sen ölmedin. ve gözlerin sapsarı. sarı gözlü kurt kadınlar safkandır ve inanılmaz güçlülerdir. Diğer türler için bir tehlikesin. seni korumaya geldik. biz artık kardeşiz. adım crystal.

bak gördünüz mü?  Benim kadar mükemmel var mı ya. insan bu kadar mı dört dörtlük olur. ama acaba kim kurt ailemden ? ve nasıl bana söylemezler??

makarna restoranına biri girdi.

- hyerin ????

baba ??

GÖZÜNÜZ AYDIN! YB GELDIIII
BU BÖLÜME +30 YORUM VE +34 OY DIYORUM. ÇOK HEYECANLI BİR YERDE BIRAKTIM ÜZGÜNÜM:((( HEPINIZI ÇOK SEVİYORUM IYI BAYRAMLAR HERŞEYLERIMMM

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin