sevgilim.

6.6K 411 26
                                    

düğün mü? Yok daha neler!

"saçmalamayın" diye anırdım.

kurd bir kaşı kalkık şekilde "nedenmiş o? bizden önce evlenme kararı mı aldın yoksa?

abim şok geçiriyordu, aramıza geri dönmesi biraz zaman aldı.

abim: ne evliliğinden bahsediyorsun kurd ?

kurd : sana söylemedi mi hyerin-

hemen kurdun üzerine atlayıp elimle ağzını kapattım

"Şakacı seni"dedim şirin olmaya çalışarak.

abim burnundan soluyordu. beni bahçeye çıkardı . yalnız konuşmak için.

abim konuşmaya başladı.

"hyerin bugün onlarla birlikte gelen bi kız vardı ya hani ? yeşil gözlü ?"

"haa raniyi diyorsun ? noldu ki ona?"

"hiçç merak ettim de evli yada nişanlı falan mı ?"

"değil de bundan sana ne? "

"sen abinle nasıl konuşuyorsun öyle? "

"uf aman hiç çekemem seni. ama bana sorucak olursan, seviyosan git söyle."

"ne sevmesi daha bugün tanıştık aa sende iyice bozulmuşsun burda."

böyle odun olmasına bakmayın abimin. çok iyi yürekli,  yakışıklı,efendi biridir.

tamam efendi değil. Ama severmi tam sever. rani şanslı mı şanssız mı çözemedim pek.

 

üvey babamın düğün şokunu atlatmasına, kurd ve anneme düğün için yardım etmeliyim . hayat çok zor be.

                  3 GÜN SONRA

ablamın psikopat gibi beklediği gün nihayet geldi. nihayet diyorum, çünkü son 3 gündür ya ağlıyor ya gülüyor ya beni peşinden sürüklüyordu. amire evlilik konusunda emin misin diye sormayı unutmamalıyım.

sabah erkenden rani geldi.  Bize makyaj ve giyinmede yardım edecekmiş. Canım benim ya.

kurd gelenekler gereği kırmızı bir sari giyecek. burnuna da  Kocaman  halka bir hızma takacak.  kajul yalvarsa bile giymem.

bir dakika, kajul ne alaka ? onunla evlenmem zaten.

abim bütün bu düğün telaşına rağmen daha yeni uyanmıştı. dağınık saçlarla ve zar zor açık kalan gözlerle, odama daldı. rani makyajımı yapıyordu.

abim : hyerin niye beni uyandırmadın saat daha kaç ol-

sen burdamıydın?

rani: farketmen uzun zaman aldı pasaklı. ayrıca git üstünü giy midemi bulandırıyorsun.

o zaman abim üstünde sadece atlet olduğunu farketti.

abim : sen sus çirkin. çiftlikteki inek bile güzel senden.

rani : seven hakaret edermiş.

abimin utançtan kızardığını hissettim.

abim : uydurma. seninle daha fazla tartışmayacağım.

 

dedi ve gitti.  rani gülümsedi. öyle bir gülümseme değil ama, sevgi dolu ve sıcacık.

kajul ayrı bir olay zaten.  giydiklerime karışmaya başladı. .herşeye Karışmaya başladı.

"bu tarafa geç o tarafta erkekler var"

"bu şort ne elalem bacağına mı baksın? "

" o eteğin kısalığı ne hemen değiştir"

"bu sana çok güzel duruyor değiştir aşık olurlar falan"

artık okula gitmemeyi düşünüyorum.  intihar falan etsem ?

bunları düşünürken rani makyajımı çoktan bitirmişti.

rani :  çok güzel oldun fıstık

ben : sensin güzel. abim 23 yıldır tek bir kıza bakmadı. sen onu çaldın.

rani : nasıl yani?  benden mi hoşlanıyor?

ben : sanırım öyle.

rani utançtan domatese dönüştü. sonra lafı değiştirip hemen düğünün yapılacağı yere gitmemiz gerektiğini söyledi.

abim de giyinmeyi bitirmişti,böylece yola çıktık.

kurd , hayatımda gördüğüm en güzel gelindi.  düğün geleneklere göre yapılacaktı. gelinin kızkardeşi damadın kardeşiyle,gelinin abisi de damadın kardeşiyle dans edicekti. Fakat normal dans değil, hint dansı.

kajul  ile rani yan yana benle abim yan yana.

rani ve abim inanılmaz güzel dans ediyordu.

bende onlara imrenerek baktım.

bir anda kajulun sesini duydum. şarkı söylüyordu!

"aşıkları kıskanma güzel kız. kara sevdalın karşında. "

bende söylerim şarkı allah allah

"karşımda sadece bir domuz görüyorum."

"gözlerinde nefret yok, aşk var hırçın"

sonra yanıma geldi ve şallarımızı birbirine bağlayıp,  beni arkasıdan sürükleyerek daire çizdi.  kızlar gülüşüyordu. ne olduğunu anlamadım.  abim hemen yanıma gelip şalı çözdü.  gene başladık şarkı söylemeye.

"senin gibi bir ahlaksıza kız yok"

"karşımda duruyor"

sonra abim kajulu kenara çekti.  ve ona yumruk attı!

hemen yanlarına gittim ve kavga etmeyi kesin diye bağırdım .

ben : abi beni korumanı takdir ediyorum ama buna gerek yok.

abim : nasıl gerek yok?

ben : gerek yok çünkü onu seviyorum.  o benim ruh eşim.  sevgilim.







MERHABA GENÇLER :D BU BÖLÜME BIRAZ FAZLA OY İSTİYORUM :D BUNDAN SONRAKI BÖLÜMDE ÇOK HEYECANLI OLAYLAR OLUCAK. BU BÖLÜME +30 DIYORUM.

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin