Gittiğimiz lunapark cidden kocamandı. ben heyecan seven bir tipim ama genelde en heyecanlı bindiğim oyuncak gondoldur.Abartmayı da sevmem yani.Ama bu lunaparktaki oyuncaklar inanılmazdı.Kajul zorla beni "360" diye bir oyuncağa bindirdi.Inanılmaz büyüktü ve cidden korkunç gözüküyordu.
Sıra bize geldiğinde ben ortalara oturdum,diğer yanıma da Kajul oturdu. ilk başta gondol gibi birşeydi ama sonra yükselmeye başladı ve ben daha sıkı tutunup bağırmaya başladım.
Bağırmadan duramıyordum resmen.Kajul bana seslendi.
" Hyerin gözlerini açar mısın? "
Açtığımde yerdeydik bile.ama ben cidden kendimi çok fena kasmıştım .
"Kajul ben inemiyorum.Çok kasmışım kendimi sanırım.
"Oysa ben çığlık bile atmadım yani.Neyse ben yardım edeceğim sana dur."
Kajul ilk önce yeleği çıkardı sonra da kemeri çıkardı.Daha sonra belimden tutup indirdi.
"Sen kilo mu aldın ?"
"Kajul bi git ya.Aldıysam da ne olur? Kilolu olmak oldukça güzel bir şey. "
"Kilolu olmanı yerim senin be."
"Ne dedin? Tam duymadım"
"Yoo yanlış duymuşsun demedim bir şey. "
Bu çocuk hep böyle birşeyler söyleyip yoo diyor.Cidden kafasına geçireceğim bir tane artık.
Kajul gene o salak sırıtışıyla bana döndü,
"Gondola binelim mi ?"
×××××××××××××××××××××××××××××
Kajul beni evimin önüne bıraktı.Inanılmaz yorulmuştum.Kajul dediklerimi takmayıp beni ne korkunç ve yüksek varsa ona bindirdi.Kendimi kasmaktan felç olacağımı sandım. Ama eğlenmiştim ya.Şu fionexy olayını da biraz unutmuştum bu sayede.Bu, Harry Potter'ın çatal ağızlığı gibi sanırım.Biraz ürkütücü.
Acaba babam annemle görüşmüş müdür ? Ona söylemeli miydim ? Hiç bilmiyordum.
Ben en iyisi dolaptan meyve alıp odama geçiyim.Hint dizisi olan kabul'ü de açarım, missss.
Aman Allah'ım dolaptaki kapta dilimlenmiş karpuz var !
Bu diziyi bana siri önerdi.Baya güzeldi gerçi.Tam böyle düşünürken aşağıdan sesler geldi.Sanırım geldiler, peki ama bu sesler çok ?
Üstüme Kajuldan çaldığım sweatshirt'ı geçirdim.Bu sweat'e herşeyden çok aşıktım sanırım.
Merdivenlerden indiğimde annem ve üvey babam, abim ve Rani, Kurd ve Amir.
" Sizin ne işiniz var burda ya ? "
Kurd affaladı.
"Bi hoşgeldin ablam yok mu yani Kurd? "
"Hoşgeldin canım ablam benim"
Rani de yanıma geldi tabiki.
"Bana yokmu bi sarılış Hyerin'im ?"
"Tabiki Rani gel gel"
Rani 'ye satılırken abimin arkasında duran 14-15 yaşlarındaki kızı farkettim.
"Bu kim Rani ?"
"Yukarıda konuşalım Hyerin."
Kimdi ki acaba bu kız ?
Hemen yukarı çıktık. Kurd, ben, Rani ve o kız odama geçtik.
Kurd konuşmaya başladı;
"Hyerin bu kızı abin buldu. Birilerinden kaçıyor gibiydi.Ama bize hiçbişey anlatmadı, sadece adının zooey olduğunu biliyoruz."
"Niye anlatmıyor ki ?"
" O şey, sadece bir fionexy ile konuşacağım dedi."
ÇOK GECIKTI BILIYORUM .ÇOOK ÖZÜR.BU BÖLÜME +50 GELSİN PANDALAR :D ARTIK BÖLÜMLERE ŞARKI KOYACAĞIM BU ARADA :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Laneti
Про оборотнейkoreli babasız bir kız ve herşeye sahip bir kurtadam. "Sadece kolumdaki pençe iziyle onundum artık." kahramanımız kaderine razı mı olacak ? yoksa karşımı gelecek ? yada.... Aşık mı olacak ?