ben kimsenin değilim !

12.4K 526 71
                                    

 (yazar notu : medyadaki amir)

kajul sanki matematikten 01 almış gibi hem korkmuş hem şaşirmışti ;

kajul: abi, Japonyadan ne zaman Döndün ? keşke bize Haber verseydin de seni havaalanindan alsaydik.

(abisine bakiyorum da ikisi ayni tipten. sanki küçük dağlari onlar yaratti gibi bir kibir bir kibir. sonunda benzetcem onlari ama)

amir: sana şuan önemli bir şey soruyorum konuyu değiştirme. (kaşlariyla bana işaret ederek) bu kiz kilikli perinin kolundaki çizikler sandiğim şeyler mi ?

bir dakka bir dakka bu hinzir bana peri mi dedi şimdi ? aman hiç umursayamayacaktim onlari. benim ilk dersim fizik ve daha dolabimi düzenlemem lazim. ordan uzaklaştim.kimse beni takip etmedi.

dolabimi düzenlerken, ağzinda cart curt sakiz çiğneyen, kirmizi rujlu gangster kilikli bir kiz yanima geldi. hintçe bişeyler konuştu ama hoş şeyler demediğinden emindim. siri denilen  şu tatli kiz bana olayi anlatti bu kiz kajuldan hoşlaniyormuş ve aileleri onlari evlendirmek istiyormuş. bunun gerçek olmasini dilediğimi iletmesini, kajuldan nefret ettiğimi ve ondan kurtulmak için herşeyi yapabileceğimi iletmesini istedim. kiz homurdadi ve gitti.

şu okulda kimse bana hoş davranmiyordu . siriden başka. herkes bana yasak biriymişim gibi bakiyodu. bu kajul pisliğinin işi olmaliydi ama üstlemedim ve doğruca fizik sinifina gittim . bu arada o garip mor saçlarimi geri eski rengine koyu kahveye boyadim ve mavi lenslerimi cikardim. bunlarin hepsini okulda yaptim !!! şimdi normal bir koreli gibi duruyodum evet bu daha iyi gibi.

siniftan içeriye girdiğim zaman herkes bana şaşkinlikla bakti. umursamadim ve sirinin yanina geçtim. siri bana eteğimin biraz fazla kisa olduğunu söyledi.  oysaki bu boy Korede uzun bile sayilirdi.

80 DAKIKA SONRA

offf. ders nihayet bitti resmen kendimi boğacaktim teneffüste siri ile tost almaya gidiyorduk koridordaki bir kaç erkek beni gördüğü zaman islik çaldi . aha bizim köpek de geliyor. arkasina toplamis arkadaslarini sanki kurtlar vadisi töbe töbe. ama dosdoğru bana bakiyordu. ne yalan söyliyim korktum. yanima gelip kulağa eğildi; sence de bu biraz fazla değil mi ?

gene ne saçmaliyordu bu çocuk?  ; ne biraz fazla ??

eteğime dokunarak ; bundan bahsediyorum. gelen geçenin karimin bacaklarina bakip iğrenç fanzatiler kurmasini istemiyorum .o yüzden o eteği cikartirsin pantolon giyersin. yada adam akilli bir boya düzeltirsin.

" bir şeyi anlayamiyormusun bilmiyorum ama ben senin karin falan değilim ."

öylemi ?

beni kendine çekti ve öptü !

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin