DÜĞÜN.

6.3K 402 46
                                    

hyerin burda neler oluyor ?

boku yedim.  abi sende ne vardı da uyandın.

ben : abi yaralandı ve başka şansım yoktu.

abim : ya bak bu çocukta gariplik var . ben bunu d-ö-v-e-r-i-m.

kajul : he lan. gelde döv sıkıysa

böylece bizim ninja Kaplumbağalar saç baş girdi birbirlerine. ailedeki herkes uyandı . kurd amir'i çağırdı.

gerçekten kajul ve abimin halini görmeliydiniz. kajulun kaş patlak abimin dudak. ben abime pansuman yaparken annem de kajula yaptı . kajul biraz bozulsada, belli etmemeye çalıştı, fakat her zamanki gibi beceremedi.

annem bana kajul niye gece burdaydı dediğinde bir yalan uydurmak zorunda kaldım.  kajul altın kaplama saatini burda unuttu dedim. pek yemişe benzemiyordu.

amir gelmeden önce kurd gidip giyinip süslendi. hadi bakalım,  hayırlısı.

aman tanrım , rani gelmiş !

raniyle dedikodu yaparken onu ablam gibi sevdiğimi farkettim . gerçekten çok iyi birisiydi.

annem abimi süper-markete göndermişti. o yüzden rani-amir'i görmemişti. onu onlarla tanıştırdım.

amirle çok iyi anlaştılar. Fakat rani.....

raniyle sadece selamlaştılar.

AMAN TANRIM ABIM O ÜNLÜ HAREKETİ YAPTI!

abim çok sevdiği bişey görünce, yada utanınca sol eliyle saçıyla oynar.  bunu çok az kişi bilir...

abim ondan Hoşlanmıştı. muhtemelen rani de ondan hoşlandı. acaba abim raninin bir dişi kurt olduğunu öğrenince ne yapacak ? ay töbe Bismillah töbe düşünmek bile kötü.

abim de hoşlanılmayacak biri değil aslında. boynuna kadar olan dümdüz saçı, kocaman kaslı gövdesi, sıcak bakışları olan yakışıklı bir adamdı. bir kajul olmasa da....

düşüncelerden kurtulup annemin yanına gittim. en sevdiğim yemek olan köriyi yapıyordu bide ddoboki ..

kajul&rani evden çıktı fakat amir anneme  ve üvey babama birşey açıklayacakmış...

yemek masasına oturduk.  amir konuşmaya başladı. .

babacığım, anneciğim.

kurd ile olan ilişkimizi biliyorsunuz .  biz evleneceğiz. hemde üç gün sonra.

DÜĞÜN MÜ? YOK DAHA NELER!

MERHABA! !  BU BÖLÜMÜN KISA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM FAKAT YENİ BÖLÜM DAHA UZUN VE EĞLENCELI OLUCAK! +19 'DAN SONRA YENİ BÖLÜM GELICEK.. BU BÖLÜM EN YAKIN ARKADAŞIMA  @habido 'yaa

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin