meşe odunu

6.8K 385 37
                                    

   KAJULUN AĞZINDAN

evet, aşık olabilirim ama ona kesinlikle kendi zehrinden tattıracağım.  telefon rehberimde bir sürü güzel kız vardı. aklıma elle geldi. tabii ya. kesinlikle onu kullanmalıyım . yakında okul balosu olduğundan bu işleri daha da kolaylaştırıyordu. elle'yi aradım ve onunla konuşmak istediğimi söyledim.  seve seve kabul etti. tabi la nerden bulacak benim gibi yakışıklıyı. hyerin de kimmiş be.  çillerime kurban olsun o. elle ile konuşmak için buluştuğumuz kafeye doğru yürümeye başladım.

           LEONUN AĞZINDAN

aptal kız. onu sırf kajul'u yıkmak için kullandığımı bilmiyor. planım; onu kendime aşık etmek ki bunu kısmen başardım. ah Zavallı hyerin. başına geleceklerden habersiz. neyse,  planıma devam ediyim. onu kendi evime götüreceğim ve öldüreceğim. ve kajulun okul çantasına bıçağı koyup onu suçlayacağım. süper plan değil mi ? şuan onunla dondurma yiyoruz ve birazdan eve gitme teklifini sunacağım.

ben : şey hyerin ben burdan sıkıldım başka bir yere gitsek ?

hyerin : nereye mesela ?

ben : benim evime.

hyerin : peki orda birisi var mı ?

ben : annem var.

hyerin : tamam öyleyse

     HYERININ AĞZINDAN

  aslında korkuyorum. içimden bir ses kajulu çağır diyordu. o sesi susturmaya çalışıp leo ile onun evine doğru yürümeye başladık.

evi gerçekten de çok güzeldi. ama annesi yoktu.  leo bana su verdi. bu beni biraz uyuşturdu gibi.bu işte bir terslik vardı. hemen kajula mesaj attım.

-kajul bana yardım et

+ canın yakışıklın leo yardım etsin.

-lütfen diyorum sana

+ şunu bilmeni isterim ki bunu seni sevdiğimden falan yapmıyorum. herkimse yerimde olsaydı yapardı. ve haberin olsun elle ile çıkıyorum. nerdesin şuan ?

-leonun evinde

+ e yuh ama. insan şüphelenir. neyse geliyorum.

Umarım çabuk gelir. ve elle de nerden çıktı ? o kızı boğarım.

ay Bismillah töbe allahım çok töbe leo nun elinde pıçah var

kesin beni haklıycak ya bu ne ya. 

ben: leo sen napıyorsun ?

leo : çok safsın. bir erkek sana evime gel diyor ve sen kabul ediyorsun. annen baban sana bunu mu öğretti.

iyide bi itirazım var. annem ve babam vampir ve kurtadamların da uydurma olduğunu söyledi.

leo elinde bıçakla  bana doğru gelirken bana verdiği ilacın etkisiyle yere yığıldım. bilincim yerindeydi ama hareket edemiyordum.  leo tam bana doğru gelicekken kapı kırıldı. ve kajul içeriye girdi.

leo : vay vay vay kimleri görüyorum.

kajul : Yumruğumu gör sen. 

dedi ve leoyu yere yığan bir yumruk attı. gerisini hiç hatırlamıyorum. Çünkü bayıldım.

uyandığımda kendimi evde buldum. yatağımın üstünde not vardı;

hiç bana Minnettar olma. ve sana karşı birşey hissettiğimi Sanma. sadece böyle iğrençlikleri sevmediğim için yardım ettim. yoksa senden nefret ediyorum.

adetimdir. benden nefret edenlere aşık olurum. ama bu meşe odununa asla!

Kurt LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin