merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Multimediadaki Kajul
Güneş doğmak üzereydi , ama hala uyuyamamıştım . Heryerde baharat kokusu vardı çünkü . Korede de çok baharat kullanılıyor ama bu baharatlar biraz daha ağır , ve bilirsiniz kore soğuk hint ise sıcak . Babam 3 yıl önce ölmüştü . Annem kendisine hintli bir eş bulmuştu , pek yakışıklı olduğu söylenemez ama çok zengin biri , yanlış anlamayın annem kesinlikle parası için evlenmedi.Zaten bizimde hatrı sayılır bir gelirimiz var. Bana çok iyi davranıyor , benim için önemli olan bu. ben 16 yaşındayım ve lise 2'ye gidiyorum . Annem koşarak odama girdi :
-Hye rin ! sen hala uyanık mısın ? pekala , bugün maalesef uyuyamayacaksın çünkü yarım saat sonra okulda olmamız gerek !+Anne ne okulu saat daha sadece altı.
-Burası kore değil kızım saat sekizde gitmiyoruz tam yedide okulda olmamız gerek üniformani banyoya koydum banyonu yap saçlarini kurut giyin çantanı hazırla çünkü acil gitmemiz gerek çabuk ol çabuk !
-tamam anne tamam
yaklaşık 10 dakika süren banyomdan sonra saçlarımı acil kurutup taradım üniformamı giydim ve çantamı hazırlayıp sırtıma aldım .
Okulum çok yakında olduğu için yürüyerek gidiyordum ,kızların saçı upuzun ve örgülüydü erkeklerse esmerdi ve hepsi bana bakıyordu gözlerim çekik olduğu içindir galiba ama haklılarda .....
Siz hiç çekik ve aynı zamanda mavi gözlü biri gördünüz mü ?
kapının önünde insanlar toplanmıştı kızlar çığlık atıyorlardı.Arada Kajul ismini haykırıyorlardı.
Bir kıza Kajul kim ? Diye sorduğumda :
-Aman tanrım ! bilmiyormusun? Yenisinin galiba .
Dedi ve önüne döndü.
Ayak uçlarımda durmaya çalışıp neye baktıklarını görmeye çalıştım. Ama gerek yokmuş meğer. Çünkü tam ben durmayı başarmış bakıcakken hepsi birinin yanına gitti.
Hayatımda böyle birşey görmedim.Cidden yakışıklıdan öte garip bişeydi bu çocuk. Ama yinede bu kadar ilgi neye ?
Belki sosyal medyada ünlüdür. Eve gidince bakmayı aklımın bir köşesine not ettim.
Okula doğru yürümeye başladım. Eteğimi aşağıya doğru çekiştirdim.Herkesin bana baktığını hissediyordum. Umarım sadece histir.Hiç sevmem de, ilgi çekmeyi. Arkama döndüm.
Herkesin etrafında toplandığı çocuk yerinden kalkmış, şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Yanıma doğru gelmeye başladığında hızlandım ve okula girdim. Okulun içinden ona bakınca sinirlenmişti biraz. Garip biriydi bu çocuk. Kesinlikle garip.yaklaşık beş dakika sonra ders başlamıştı. Öğretmen beni tanıttıktan sonra geri yerime oturdum.
Önümdeki kız arkasına dönüp
İngilizce bir şekilde
- Senin adın ne ? Benimki Siri.
+Benim adım da Hyerin.Tanıştığıma memnun oldum Siri.
Bana bakıp gülümsedi.
Aniden aklıma bugünkü çocuk gelmişti. Kajul dediklerini duymuştum.
+Siri, Kajul kim ?
- Kajul bu okulda müdürden bile daha çok sözü geçen biridir. Ona karşı dikkatli olmalısın.
+ Zaten beğenmemiştim.Dikkatli olurum.
- neden beğenmedin ?
+bilmiyorum bana gari-
Birden kapı çaldı. Gelen kişi beni pek de mutlu etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Laneti
Loup-garoukoreli babasız bir kız ve herşeye sahip bir kurtadam. "Sadece kolumdaki pençe iziyle onundum artık." kahramanımız kaderine razı mı olacak ? yoksa karşımı gelecek ? yada.... Aşık mı olacak ?