( yazar notu: hyerini atmistim ama sorun olmus o yuzden tekrar buraya atiyorum. iyi okumalar)
ben hyerinim hyerin. güzelliğim dillere destan. bir meşe odununa aşık olmak mı ? asla! (Çarpıldı)
nedense biz kızlar hep bizi kurtaran kişilere aşık oluruz. bilerek mi yapıyorlar yoksa ?
leo dan yediğim kazıktan sonra hiç iyi değilim. o da iyi değil. malum kajul bu . kolunu , iki bacağını , 3 parmağını kırmış. anlayacağınız bayıldığım için mutluyum.
herneyse bugün Pazartesi ve cuma günü balomuz mu ne varmış. hintlere ait bir festival galiba. okul formamın üstüne okulla alakası olmayan lacivert bol bir hırkam vardı ve uzun düz saçlarım önüme geliyordu. kahküllerim uzamıştı ve daha iyi gözüküyorlardı. yani o elle sarışınından daha güzel olduğuma inanıyordum. şimdi sınıftayım ve siri ile balo hakkında konuşuyoruz.
siri : ee, baloda ne giyeceksin?
ben : bilmiyorum. sen ne giyeceksin ?
siri : tabiki yeni aldığım pembe sariyi giyeceğim.
ben : tamam, bende sari giyeceğim.
siri : ha birde hazır vakit varken dans da öğrenmelisin.
ben : tamam öğrenirim zaten biraz biliyorum.
şimdi ne yalan söyliyim, kajulu etkilemek istiyorum . eski okulumda , bana 15 saniye kraliçesi derlerdi. sebebi erkekleri 15 saniyede etkiliyebiliyordum. sonuçta o da erkek değil mi ?
nihayet perşembe günü geldi. yarın balo var. bombaya hazır ol kajul.
KAJULUN AĞZINDAN
Lanet olsun ! keşke okulun müdürü ben olsam ! offffff
bugün çiftler seçildi ve ben elle ile olacağımdan emindim. ama hyerin çıktı. bütün planlarım mahvoldu.
nihayet beklenen gün geldi çattı. bir kişi hariç herkes gelmişti. o kişi de hyerindi. aman herneyse ben bir açık büfeye gideyim.
aman tanrım bu ne giymiş ?
sevgili salak hyerinimiz, kırmızı sari giymiş. iyide kırmızı sari gelinler için.
keşke benim gelinim olsa.
okuldakilerden"oooooooo" lar yükseliyordu. "hyerin kajula gelin mi gidiyor" "hahahaha tam da birbirlerini bulmuşlar"
haberiniz olsun hepinizi yazdım. balo bi bitsin bitiricem işinizi. hyerin en az sarisi gibi kıpkırmızı olmuştu. pardon canım , ama kırmızı sana hiç olmamış.
çok yalancı olabiliyorum bazen.
okul müdürümüz sahneye benzer olan yüksek yere çıktı ve;
"herkes çiftiyle eşleşsin!"dedi.
hyerin de utana sıkıla geldi yanıma . ona sinsice bir bakış attım bakışımı anlamış olmalı ki benden iki adım uzaklaştı.
" şimdi bu öndeki kutuda bütün çiftlerin adı yazılı. onlardan birisini çekeceğim ve buraya gelip dans edicekler. " dedi müdürümüz. bakalım kimler dans edicek ?
"kajul sirddthi ve kim hye rin ! sahneye gelin"
çattık ya. tamam anlarım şanssız olursun da bu nedir ya. yuh diyorum başka bir şey demiyorum.
utana sıkıla sahneye çıktım. elimi üst üste koyup hyerini izlemeye başladım . yanlış anlamayın dans bunu gerektiriyordu. erkek kızın dans figürlerini izliyordu ve sonra o da dans etmeye başlayacaktı .şansıma da bu dans yeni evliler için geleneksel bir danstı. ellenin sinirli bakışlarını hissettim. hyerin bana hazır mısın bakışı attı bende dudaklarımla tamam dedim.
bakalım ne yapacak bu gelin kılıklı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Laneti
Про оборотнейkoreli babasız bir kız ve herşeye sahip bir kurtadam. "Sadece kolumdaki pençe iziyle onundum artık." kahramanımız kaderine razı mı olacak ? yoksa karşımı gelecek ? yada.... Aşık mı olacak ?